Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Verder ga ik morgen bellen voor een second opinion, want ik word er schijtziek van zo!
duim voor je !!!

Straks komt vriendinnetje, gaan we met de honden wandelen en daarna blijft ze eten. Ga lekker pannekoeken bakken met spek en appel, mjammie! 
)

en verder veel plezier met de paardjes en andere beestjes !!!
! Niet veel bij het Zeepaardje. Mocht niet van mijn broer, die werkte daar een tijd achter de bar en wilde zijn zus niet tegenkomen
. Maar het zou goed kunnen dat we elkaar wel eens zijn tegen gekomen
.
. Leuk dat jij daar ook bekend ben.
. Nou ja, sterkte en veel plezier dan maar
.
! Ze is er van overtuigd dat ik dat kan én het paard heeft al ervaring daarin, in het tweespan. Ze wil dan bij mij gaan groomen en zelf D + V starten.
. Heb met mezelf afgesproken dat ik er de hele zomer over na ga denken, en eventueel in het weekend van 23/24 september in Schinveld de SGMW zou kunnen gaan doen in de hobby-klasse (dus zonder startkaart). Dus gewoon om eens te proberen.
! Zaterdag afgesproken om te gaan kijken (hij blijft voor me gereserveerd), maar ik ben er eigelijk wel zeker van dat het hem wordt. Kan hem helaas pas zondag ophalen, want achter de Polo knopen is vragen om aan de kant gezet te worden
.
. Viel me mee dat ze er (zonder moeilijk doen) overheen wipte