het is goed warm te krijgen hoor, alleen doen we het niet 'standaard' zeg maar hebben we besloten. Maar voor vrienden en bekenden maken we graag een uitzondering
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
het is goed warm te krijgen hoor, alleen doen we het niet 'standaard' zeg maar hebben we besloten. Maar voor vrienden en bekenden maken we graag een uitzondering
en op vakantie
Wordt ook pas van het najaar hoor
eerst even sparen
. Wel altijd een heel gezeul met spullen en het duurt even voor alles staat, maar goed, we hebben dan ook wel een heel flinke tent
. (en gelukkig een grote bus, want honden gaan ook mee)
.
.
onze hele uitgewerkte marketingtactiek hebben we nooit hoeven in te zetten, 't komt gewoon binnen waaien
we hebben nog allerlei ideeen waar we helemaal nog niet aan toegekomen zijn.
. De kar ging op zijn kant en ergens in het proces heb ik mijn been gebroken. Schimpie was fantastisch braaf. Volledig in paniek en ze wilde er wild bokkend vandoor, maar doordat ik 'ho' zei bleef ze staan na één bokje
. Topdier. Alleen zit ik nu dus met een gebroken pootje helaas.
super goed van je paardje trouwens
gelukkig wel heel goed afgesloten (slobbertje, gelongeerd en hoeven gevijld, niets bijzonders maar de manier waarop o o o )
.
dat calculeer ik al in hoor maakt ook niet uit ben allang erg blij dat ik er op kan zitten heb geen verwachtingen verder
ik heb zo'n mooie FRA barebackpad besteld en kan die vanmiddag ophalen. Zit denk ik toch wat lekkerder dan op zo'n blote rug. En dan toch druk van singel maar kan er wel op met opstapje. Op zadel kan ik niet komen met het opstapje
moet ik net mijn been te hoog opzwaaien. Hoger opstapje is uiteraard ook een oplossing maar goed, wilde toch een mooie bbp