Hier ook een heerlijk zonnetje. Ben nog niet buiten geweest dus weet niet welke temparatuur is.
Binanca je mag hier ook komen mennen hoor of rijden kan allemaal
Mooie foto's van ollie gezien. Veel plezier bij stal de ronde. Jammer dat het allemaal zo ver weg is. Alhoewel ik nu ook niet heen was gegaan.
Lacuna gefeliciteerd met je oma en veel plezier. Zal zo even topic bekijken.
Tine gaat wel wat met de paarden doen, maar niet wat ze eigenlijk wil.
Over het gewicht, ik ben al een aantal jaren aan het proberen af te vallen, maar dat werkt niet bij mij. Ik val af en kom weer aan. Zoveel eet ik namelijk niet, dus waar ik wel van groei is een grote vraag. Voor mijn zwangerschap was ik 15 kilo kwijt. Er zit nu weer 4,5 kilo aan, maar ik hoop na de zwangerschap wel weer af te vallen. Lekker veel rijden en veel lopen.
Ik ben net wakker. Lagen rond half 12 op bed en sliep vrij snel. Om 5 uur wakker geworden maar daarna wel weer in slaap gevallen. Heerlijk dus.
Ik wilde vanmiddag naar mijn ouders (die wonen in een bos), alleen vriendlief gaat naar FC Groningen en er komt iemand wat op halen plus dat ik eigenlijk niet alleen weg mag. Helaas
vervelend tallechie. maar je hebt wel lekker geslapen dus dat is wel weer een goed punt he?
hier is het ook echt stralend weer. af en toe trekt de zon wel weg, maar komt ook weer terug. al zal het wel nog fris zijn, maar dat weet ik niet... lig nog op bed.
Biancacoo
Geplaatst: 06-03-11 12:21
Dennis, je zit met net iets te ver weg om even een rondje bij je te gaan mennen...... Hahaha.
Tallechie, rijden doe ik niet meer......onverantwoord, mijn spieren houden dat niet lang vol. Bovendien ben ik een bange koe hoor, durf met een paard van een ander echt niet te mennen.
Net even met zoontje in het bos geweest klein stukje wandelen, hij vond het erg leuk, maar is nu al heel moe, dus nog niet fit na zijn griep. Morgen moet hij wel weer naar school, daar heeft hij ook wel zin in, ik hoop dat hij dat al vol kan houden. wat is zo'n griep dan een uitputtingsslag voor die kids zeg !
Voor iedereen die vandaag wel lekker gaat mennen, veel plezier !
Ik ben ook een schijterd hoor. Ik heb pas 1x met een niet door mij betuigde pony gereden (en die was nog VEEL braver dan Roos en kende ik toen al jaren). Onder het zadel ben ik een nog groter watje. Laatste keer dat ik op iets groters gezeten heb dan die van mij is al een jaar of 3 terug, en die vond ik al erg groot (lees: 115cm ongeveer ).
Oh, ik vond Diddle ook erg groot hoor! Mag op stal ook op de fries rijden, maar wow, wat een mega-slagschip is dat zeg! Mennen heb ik dan weer helemaal geen moeite mee, om de een of andere reden voel ik me dan heel zeker van mezelf en ik knup het ervoor en men ermee weg.
Biancacoo
Geplaatst: 06-03-11 17:10
Vanmiddag wilde ons zoontje even mennen ...... jajajaja. dus ZIJN pownie even ingespannen, braaf dier !! Bewijs ervan zie je hiernaast, in mijn nieuwe avatar !! Volgens mij gaat hij het echt leuk vinden !
Verder lekker zonnetje hier al de hele dag....heerlijk ! Zoontje is nu zo moe, dat hij in slaap gevallen is op de bank.
wat super leuk bianca! Heb je nog meer foto's? Of die ene foto in het groot? Hoe oud is je zoontje eigenlijk?
Vandaag in het heerlijke zonnetje een buitenritg gemaakt met wobbe. Eerst even in de bak wat energie ruit gereden. En toen in totaal bijna 3 kwartier gereden hij was heerlijk braaf! Op de heenweg lekker doorgedraaft zoals ik dat wilde en op de terugweg makkelijk terug te kunnen rijden en ook op mijn tempo te rijden.
tine10
Geplaatst: 06-03-11 17:30
Inderdaad, wij willen een grote foto!!!
Op of achter een vreemd paard vind ik ook niet zo fijn. Zeker als ik hem niet ken.
Tallechie goed geslapen!
Vanmorgen heb ik even op Rembrand gereden. Maar het ging voor geen meter. Rotlijf, ben het zo ontzettend zat. Kan steeds minder. En ik wil zo graag weer buitenritten maken, zeker als het zulk lekker weer is. Heb wel even een kort rondje buiten door het veld gestapt. Maar Rembrand is gisteravond blijkbaar ook een ijzer verloren, dus kon niet over de weg heen, moest in de bermen blijven (lastig met al die molshopen) Daarna pony voor de kar gezet. Omdat zoonlief ook weer wilde mennen met 2 paar leidsels. Ik moest beginnen, want hij wilde papa helpen. Prima, maar wat is dat na een tijdje ZWAAR!!! Na ca 20 min kwam zoon nog even sturen, maar hij wilde toch niet echt, was een beetje bang. Maar goed, hij heeft het weer gedaan.
Daarna paar uur geslapen. Mag morgen geen lessen krijgen van man, moet rustig aan doen. Naast mijn ziekte ben ik ook een beetje ziek. En komende zaterdag gaan we op vakantie. Dus ik moet hele week rustig aan doen.
happytime
Geplaatst: 06-03-11 17:33
iedereen weer heerlijk buiten geweest in het zonnetje,tallechie helaas niet,geen vervoer(balen joh) ik ben eerst naar de koetsenbeurs geweest(was drukker dan vorig jaar) maar helaas niets gezien wat bij mijn budget valt(en die is momenteel heeeel weinig) daarna poging gedaan om een plastic schuurtje in elkaar te zetten...uit elkaar ging goed, in elkaar zowaar ook..maar....het dak snap de constructie niet,straks ff aan mijn broer vragen, die heeft hem uit elkaar gehaald(en ik lette weer eens niet op ) sun maar gelongeerd, morgen echt mennen,heb dit weer besteld voor de komende paar dagen!
lekker luisteren dan he tine, beetje rustiger nog @happytime; budgetten zijn rot ik ken het.. zag net dat mijn auto ook weer dorst begint te krijgen..
en een zoontje met lef en mooie ava! en IT heeft ook lekker gemend!!
Ik ben naar stal geweest, pa en ma kwamen ook met de hond, en we zijn gaan wandelen in het bos Ik op dids zijn rug De hond was al minder beschermend en wilde diddle al niet meer bij mij wegjagen Op een gegeven moment ging mijn pa rennen met de hond aan de riem, en ben ik mee gegaloppeerd achter ze aan toen de hond even los, tussen pa en ma op en neer gestuurd, en de laatste keer ben ik met de losse hond meegegaan in galop beest werd helemaal gek
En! Dids lekker voluit laten gaan op een lang pad, heerlijk, toen teruggestapt naar ouders en de hond, aangelijnd, overgenomen en dus vanaf het paard vastgehouden, was gaaf
Net m'n konijn even gebeld, die had ik afgezet om optocht te kijken, maar die is niet thuis om te eten, en ze gaan nog ergens anders carnavallen, 't is best jong agge mar leut et
nu fotos uploaden
Maisie
Geplaatst: 06-03-11 17:49
Ik ben al weer een beetje genezen van da carnaval.
Heb verrot gslapen mega koppijn (gelukkig nu weer wat minder) En heb 3x moeten spugen.
Nou vanavond dus weer maar dan de drank vrije versie.
Tine doe maar rustig aan inderdaad, anders heb je straks niks aan je vakantie.
Naaltje super hoor.
Maisie sterkte
Ik heb stout gedaan, ben toch met de auto weggeweest. Even naar mijn ouders. Ik voelde me goed en had zo iets van als er wel wat is ben ik snel genoeg terug of kunnen mijn ouders mee. Ben even met mijn vader naar voetbal geweest. Lekker op een bankje in het zonnetje gezeten. Alleen voor mijn neus verstapte iemand zich en hoorde het kraken. Die zal zijn knie dus wel kapot hebben
Nu niks meer doen
tallechie
Geplaatst: 06-03-11 19:00
Heb even getemd op de reactie hier boven
Laatst bijgewerkt door Dyonne op 06-03-11 20:50, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Spamreactie hierboven is verwijderd.
Ja voelde me te goed om alleen in huis te zitten. Mijn ouders wonen in het bos dus als het zonnetje schijnt is het daar echt lekker. Dribbel heeft lekker in het bos kunnen spelen. Toen ik naar het voetbal ging heeft dribbel een uur lopen piepen. Denk dat het komt omdat ik een nacht weg ben geweest. Heeft ie namelijk nog nooit gedaan.
Spannend hoor, komt vast wel goed. Gewoon blijven zitten en naar je opdrachten luisteren
Ik moet het nu alleen volgens mij wel bekopen. Of het is toeval. Krijg weer steken Heb alleen niks anders gedaan dan wat ik thuis zou doen, gewoon zitten
Maar ga toch maar even plat
Biancacoo
Geplaatst: 06-03-11 19:22
Naaltje, komt helemaal goed met je les ! helemaal als je zulk weer hebt als vandaag.
Ons zoontje is 4 geworden in december.
Dennis, was idd wel een goed idee, moest nog een tuigje compleet maken voor Missy, het is een combi-tuigje geworden van kieffer. Ben nog een klein stukje langs de weg gereden, maar.......ze maakt zich veel sterker als Melody.....apart dat een shetje dan zoveel sterker kan zijn dan een C-pony. Hier wat fototjes van ons van vanmiddag.
Op de heenweg naar de brievenbus, die dan helaas leeg is
Op de terugweg :
Beetje wazig, maar even zwaaien naar papa natuurlijk.
als hij het echt leuk gaat vinden, moet ik iets op het wagentje vinden dat hij veiliger mee kan en niet aan de voorkant van de stoel af kan glijden, ik heb er nu iets tussen gemaakt, misschien dat ik op zoek ga naar een wagentje met een bankje en dichte voorkant met voetplaat zodat ik eerst samen met hem kan mennen, en dan als hij groter is, dat hij dan alleen kan mennen met haar. Geeft een veiliger idee dan deze open HCA sulky....hij kan met zijn voeten lang niet bij de beugels...... Is wel lief hoor, zit hij steeds MMMMMisssyyy....DDDRRRRRRAAAFFFFF, en dat doet die gekke shet dan ook nog !!!
Ollie1
Geplaatst: 06-03-11 19:46
@Bianco, wat super schattig zeg....echt leuk die kindertjes aan het mennen. Vandaag hebben ze bij de indoor ook een jeugdrubriek vnl kinderen van de ouders die mennen. Het wordt bij de kinderen van de Ronde met de paplepel ingegoten En het is zo'n leuk gezicht zoals die kleintjes door de hindernissen heen sturen en de papa's maar bijsleuren aan die kar achteren om alle ballen te laten liggen