Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Dennis schreef:Is er iemand die in Wateren mij aan het handje kan nemen en mij kan helpen met hoe en wat?
Ik red me prima met mn pony. Maar zie er tegen op om op wedstrijd te gaan als ik niet weet wat ik wanneer moet. Ik zou sulky klasse 1 starten (heb toch mn startpas al).
Dressuur en vaardigheid wedstrijd is voor mij gesneden koek, maar dit is helemaal nieuw voor mij.
L_Rivaldo schreef:Eenmaal de drempel over proeft het naar meer dennis. Zo ging het bij mij.
Aukje goed bezig zeg! Lekker doortrainen jullie komen er wel.
Mijn paarden staan dag en nacht buiten en hebben bij de paddock een inloopstal. Nu heb ik ze snachts op de wei en overdag eraf.
Keona zag de wagen op fb gaaf ding!
Hier doordat ik het weekend moest werken niet gereden en de paddock was te glad om ze te laten rennen. Dus even paar dagrn vrij gehad. Woensdag met mijn nieuwe groom ons eerste ritje gereden. Klikt leuk en ze heeft zelf ook even gestuurd. Helaas in de straat (ons geluk dat het daar was) kwamen we er achter dat we een lekke band hadden. Vanwege dreigent weer en buienrader onweer aangaf rondom huis gebleven en maar een kleine ronde van 6 km gereden maar toch even lekker eruit geweest. Donderdag enkelspan gereden met tum er achteraan en een ronde van circa 14 km gemaakt. Normaal doen we graag grotere rondes maar had minder tijd.
Misschien vandaag nog even een rondje rijden voor ik naar mijn moeder en oma ga.
Op fb was er de vraag gekomen of Renkum die dit jaar endurance organiseert ook mendurance doet of wil doen. Ik ben hier achteraan gegaan om te vragen of dit tot de mogelijkheid behoort. Ik heb begrepen dat hun dit jaar voor het eerst een endurance organiseren dus acht de kans klein maar ik zie ook kansen gezien ze de endurance verdelen over 2 dagen. Impuls en klasse 1 op zaterdag, waardoor als je ervoor of erna start de kans verkleind dat je elkaar tegenkomt. Ik ga dus mijn best doen om te kijken of we dit klaar krijgen en of we met het promotie team kunnen helpen hierin.
LinSa schreef:Wat heerlijk al die wedstrijdplannen!
Vanmorgen vroeg reed ik Toydoll al voorbij op de snelweg, die trailer en menwagen herken ik wel
Toydoll schreef:LinSa schreef:Wat heerlijk al die wedstrijdplannen!
Vanmorgen vroeg reed ik Toydoll al voorbij op de snelweg, die trailer en menwagen herken ik wel
Lol, en toch was ik t niet haha.
Of alles moet gejat zijn of er is nog iemand met zelfbouw trailer en ecc shet in t zwart ! (wacht even volgens mij weet ik zelfs wie! Geen bokker dacht ik)
L_Rivaldo schreef:Op fb was er de vraag gekomen of Renkum die dit jaar endurance organiseert ook mendurance doet of wil doen. Ik ben hier achteraan gegaan om te vragen of dit tot de mogelijkheid behoort. Ik heb begrepen dat hun dit jaar voor het eerst een endurance organiseren dus acht de kans klein maar ik zie ook kansen gezien ze de endurance verdelen over 2 dagen. Impuls en klasse 1 op zaterdag, waardoor als je ervoor of erna start de kans verkleind dat je elkaar tegenkomt. Ik ga dus mijn best doen om te kijken of we dit klaar krijgen en of we met het promotie team kunnen helpen hierin.
sakvis schreef:L_Rivaldo schreef:Op fb was er de vraag gekomen of Renkum die dit jaar endurance organiseert ook mendurance doet of wil doen. Ik ben hier achteraan gegaan om te vragen of dit tot de mogelijkheid behoort. Ik heb begrepen dat hun dit jaar voor het eerst een endurance organiseren dus acht de kans klein maar ik zie ook kansen gezien ze de endurance verdelen over 2 dagen. Impuls en klasse 1 op zaterdag, waardoor als je ervoor of erna start de kans verkleind dat je elkaar tegenkomt. Ik ga dus mijn best doen om te kijken of we dit klaar krijgen en of we met het promotie team kunnen helpen hierin.
Dat zou wel leuk zijn! Endurance en mendurance combineren! Ik zou dan ook interesse hebben de mendurance in Renkum. Impuls of klasse 1 op zondag.