Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Smickey2011 schreef:@@ava; komt door zn ijzers en hij is altijd al glijerig op zn voeten, ook met regen, gewoon onhandig

uitgestapt,we hebben pionnetjes met balletjes gereden,sun krijgt de smaak te pakken(en ik ook)
.
, langs de rivier ligt de sneeuw en daar kunnen we nog sleeën, maar geloof niet dat ik dat zou durven zoals Aks met Didds in m'n uppie. Ik had trouwens zoiets vreemd
, niks versteld, maar menhoofdstel past Liesje niet fijn meer, merkte het met sleeën, toen liep ik er naast en dan merk je het natuurlijk sneller, maar zo plots? Moet eerlijk zeggen dat ik het tuig nog op de wagen in de koude schuur had liggen en niet in de verwarmde zadelkamer...

En die sleetjes zijn niet zo comfi en safe op snelheid 

we kapseisden in een ingereden bandenspoor (in de ondergrond dus).
drol, blijf 'ns zitten!
Het is dat ik durf te vertrouwen op die handrem
avaluna schreef:@Gem: succes! Hahaha, ken veel van meneer Boon, maar die weer niet, schiet me ineens wel een "hoedje van papier" te binnen
Pas op met indringers
meegesleurd worden..overstekend wild fantastisch...maar brrrr wat een snelheid maken die 2 dan, en dan is het zo voor het eerst zonder ervaring nog een harde dobber....maar wat heb ik genoten...
Zie hier een mush filmpje van mijn 2 kanjers en ik...:

njom!!! doe mij die maar!!!
''
Gaaf hoor!
Zaterdag maken we ons wedstrijd debuut en we moeten direct L2 starten, dus dat zal hem nog niet worden. Maar kan hij wel weer wennen aan het wedstrijd gebeuren.