Mijn pony loopt ook voor de kar, maar helaas staan pony én kar nu te koop. Voor meer informatie, zie mijn onderschrift
avaluna
Geplaatst: 15-07-09 22:38
@Sandra: ik vond het erg gezellig! Ik zie je vrijdag wel weer. Ik hoop dat ik morgen nog ff Achenbach, droog, kan gaan oefenen, is echt de slop in geraakt met het beleren van het tweespan, jammer, want ze gaan best lekker en ik heb het idee dat ik ze nu zelf vaak uit balans haal. Maar goed, zal wel nooit uitgeleerd zijn en heb nu wel wat om aan te werken. Wel ff een beginnetje maken en dan eens wat dressuurlessen gaan nemen in de vakantie.
ik ga zo lekker een buitenritje doen denk ik, een lekkere staprit ivm de warmte heb gisteren een hoofdstel, teugels en een zadeltas voor de knop gekocht m'n pa een westernhoed en die is gááf!
hafjelinger
Geplaatst: 16-07-09 16:17
Wij gaan naar Drenthe, 3 weken naar Hoeve 't Wed http://www.hoevetwed.nl Tegelijk met zweeloo, en omdat we dan toch in Drenthe zitten rijden we die mee
Leuk Naal!! Welke zadeltas heb je? er sond er een in de ROS
dit is mijn zadeltas in perfecte match met m'n zadel
totaalplaatje met nieuwe hoofdstel
(dids had geen zin, veel te warm ) we hebben in de bak even gereden wilde naar buiten, maar kwam op stal tot de ontdekking dat m'n cap nog thuis lag omdat ik die schoongemaakt en uitgespoten had.. dus maar in de bak voor 1xtje zonder cap
@hafjelinger; denk niet dat bovenstaande zadeltas van 't type is wat in de ros stond? is knoptas voor westernzadel
Hier een lijstje: Winnetoe Ruin 6 jaar KWPN 1.54M Onder het zadel, en voor de wagen. Heel fijn in de marathon, snel paardje. Hij loopt goed; mooie draf, goede stap en heerlijek galop!
We waren al een tijdje op zoek, en er een gevonden. Ik heb nog nooit een warmbloed gehad, dus dat word mss wel bloed zweet en tranen maar dat neem ik voor lief. Het is er wel een van Farmer, dus er zit karakter in 30 augustus komt ie.
vind dat altijd knap hoor, heb het met 1tje al druk zat.. maargoed doe ook alles zelf dan, jij hebt heel de familie in de paarden toch?
GuusHinnik
Geplaatst: 17-07-09 10:32
Leuk hoor een nieuw paard!!
Ik heb maandag met een span friese hengsten van een kennis gereden. Op sommige plaatsen zat er gewoon een zwerm dazen op de paarden. Dat was dus niet zo'n succes. Mijn eigen pony heb ik daarom deze week maar in de bak aan de lange lijnen aan het werk gezet. Die kan dus echt niet zo goed tegen de dazen.
Ben nu een beetje rond aan het kijken voor een nieuw tuig. Iemand tips?
Ja, Kelsey mag nóóóóit meer weg! Alleen mijn vader en ik zitten in de paarden, en ik verzorg de boel Ik ga het nog druk krijgen, vandaag rapport gehad en ben met goede punten over naar VWO 2
Leuk Guusje!! Friezen zijn mooi Die dazen zijn idd echt vervelend, gister reden met de auto onder de bomen en toen vlogen ze mee
Mijn tuig van Imperial Riding vind ik erg fijn, en Ideal is ook goed
bewijs van behalen alle studiepunten uit het 1e jaar
heb dus heel mijn 1e jaar 100% gehaald (je kunt 60 studiepunten halen, als je er 40 hebt mag je over, heb je er 60 heb je je ''p'' vóór het eind van het 2e jaar moet je alle 60 de ''eerstejaarspunten'' gehaald hebben) ik heb dus propedeuse in 1 jaar, heb namelijk 1e jaar HBO Toegepaste Biologie gevolgd
@ hafjelinger leuk een nieuw paard !! Zit je wel gelijk in een hele andere rubriek met een paard.
Zal wel mooi voor je kar staan.
Ik heb 3 pony's waarvan de volledige verzorging training en financiele gedeelte op mij afkomt. Gelukkig staan ze wel bij mijn ouders op de boerderij. Kost niet super veel en je moet er wat voor over hebben he.
Dankej Maisie, en ja, dan rij ik bij de paarden!! We hebben onder onze wagen ook paardenwielen, dus dat komt goed!
avaluna
Geplaatst: 17-07-09 10:56
Ik heb mijn enkelspan tuig van een Zwitsers adresje. Ben er zeer tevreden over, superservice en ook nog eens voordelig. Ze hebben een heel uitgebreid assortiment. Ik zal eens kijken of ik een fotootje kan plaatsen.
@Hafjelinger: gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Ik vind warmbloeden veel gemakkelijker in de omgang , dus dat komt vast en zeker goed . Ben benieuwd naar de foto's!
@Naaltje: wat een mooie tassen, ze matchen idd perfect!
Tja, ik heb er drie en daarbij nog een kind en huishouden en werk op kantoor, weinig tijd om te rijden dus .
maisie: ben erg benieuwd hoe dat in gebruik is. Vond het er bijzonder uit zien, maar twijfelde er toch een beetje over, weet niet waarom.
mirror666
Geplaatst: 17-07-09 11:00
ik heb dus een studie.. en daardoor alleen een weekendbaantje (met een láág minimumloon ) zou mijn kanjer voor geen goud willen missen hoor! al moest ik er een krantenwijk ofzo bij nemen!!! en uitgaan enzo met vrienden zit er gewoon niet in coole tassen he avaluna ooit komt er zo'n vierkante tas aan m'n wagen te hangen maar eerst weer sparen