Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
L_Rivaldo schreef:Komt vast goed!
Gisteren 16 km gemend met tweespan met mijn nieuwe groom. Baal een beetje ze gaat vandaag kijken voor een verzorgpony die ze mag rijden. Ze zegt dat ze bij wil blijven doen, maar toch bang dat ze het rijden leuket zal vinden en ik weer opzoek kan gaan. Het verzorgen was hier op den duur ook mogelijk. We zullen het zien.
Napie schreef:.... herkenbaar, toch knap dat het bij jou pas een maand vooraf begintIk ben bezig met het programma boekje van mendurance DFW. Valt allemaal weer niet mee om alles weer rond te krijgen. Maand ervoor begin ik altijd te stressen en dan ga ik extra hard.
LinSa schreef:Vanmiddag eindelijk een nieuw hoofdstel gekocht. Ook eindelijk een bit gekocht: een bokkebit. Ik had van mondhoek naar mondhoek opgemeten en kwam op 9,5 cm uit. Maar nu zit het bit niet helemaal lekker denk ik. Het klemt op de kaak (naar boven) waardoor het bit naar achteren kantelt, althans, ik denk dat het daardoor kantelt. Zou ik toch een iets groter bit moeten heben? 10,5 cm oid?
Het hielp ook niet echt mee dat ze nogal stond te knabbelen etc omdat ze al 7 jaar geen bit in gehad heeft
LinSa schreef:Dat is niet te buigen hoor?