Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Belker schreef:har166 schreef:Ik kom even binnenvallen met een vraag als jullie dat goedvinden. Ik heb deze vraag ook in een ander topic gesteld maar ik dacht hier zitten de meeste menners![]()
Ik ben op zoek naar een 16inch HCA sulky maar omdat die tweedehands vrijwel niet te vinden zijn overweeg ik nu om toch maar een nieuwe te bestellen. Nu twijfel ik over gewone lamoenen of rvs. Zijn er mensen die ervaring hebben met die twee en een voorkeur hebben? Ik snap dat rvs langer meegaat maar de sulky kan droog binnenstaan dus ik weet niet of het dan echt een meerwaarde heeft.
Er staat er nu 1 op de FB pagina alles voor mennen
. Wat een mooi beschermingstuk bij het oog van lamoen.

) heeft heel veel verschillende klachten. Ze hoeven niet last te hebben van alle klachten. Amerigo heeft het inmiddels al .... pff... denk 10 jaar of zo. Hij is inmiddels 29 en er rijdt nog ca 1x per week een jonge ruiter op. Het zware werk kon hij niet meer aan, maar ja, hij is natuurlijk ook gewoon opa met deze leeftijd. Ik zou inderdaad wat de anderen ook zeggen even uitgebreid bloedonderzoek laten doen. Maar weet eigenlijk niet of dat nu nog zin heeft als je het pas morgen ofzo doet. Geen verstand van zeg maar
.