Ollie en Frensie: Uhmmm cap gekocht
.... ja, voor gelegenheden waar het verplicht is

Zometeen weer BE-rijles, hopelijk gaat het goed. Moet over 5 dagen afrijden
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
en van Jimi Hendrix en The Cream (jawel, zoonlief is ook een rockliefhebber en papa dus ook). Buren hielden er na mijn, overigens best vriendelijke waarschuwing
, vrij snel mee op.
huiskamer, gang, opgang, toiletten schoongemaakt (is vanmiddag om 19.00 uur weer een grote zooi waarschijnlijk
), nu even boodschappen doen dan weer even
en dan het feestgewoel in met 10 kinderen
) ook regelmatig dus de een helpt de ander zo. Snuitje komt dit weekend ook weer in actie in het vierspan

)

Knap ding (ja jij ook
)
't feestje was zeer geslaagd, een 'nerd'-feestje hahaha. We zijn naar http://www.sciencecentre.tudelft.nl/ geweest. Zo leuk. Ze hebben een workshop gedaan waarbij ze een auto hebben gemaakt die het bij iedereen uiteindelijk deed. Enige wat misging was dat de propellor bij een van de meiden in het superlange haar terecht kwam
en ze zat al zo te klungelen met alles. Volgens haar was 'techniek' niet echt haar ding
moest zo lachen. En ach met zo'n 40 jaar staart-uitpluis-ervaring lukte het me na een half uurtje het geheel te ontklitten
nu ik nog hahaha.
zielig hoor arm dier.
Gem in training voor de BE