Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rhine_ schreef:@ SL hoe groot is zijn ruitertje?

Ziet er leuk uit trouwens!
)
.

. 
Ik denk dat het toch heel erg wennen is voor hem, maar we gaan het rustig aan doen zodat het voor ruiter en pony leuk blijft.
Maakt Wobbe hier geen misbruik van? Jeetje, Romeo wordt al vervelend als ik foto's ga trekken. Hij draait dan zijn hoofd naar me toe en gaat stil staan, gaat van draf naar stap of zelfs naar halt,... Als ik foto's wil trekken tijdens het longeren, komt er van training niets in huis. Daarom dat ik vandaag het fototoestel heb meegenomen, ik wou hem gewoon even aan de longe voor de gewenning en om zijn vreugde te laten uitbokken (hij had al even niet meer gelopen).
zijn wij ook weer.
Leuk om weer eens een foto van hem te zien, hij ziet er goed uit
Eerst in de bak, ongeveer half uurtje. Eerste 10 minuten was echt pet
wegschieterig gedoe en plankachtig door de bochten
...toen had ik het een beetje gehad, heb haar op kleine volte gezet en opeens merkte ik dat ik zowaar echt aan het mennen was, weet je zo'n gevoel dat je denkt, ja zo moet het
toen liep ze super
Daarna flinke route buiten gereden, wat over zand en over de weg. Van alles tegengekomen meerennende paarden, honden en fietser/joggers. Auto's, tractoren. Mensen in de tuin en carnavalsversiering. Ze was enorm
maar ik kon haar goed rijden. Een keer stonden we soort van bijna stil en ik gaf haar precies op het juiste moment een
was helemaal verbaasd van mijn eigen doortastendheid
Ik ben 1.78m groot. Natuurlijk ben ik te groot voor Romeo, maar ik heb het erover gehad met mijn men-instructeur (echtgenoot van Jenny Veenstra) en hij zei dat het perfect mogelijk is voor een wandelingetje.
Wat leuk dat het rijden uiteindelijk toch goed ging.
en word vanzelf een mini-fries
, mijn spul geeft er ook niets om
maar het voelt als veel vaker en da's fijn 

) en daar schrok mn vriendin ook even van, maar ze herstelden allebei heel snel weer en binnen 3 rondjes was de ontspanning terug
Al met al heel tevreden. 

ze is gelukkig makkelijk door haar kaak/nek te krijgen dus ze loopt niet te sterrekijken ofzo maar ze ziet wel alles (en ze heeft maar een oog dat werkt, kun je nagaan
).
haha, da's gezichtsbedrog. Rizanta is gewoon mega.Citaat:tjee, VHU ben jij nog zo groot? Je ziet er zo klein uit op die foto's wanneer je op Rizanta zit