Assie, goed nieuws !!
kan me voorstellen dat je er zelf nog even over na moet denken..maar wie weet..gaat het allemaal "vanzelf" Fijn dat het zo goed nieuws is !! succes met de krukken..Tine...hopelijk slaan de medicijnen snel aan....de luchtvochtigheid is zo hoog...dat helpt Mowgli ook niet mee....
wel met Ber bezig geweest maar dat was meer om te oefenen met pad op en af te doen ook nog nieuwe singel die ik had gekocht (bredere met elastiek, vind ze toch prettiger blijkt) dan dat ik er veel op heb gezeten want ze wilde niet tegen de regen inlopen
En heb jawel ook nog een FRA sidepul (de pardoes) gekocht, moest hem wel helemaal aanpassen en moeten nog gaatjes bij om hem echt pas te krijgen maar ze reageerde er goed op. Erg lastig altijd die arabieren hoofdjes net als met welshjes. Ze zijn korter dan 'normale' paarden. Heb nu maat pony en dan nog moet het korter gemaakt worden maar strap onder kinnetje moet dan weer langer. Nu had ik nog genoeg materiaal liggen dus dat lukte allemaal. Bij Epplejeck is 21% korting, anders had ik het niet gedaan hoor, zeker als je beseft dat je toch altijd maar stukken van een hoofdstel gebruikt

hier geen optie
een kopje gebroken, een bierglas, een verkeerd programma gedraaid met een was dus paar T-shirts zijn nu S ipv L
en bijv net een hondendrol uit de tuin gevist waarvan ik geen idee had dat die er lag en ik hoop dat de gasten hem niet hebben gezien

). Moet alleen wel goed kijken wat voor paard ivm mijn lijf... niet te groot en niet te heftig gangwerk en rustig karakter... ben met vriendin al bij paar wezen kijken en is nog niet eenvoudig ... Ber blijft gewoon, zal ook zeker met rijden nog beter worden maar is beslist geen paard voor eventueel nog een keer een wedstrijdje of mee op vakantie, naar het strand of zoiets, ivm haar vervoersprobleem, en haar bijzondere karakter
.
. Vandaag dus weer braaf met 2 krukjes en rustiger afbouwen.
Boefje

die heeft een mooi voorbeengebruik VHU !! en een vriendelijke uitstraling, ik duim voor je, spannend hoor !!
lijkt me wel chique zo in de baan.
mijn meissie