[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

baudyh

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 16:58

Ook al. ( zit diantha ook al een week op)
Nou hopelijk helpt het.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 17:52

@Ips: sterkte met Pablo :(:) :(:) en voor Baudyh ook natuurlijk nog sterkte voor Diantha :(:) :(:) .

Ben benieuwd of de kijkers kopers gaan worden voor Biancao, want ondanks dat ik heel vlijtig geweest ben vandaag, heb ik toch ook flink geduimd :j .

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 18:21

Kijkers zijn geweest, volgens makelaar nog steeds positief....horen nog later van hen...dus blijft spannend....

Ips, hoop dat pablo nog lekker poos bij jullie mag zijn...
En diantha met beter nieuws, nu flink opknappen.
Baudyh beterschap...

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 18:25

@Biancao: spannend, hoor! Zijn het "paardenmensen"?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 19:02

Bianca: wat spannend!! Denk de hele tijd aan je.
Ips en Baudy nog steeds sterkte

Edit: onze zomerwei is vandaag geinjecteerd. Dus als het weer goed blijft, kunnen de paarden met 1 a 2 weken al weer naar achteren toe. Voor de paarden heel erg fijn, voor mij wat minder, want erg veel extra werk :Y) Maar goed, hopelijk gaan de kilo's er dan ook wat af ;)
Laatst bijgewerkt door tine10 op 27-02-14 19:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 19:02

ja, hebben ook paarden, verder weet ik niets van ze hoor...wij waren niet thuis.

zo....regen hier dan ook aangekomen....en het voelde fris vandaag,....

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 22:47

Krijg helaas geen nieuwe foto's geplaatst, denk slechte internetverbinding. Dus maar even een paar van de eerste dagen
Afbeelding

Afbeelding

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 22:50

Hi, zo zeg ik ben helemaal afgedraaid na 1e dag universiteit :O }:0 wel super gaaf.

@Biancocoo wat spannend met het huis!
@Ips :(:)
@Baudyh sterkte met je griep en wat fijn dat het abces is doorgebroken!
@Tine hoop niet dat je zie wordt is altijd zo'n ellende met naar huis rijden...

Kreeg sms'je dat Hero vandaag voor het eerst helemaal 'alleen' dus zonder meelopen voor de wagen heeft gestaan B-)

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 00:25

Super VHU van Hero. Dat maakt je zware dag weer goed.
Ik word ondertussen gek van het gesnotter. Water loopt zo mijn neus uit. Loop nu met een witte neus. Vol gesmeerd met sudocreme. Helptvoor rode billen dus ook voor rode neuzen hoop ik.
Hoop dat ik me morgen wat beter voel. Zucht.

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 00:29

Hopelijk helpt het pablo een beetje..

Hihi, mijn Fjella heeft de beste menproef afgelegd van gewest Noord. *\o/* Hoorde vanavond dat ik naar de vergadering moet komen, er komt nog een officiële uitnodiging. Volgens mij krijg je dan wat..
De grap is natuurlijk dat er maar 3 menproeven waren in totaal! -O-

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 03:03

Kreun, ik haat mijn oude hond. Van half twaalf tot twaalf beneden geweest ivm blaffen.... en nu maakte hij me kwart voor 2 weer wakker met zijn geblaf. In de kamer had hij al gepoept. Hij heeft nu water gedronken en is buiten geweest. Ik wacht nu ff in de keuken ik hoor hem nog lopen. Wat moeten we nou nog ....

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 04:25

@ips: pffff, zo zwaar :(:) :(:)

@vhu: leuke zware eerste dag op de uni en top van hero *\o/*

@tine: ziet er super uit, heerlijk krijg ook zin in sneeuwvakantie <3

@jeskim: eerste is eerste, gefeliciteerd *\o/* *\o/*

Baudyh met witte neus aan de snotter :(:)

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 06:23

@ips :(:) zo sneu als ze oud worden en in de war raken.

Hier wakker geworden van snurkende husband. Ook lastig.Dan maar kopje thee beneden drinken :j

Gisterenavond sollicitatie gehad van 2 uur, pffff wel goed gesprek. Gaaf bedrijf. Ik hoop dat het wat wordt. Duim duim en dan volgt nog antecedent onderzoek haha maar dat zal gern probledm zijn, of ze moeten ook hier meelezen haha

Vanavond aangepaste muziek van de kur testen in de grote bak op de club met de boxen op vol haha arme Janouk

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 08:17

Goedemorgen,
Ips..zo zielig als die oudjes in de war raken....
Janouk, veel plezier vanavond bij oefenen van de kur.
En ik hoop dat je die baan krijgt !! Spannend hoor!
Jeskim, gefeliciteerd, gaaf beste van de men proeven !
Vhu heftig dagje gehad, en als kers op de taart, hero voor de wagen, topper.

Ik ga de boel verder inpakken, thuis oppas komt straks, kat oppas, voor onze boederijkat tommie, hahaha, en dan op pad, ben benieuwd hoe het zal gaan, gewoon lekker lopen....samen door de natuur hobbelen.. Zin in!!
Zoontje gaat nog wel meedoen met het kinderrennen. Dat is een race speciaal voor de kids, ik ga mee, want hij kan nog niet alleen, is 1 km met de step en 2 hondjes

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 08:40

Mogge, hier ook weer ffies tijd na een hectische werkweek met veel gezeur -O-

@Baudy, nu jij ook al in de lappenmand....beterschap :(:)
@Jeskim, gefeliciteerd met je 1e plaats en leuk dat daar aandacht aan wordt besteed :j
@Janouk, stoute Paul hij mag je toch niet zo vroeg wakker snurken :7 , super dat jij met de muziek 'vol' kan oefenen...dat blijft een beetje mijn probleem -O-
@Tine, mooie foto's van je mannen...ze hebben het super leuk volgens mij...jammer dat jij maar gedeeltelijk mee kan genieten!
@VHU, super dat Hero het zo goed doet +:)+
@Ips, jammer dat ouderdom met gebreken komt....Layka wordt ook al een oude dame...nog wel fit maar ze is o zo grijs aan het worden.
@Biancacoo, lekker op pad komend weekend! Heel veel plezier en succes voor jou en je zoontje :):) +:)+
@Avaluna, heeft woensdagmiddag een 'vaste' drukke paardenmiddag....heerlijk hoor en zeker als het weer een beetje mee wilt werken.
@Gem, had jij nou ergens een filmpje van per PB? Omdat je een beetje allegisch bent om het openbaar te zetten ? <<) ikke ook nieuwsgierig :o

Verders ben ik het even kwijt....zo even een rondje buiten rijden, dan aan de hhklusjes en vanmiddag samen met een collegaatje richting Dordrecht voor een visagie workshop (hoop dat ze er nog wat van kunnen maken :') ) en lekker ffies shoppen....alhoewel ik weet dat de meeste van jullie daar een hekel aan hebben :=

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 09:17

zit nu op pc, en zie nu pas de foto's van Tine, gaaf hoor !
je zoontje geniet er echt van zo te zien !

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 09:54

@Biancao: oh, wat leuk; alvast een heel fijn weekend :j *\o/* .

@Janouk: we gaan duimen :j *\o/* .

@Ollie: ik vroeg het al eens, niemand in de buurt waar je met muziek eens goed kunt trainen voor de kür? Gezellig zo'n workshop; veel plezier.

Hier is dochter verkleed naar school vertrokken; kleine meisje worden groot <3 , ze heeft alleen de helft van mijn carnavalsoutfit genomen, dus maar even kijken wat ik nou aan moet :')

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 10:23

Goedemorgen

Zag een paar mooie samenvattingen waar ik me bij aansluit. Sta nu in de volledige snotterstand en heb spierpijn. Maar van wat , heb niets gedaan.

Bianca: alvast een heel fijn weekend!!!
Janouk: spannend we gaan duimen Snurkende husband heeft er hier al voor gezorgd dat ik een paar keer in kamer van zoon ben gaan slapen. Ik slaap altijd met oordoppen, aar dat was niet afdoende
Ollie veel plezier in Dordt (heb daar 16 jaar gewoond; schippersinternaat en zelfstandig)
Ava: halve outfit kwijt geraakt aan dochter
VHU: super Hero en zware eerste dag
IPS: lastig als die oudjes gaan dementeren.
Jeskim: toppersssssssssss

Ik zou zometeen nog een massage hebben maar weet niet of dat met overvolle neus wel zo handig is. Later vandaag wil ik vast het gros van de spullen gaan inpakken en volle koffers vast in de auto zetten, Kunnen we morgen bijtijds op pad.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 12:45

En dan nog wat foto's van gisteren in de verse sneeuw (bijna 1 meter erbij)

oeps, gevallen
Afbeelding

Afbeelding

stukje offpiste om nieuwe sporen te maken in de sneeuw
Afbeelding

op naar de zwarte boekelpiste
Afbeelding

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 13:04

wow wat veel sneeuw erbij in een nachtje. Jaloers................ :o

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 13:08

brrrrr ik zat vanochtend om 8.15 uur op de bok maar wat was het waterkoud :brr: , ik moest gewoon eerst weer even naar binnen om op de warmen alvorens ik verder ging met de klusjes in stal.

@Avaluna, bij ons op de vereniging hebben ze wel een geluidsinstallatie maar dat is een heel werk om dat buiten op te bouwen.....ik heb besloten om met een radio op mijn kar te gaan rijden...moet alleen nog ffies batterijen halen...en na 6 februari had ik even geen zin meer om de kur te oefenen...was er ffies klaar mee zeg maar :o Moet nu wel wel weer moed verzamelen om te gaan oefenen want het is andere kur-muziek en voor je het weet is het de 22e :7

Nu ga ik snel omkleden want ik zit mijn tijd weer te verdoen :wave:
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 28-02-14 13:10, in het totaal 1 keer bewerkt

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 13:10

Leuke foto's Tine!! Lekker bekkie heeft je kleintje.

Bianca, kwam van het weekend Missy tegen tijdens de meeting het was heel sneu ze hield de rit helemaal niet vol de combi wagen + persoon veel te zwaar voor haar in t bos. Hoop dat de kopers wat zijn voor t huis!!! *\o/*

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 13:43

Ls, ik weet het, zij ook, ze zal eerst conditie e.d. op moeten bouwen..
T'is maar een klein ponneke he ....

Hoe is t bij jou ls ?

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 14:53

@Ollie: ok, radio straks d'r op en dan na de pauze weer vol goede moed trainen, komt goed :j . Vanmorgen was het idd fris :brr: .

@Tine: oh, heerlijk al die sneeuw <3

LS heeft Missy gemeet; leuk! Jammer dat de combinatie te zwaar voor het terrein was, dat is enkelspan (kleine) pony's vaak erg lastig.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 15:04

Ollie,
Voor buiten in het bos heb ik gewoon een losse box mee voor de Ipod en daar de Ipod op. En dat op de koets. Kan je het prima horen en Janouk ook.