Freddy zal nog wel manieren geleerd krijgen als ik dat zo lees 
Nu jij dat zo typt ga ik zeker proberen vrij te hebben voor de excursie. Ik wil inderdaad alleen weten ''hoe het gaat voor later''...
vriendje snapt me niet helemaal.. ging al denken dat ik niet helemaal spoorde 
overigens, je mag je kat langssturen
we zijn vogeltjes ff beu
ze jengelen wat af, en omdat vriendje zich niet goed voelt stoor je je er natuurlijk nog meer aan
Als je paarden zo lang hebt gehad, ze zijn je zo dierbaar, plus dat het niet je 100% eigen keus was (eigenlijk, ik bedoel, jullie gaan verhuizen om de gezondheid van je man) blijft het knagen. Hoe goed ze het ook hebben. Onze Ushi, mijn dravertje die ik moest verkopen omdat ik gewoonweg niet meer genoeg met haar kon trainen mis ik bij tijden nog steeds. Het helpt wel als je op andere paarden gaat rijden / met andere paarden gaat mennen of zoiets.

doe je even 
op zaterdag zijn er niet zoveel, nu zijn al die kerels er... straks rij ik ergens tegenaan ofzo 
We moesten bijvoorbeeld dribbelen met een bal, over een hindernis MET de bal en we mochten de bal niet aanraken met onze handen, door autobanden,... en dat voor de snelste tijd. Uiteraard moest je je hond ook bij je hebben, maar alle honden wilden ook voortdurend de bal pakken en liepen de baasjes dus de hele tijd onder de voeten
Als je 142 punten rijdt, je paard is heel ongehoorzaam (gaat steeds in galop en dergelijke) dan kunnen ze daar natuurlijk ook geen 8 gaan geven. Blijft moeilijk.