Biancacoo schreef:Haha, beetje vertrouwen in je hondjes moet je wel hebben, en een beetje gek.......
eigenlijk hetzelfde als met een paard op stap gaan.
Ook beetje gek en vertrouwen voor nodig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Biancacoo schreef:Precies aks !

(en tegelijkertijd balend, dat ik moeite heb met dat vertrouwen wanneer ik erop zit
)
, nog wat kunnen rusten.
ook een droger en een tablet gekocht bij de Mediamarkt, waren we al langer mee bezig en nu dus 21% korting. Toch wel fijn na twee jaar weer een droger.
vond het heerlijk weer vandaag, wel koud in temperatuur met met zonnetje zo nu en dan en nauwelijks wind, lekker hoor.

En morgen eens brainstormen met Lacuna over een idee in mijn hoofd om Dids aan te gaan doen
het is echt een genot, die dieren horen je ook niet aankomen, dus schrikken zich het apezuur op het laatste moment, zien 2 jagende honden en gaan ervandoor..owkee als ik het zo opschrijf is het best zielig, ik weet het....ze kunnen beter gewoon blijven staan, dan racen we er gewoon langs, niets aan het handje...maar ja...daar zijn reeën wild voor..het was wel even wennen....zaterdagochtend hoop ik nog een keer te gaan, ik heb vandaag in totaal 5 km gesleed met ze...Biancacoo schreef:zo ooooooooo, bah, ben ik de hele dag thuis, kijk je uit naar de komst van je man,........laat maar, ik ga naar buiten, naar vamor en naar de hondjes,die wel net als mijn zoontje blij zijn dat ik besta, zoontje slaapt dus ik ga
afkoelen,......bah !kan ik ook niets verkeerds meer vragen....
voor Biancacoo! Soms zijn die luitjes van Mars wat lastig te volgen! 
vraagt een beetje z'n tol dus energielevel is echt ver beneden peil, zou het liefst 24 u/dag slapen geloof ik (en normaal gesproken slaap ik juist echt het liefste niet, grappig)
hahahaa)
.
! Ze maakt het goed, wordt nu dagelijks gelongeerd in een gedeelte van een oude schuur waar een longeerbak in gemaakt is
. Leuk hoor, zo komt ze de winter beter door dan bij ons, waar alles uiteraard onder de blote hemel bevroren en besneeuwd is. De pensionhouders hebben me de gehele accomodatie laten zien: de boerderij, de stalletjes, paddocks, schuren, de menwei (40 x 100 m !) én een eigen oefen-marathonterrein, met hindernissen en een heuse waterbak in de planning
. Maak je borst maar nat, Ster
!
en tsja mannen...soms zou je ze wel eens........
, Mick lekker buiten gespeeld vandaag
en Blondie die zich ontpopt tot 'avondbokpony'
) nu met die vrieskou met een tuinslang meerdere malen per dag in de weer om het voedsel er uit te krijgen.. Vanavond maar een mondklem besteld zodat ik wat gemakkelijker in de mond kan kijken en gerichter schoon kan maken.....
) Ik hoop dat ik Brutus eind februari weer 'op de rit heb' en anders is het voor een andere keer maar klaar...Nu heb ik er nog een beetje een hard hoofd in
. Wat ik wel ontzettend super vind is dat de dierenarts uit Hellendoorn vandaag uit eigen beweging weer contact met me heeft opgenomen omdat hij benieuwd was hoe het met Brutus ging... en dat terwijl ik hem maandag ook nog gesproken had... Nou daar kunnen ze hier in het Westen nog wat van leren
al denk ik dat het wel logisch is dat het gebeurt. Eerst dat gat eens dicht. Gelukkig is het goed doorbloed gebied. Ik weet zeker dat je over een week niets meer merkt DUIM DUIM DUIM
Die houden we erin, net zoals Smikkel 

Moest nog reageren op je filmpje, echt mega-ruig zeg hoe snel jullie gaan!
) dag weer begonnen
Beginnen maar met badkamer leeghalen en schoonmaken... zucht
en ik voel me nog erg wiebelig.... maar heb afspraak zo om 10.00 uur en college vanmiddag. Wil dat niet afzeggen want is zo'n geregel....
ach ja, anders was het maar saai he
Hopelijk geen
meer!
voor VHU!
voor smikkel
voor biancacoo