Hihi inderdaad moet er met kar achter maar omdat ik met riv wilde stappen was dit gelijk een goede oefening voor beide. Tum gedroeg zich voorbeeldig en rivaldo was erg opstandig met stilstaan. Was dus erg trots op tummy

Ook weet ik niet precies hoe alles vast moet en op maat in het span. Oke weet wel aardig wat maar wil graag dat het nagelopen word voor ik aan de slag ga.
Tum is er eigelijk naar mijn idee al een tijdje klaar voor
.. Ook de zweep met bijsturen vind hij niet eng meer. Begin steeds meer een band met hem te krijgen
laatst ook plotseling weer 1 overleden, na een bezoek aan de dierenarts. Die zei dat ze harstikke gezond was en stuurde me zo weer naar huis. Maand later lag ze dood in d'r hok.
)
Snuit was volgens zijn vorige baas erg onderdanig, maar hier is daar weinig van te merken. Toen Sim er trouwens nog was was hij direct hele dikke maatjes met Sim. Daar speelde hij niet de baas over, Sim ook niet over hem, die liepen gewoon gezamenlijk op zeg maar. Zijn vorige baas zei ook dat we gewoon maar met hem aan de slag moesten gaan en zo te zien heeft ze gelijk gehad. Vanochtend zijn we bijv ook over het parkeerterrein bij de supermarkt gegaan. Mensen met van die rammelende wagentjes, auto's waar je langs moet, totaal geen probleem. Zo'n trampoline in een tuin, een rose tent, met gillende kinderen erin, hij gaf geen kick. Hij let gewoon enorm op mij zeg maar, hij is super actief maar hij is dus geen schrikker.