Als je flink spieren kweekt word je zwaarder
Conditie opbouwen? Gewoon gaan wandelen met je pony. Doe je allebei aan conditietraining
@Biancocoo ik vind het zooooo knap als mensen af kunnen vallen. Het lijkt me vreselijk om te doen. Heb het eigenlijk nog nooit gedaan, wel eens wat meer gelet op wat ik eet. Ik heb eigenlijk altijd honger
eet ook de hele dag door....doe ook wel veel maar ik lijkt gelukkig op mijn vader, die werd ook nog zwaarder
Ben wel blij dat je me er niet lang uit vond zien want ik heb vrijwel geen paarden gehad waar ik goed op paste zonder dat mijn benen eronderuit staken
Moest Tallechie nog antwoord geven...Citaat:
Heb je nu alleen gemend in de bak?
Vandaag nog niet, want ik had een les afgesproken waarbij ik ook naar buiten wilde gaan ivm de mendurance plannen. Ik wil graag zover met haar komen dat ik haar met hulp voor de wagen zet, er iemand bij is als ik op de wagen ga en dan zelf ook mijn gang kan gaan in de bak. Nu heb ik elke keer les als ik met haar men, maar we zijn ondertussen denk ik redelijk aan elkaar gewend, ik ken haar nu wat beter en durf het dan wel aan (denk ik
). Volgende week ga ik voor het eerst alleen met Tamara, groom, buiten mennen, ook weer zo'n stap. Terwijl als we nu mennen zit Peter ook gewoon achterop dus moet wel alles zelf doen, hij zit er niet naast.
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 05-03-11 21:30, in het totaal 1 keer bewerkt