@Smickey: succes! Moet hier ook aan de slag.
@VHU: oei, heel veel beterschap
.@Frensie: wat lief, jou wil ik ook wel als bijrijdster of pensionklant
.Ik moet nog uitvinden hoe ik kan zie wat ik typ, hahahaha, verder erg fijn, vind ik.
Net naar het winkelcentrumpje in Nederland geweest, zaten een paar duifjes heel zielig te kleumen in de passage.
Voor Connor maar weer een nieuwe G. Stilton Fantasie gekocht, is trouwens leuk dat ze graag leest, maar tjee 25 euro in 4 dagen uit
.Zelf ook nog wat boeken gekocht, ben een echte boekenwurm en zo nog Nederlandse boodschapjes.
Het is hier erg koud, dus even opwarmen met een kop thee en dan paardjes en kipjes verzorgen.
.
, trut is dus loops, ineens zoef weg. Dus ik maar richting het bos gelopen, komt me al iemand met haar tegemoet. Is hier dus altijd een vrouw met een klein hondje die dus net aan het wandelen was, zo'n keffend teefje, vrouw heeft dus echter haar arm gebroken en kon het hondje niet meer houden, nou hebben ze dus ruzie gehad. Andere vrouw heeft Jolie genomen, zij heeft bloed op haar jas, maar ik kan niks vinden, die van ons heeft trouwens nog nooit ruzie gehad, ze kan wel waarschuwen. Weet dus niet of de kleine hond wat heeft.
. Dus ik hoop dat ik zondag met een leuk filmpje thuis kom
kids hebben veel plezier gehad, dat is wel fijn.. 

Dus gauw even naar stal geweest, dids geknuffeld en wat te snoepen gegeven
Vanavond verder op juryjacht, ga nog niet naar les. Bij manege is terrein nog niet verantwoord, althans dat vind ik.
maar goed bedrijfsbezoek gedaan en college gegeven dus missie volbracht. College liep lekker, is leuke geinteresseerde groep dus geef er graag college aan is voor mij (qua werk) het energiemoment van de week, alleen was het echt zo koud in de collegezaal
en dan met de tuinslang stoeien...