Ah, lange teugel ipv aanspanning. Dat heft alleen de groom op.... Blijf ik dat gevaarlijk vinden
met een auto zonder rem ga je ook de weg niet op toch
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Ze liep vandaag zo goed in stap en draf en overgangen dat ik even niet met galop wilde gaan prutsen (ook met het oog op wedstrijd a.s. zondag, dan moet ze dus in dressuur voor de wagen niet gaan galopperen).
erg zeg. Heb alleen ooit meegemaakt dat de bouvier van mijn zus de herder van mijn ouders een aantal keer te grazen nam, boef bleek ook niet betrouwbaar met toen haar baby, ouders hebben hond wel opgenomen maar herder en boef dus nooit zonder toezicht in een ruimte gedaan en zelfs met toezicht bleef het soms spannend.
** lees inmiddels dat het goed ging ** ,wat leuk dat hij galopperen zo goed doet, wat knap van hem!!! Met een van mijn vorige paarden gehad dat ze gekneusd hoefbeen had (is 1e gewricht van het been) en dat heeft toen een week of 5 geduurd voordat ze weer 100% rad was... geef je Thabor al arnica druppeltjes? ** lees dat het al beter lijkt ,gelukkig maar! **

Hoe krijg ik die zsm terug?
maar de noodstop zit er wel op
. Ik ga hem nu gelijk wat geven. Enjij ook weer lekker gereden. 
En wat gaaf, zondag al weer op wedstrijd
hier ook niet gevonden 
, vind het soort mega-wonder-spul. Net als dus sudo creme en betadine shampoo en animalintex. Arnica voor blauwe plekken, pijntjes die niet zichtbaar zijn, sudocreme voor alles wat schilfert en schaaft en betadine shampoo gebruik ik zo af en toe voor de hoeven echt goed schoon te maken als ik ze niet 'fris' vindt (bij de stralen). Als een wond wat te groot is voor sudocreme doe ik er dus een animalintex overheen. Da's zo'n beetje mijn 'verbanddoos'. Als ik het echt niet vertrouw natuurlijk DA.
)
grinnik. 95% van die voices wil je ook niet hebben geloof ik 
wel echt superveel oorpijn..
maar als daar over een week (?) de eczeemdeken vanaf gaat zegt ie ook plof
Nouja, en dan zeg ik ''die valt nog mee'' die zit nu zo ongeveer in de wintervacht die de quarter die er eerst stond de gehele winter had
als je bedenkt hoeveel haar er nog bij op moet, dan valt ie nog mee 
mij digitaal vloeren he ?! met snotteritis....