maar ik vind grote honden gewoon helemaal tof

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

...
...
.... OMG
...
sterkte
hele grote ook niet
En vooral niet als ze kwijlen, zo springerig zijn of heel snel blaffen. Onze Mies vind ik heerlijk, ze haart 2x per jaar zo ongeveer en dan wel enorm, maar ze is zo lief. Onze boerenfox/hoogbenige Jack Russell vond ik ook geweldig, maar wel erg neurotisch
dat bleef hij tot een maandje voordat we hem hebben laten inslapen, echt ongelovelijk wat een energie.
toen was vooral zijn pens dus te groot 

ach.. geduld is niet mijn sterkste kant 

) en ik kon geen insecten-ingang ontdekken.. Vind het echt een doodeng ding

Naaltje schreef:@lottex; begrijp ik nou goed dat jij de weg op gaat met een aanspanning die gewoon geen halt kan houden
en dan ook nog zonder groom?...

Voor de wandelingen die we normaal doen, moeten we nooit een drukke weg oversteken maar daar wil ik wel mee gaan oefenen voor later 

. Naja mijn eigen hond vind ik wel anders
.
.
.
Maar goed, komende 2 weken gaat Amerigo mee naar les. Dan is instructeur op vakantie. We hebben wel vervanging, maar het lijkt me dan niet handig om met Thabor te gaan. Kan pony weer wennen aan andere bodem. Volgens mij heeft hij best een goede conditie, maar hij was nu echt moe. Heb hem net nog maar een extra schepje voer gegeven.
Goed bezig!
, de spoorbreedte is breder, de wielen zijn wat hoger, hij veert beter, de wielophanging zag er voor mij als leek wat meer solide uit en het op- en afklimmen ging wat handiger... dus morgen afspraak maken over wanneer op te halen
Helaas, geen foto, deze stond niet op de foto (ons geluk haha)
.
.