[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 15:35

Aks......dat is wel balen zeg !!! :(:) moet je binnenkort op herhaling ??? dat is echt niets aan.. -O-

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 15:52

@Biancao: wat stoer zijn eigen kas, wij hadden ook eens van zo'n meloentjes :j .

@Asks: :(:)

Heb hier ook wat brandnetels in de tuin waar de kipjes zitten, maar is zo sneu, want dan kan ik ze dus niet buiten zetten...

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 15:59

Biancacoo schreef:
Aks......dat is wel balen zeg !!! :(:) moet je binnenkort op herhaling ??? dat is echt niets aan.. -O-

Ik hoor t donderdag. T was niet onvoldoende maar twijfel.. Baal r wel heel erg van.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 17:09

He Aks, wat vervelend :(:)

Bianca aan het tuinieren :Y)

Dennis, da's waar ook, jij had ze bevangen, zonder grassprietjes. Was ik even vergeten. :o

Zoon en daarna vriendinnetje hebben met pony gemend. Ging erg goed, ondanks de erg harde wind. Ik had natuurlijk wel mijn eigen set leidsels, zodat ik af en toe even stiekum mee kon sturen. Maar was heel leuk om eens met ze te doen. Volgende keer wil ik (eerst aan de hand, daarna ohz) een schrikparcoursje met ze doen.

Zat net trecreglement door te nemen. Mocht ik ooit klaar zijn met mennen met Rembrand (en marathon niet mogelijk zijn) dan hoop ik ooit nog eens een trecproefje te kunnen rijden. Maar ja, moet ik wel langer in zadel kunnen blijven zitten dan ik nu kan. Ach, zo heeft een mens nog wat te dromen he?

Akshay

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 17:22

Trec is leuk tine! :) Maar inderdaad.. ik eu.. heb 't ook maar opgegeven omdat ik langer dan 20 minuten moet kunnen zitten op beest :P

Hier net eten gemaakt. Ik moet zo gaan sporten. Vriendje moet maar opwarmen, weet ook niet hoe ik het anders in het vat moet gieten..

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 17:27

Tine leuk hoor dat je het aan durft met R. Ik kan helaas niet heen, wilde me wel opgeven, maar mijn vader kan niet en kan geen andere groom vinden.

Verder gaat het hier wel goed. Vanmiddag les gehad. zo met kat naar dierenarts voor enting en morgeen weer werken

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 17:51

Even snel een ego-berichtje want moet zo naar les :7 met die regen :')

@Aks, :(:) :(:)
@VHU, :(:) hopelijk is het weer een beetje opgeklaard
@Gem, stoere foto's :j
@Dennis, jammer dat het niet helemaal liep zoals je gehoopt had.. zie het als leermomentje en lekker verder gaan :j
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 17-04-12 18:06, in het totaal 2 keer bewerkt

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 17:52

Ik ging ook als leermoment heen, niet om te scoren. Na 2,5 jaar zo maar weer te starten zonder les of andere begeleiding is nu niet echt goed voorbereid :+.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 17:58

@Dennis, het is ook maar een momentopname... waarbij meerdere factoren mee kunnen spelen...

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 18:09

Tine trec lijkt me ook gaaf..maar voor mij niet meer haalbaar, zou gaaf zijn als je dat idd kunt doen in de toekomst.
Ollie,..gave foto's !!!! *\o/* *\o/* *\o/*
Aks..niet onvoldoende....is toch een voldoende ??? twijfel...vind ik vreemde uitspraak, ik duim heeeel hard voor je dat het goedkomt !!!

Waaaien hier...niet normaal...dak van ons huuske kraakt ervan....
zo nog wandelen met de hondjes...zal wel koud aanvoelen.. :brr:

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 18:11

ik leg het misschien beetje raar uit haha :)
Ik heb een twijfel gekregen, ze weten dus nog niet zeker of ze me nou een voldoende of een onvoldoende moeten geven.
Het is dus nog niet pertinent een onvoldoende.
Maar ook nog geen voldoende
kan nog beide kanten op :)

Ik baal als een stekker, dat zeker... Voel me ook echt helemaal leeg... Helemaal ook geen zin om te gaan sporten, 't hoost hier als een idioot.. Ga echt niet fietsen..

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 18:21

ik duim voor je aks, hoop dat dubbeltje de goede kant op valt.... :(:)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 18:39

Ja ik hoop het ook...
Van de 15 die geweest zijn hebben er 7 ''twijfel'' net als ik.. Vind het bar veel..

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 19:21

ah Aks..duidelijk zo hoor,......wij gaan heeeeeel hard voor je duimen !!!!!!! :j
is wel veel 7 van 15..streng gedoe daar ???... ~~}>
Sportze !!!

Vhu....al thuis Y;( file is niets aan.. -:(-
Nu lekker thuis relaxen he ?! <<)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 19:54

Biancacoo schreef:
Gem..op zoek in een goede winkel naar zo'n lichtgewicht helm ?? er zit nogal verschil in per merk...
ik heb een goedkope maar wel licht en het waaid er lekker doorheen zeg maar..dus voelt niet zwaar of benauwd, scheelt een boel, kreeg eerder hoofdpijn van helmen..

Heb juist net een nieuwe gekocht van Horka, die iig goed past. Wel een prijzig ding trouwens voor iets dat ik hoogstens 1 x p/m draag >;) De overige helmen wiebelden ook nog eens van voor naar achteren; vond ik al helemaal niks.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 22:02

zo :) uitgesport :)
Heb een aantal dingen niet gedaan.. Oefeningen voor beenspieren lijken me niet nuttig wanneer er maar 1 been meedoet.. :\
Wel lekker een half uur op de crosstrainer gestaan, en nog een kwartier loopband :)

@biancacoo; ja inderdaad, streng boeltje op school :=

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 22:19

Zoooooo we zijn weer thuis en zitten eindelijk even te relaxen met laptopje op schoot en voetbal op tv :7

De dag doorgebracht met knetterende koppijn (hangt zeker in de lucht ofzo) en erg laat naar huis gereden door enorme files in/om/rond Leiden/DenHaag/Rotterdam (=mijn route) dus ik was op onze trouwdag pas ergens om 20.00 uur thuis alwaar manlief me ontving met afhaal Chinees :+: _O-

Zoonlief had met gitaarles weer op de electrische gitaar gespeeld, kreeg een heel goed rapport mee van de muziekschool en mag over naar de electrische gitaar van zijn meester .... of ik daar nu zo blij mee ben op een bovenhuis :x maar ben wel trots op hem 8-)

Je had het inderdaad eerder gezegd Gem, niet beseft, maar ik blijf het zo eng vinden zo 'kaal' op de wagen :o , sorry Y;( ik ben zelf soort van vergroeid met mijn Casco Duell Master, heerlijke helm, licht en luchtig en zeer betaalbaar :j Heb ook een New Master gehad maar daar brak het frontje vanaf, ook hele fijne helm. Ik denk dat je in no time ook zo heerlijk met Ster door de bochten gaat hoor! Jij durft in ieder geval dat is al de helft van het parcours denk ik!

Tine, wat leuk dat je wat hindernissen gaat doen met Rembrand *-:)

Akshay 7 v/d 15 twijfel.... dat zijn er veel... dus je was niet de enige...en er is nog hoop, we gaan duimen :j Ik heb vrijdag 5 studenten staan voor assessment/afstudeergesprek en vind het als docent/assessor bij twijfel ook altijd erg moeilijk moet ik eerlijk zeggen :o

Rest ben ik even kwijt, zag Dennis nog met resultaten van Roos, tja na 2.5 jaar niet in de ring vind ik het heel daper dat je weer bent gestart en zelfs al in de 2e proef opgaande lijn dus ook dat gaat vast helemaal goedkomen. Wat grappig dat ze zo actief was :):)

Nu nog honden uitlaten >;)

**edit** wagen is verkocht *\o/*

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 23:46

Gefeliciteerd met de verkoop VHU *\o/* !

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 00:06

Thanks!
Moet nog worden afgeleverd en betaald maar heb er wel goed gevoel over.

Net de buren op hun fl*kker gegeven, gaan daar zo'n beetje een rockconcert geven midden in de nacht ~~}> _-:( :? dus het was een spectaculair einde van de dag :+

Welterusten allemaal :z

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 07:49

Goedemorgen!

Heb wel bijgelezen, maar even geen zin om samen te vatten :o

Maisie, was nog vergeten jou te feliciteren met je nieuwe werk, wanneer begin je ook al weer???
Dennis, ik dacht idd (zoals Tine al dacht) dat je met 2e proef al wp had gehaald, vandaar mijn 'enthousiasme' :D
VHU heeft rockende buren =:)
en Aks, spannend hoe het assessment bij jou uitvalt en goed dat je toch bent gaan sporten zeg.

verder Y;(

oja, Avaluna, jammer dat 't weer zo regenachtig is... niet goed voor de bak-aanleg-afronding... maar: na regen komt zonneschijn :D

Vanmorgen werd ik gelukkig een beetje fitter wakker *\o/*
We gaan eens kijken wat de dag vandaag brengt...

Fijne dag allemaal

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 07:59

Goedemorgen

Hier een drukke dag voor de boeg, dus zal weinig langs komen. NIet te veel kletsen hoor, anders kan ik het niet bijhouden.

Ga nu naar school om te brigadieren.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 08:02

:wave:
ah VHU wat balen van die files op je trouwdag!
En lekker, chinees :9

Hier lekker een kwartiertje langer blijven liggen omdat ik een berichtje had dat de trein toch niet reed _O-
nu gauw ontbijt, tas pakken, en dan naar school. Vandaag 's wat mensen lastigvallen of ze 't al weten :P

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 08:04

Goedemorgen allemaal!

Aks hopen dat de twijfel de goede kant opgaat!! Wanneer krijg je dat te horen? Oh ik zie het al, donderdag, spannend!!!
VHU heeft gezellige buren :+ Gefeliciteerd nog met je trouwdag! En de wagen verkocht!!
Gem gelukkig een cap gekocht! *\o/*
PrinsjeH gelukkig weer fitter!

Ik heb heeeeeeeerlijk geslapen :O
Zometeen Gwin in de les ohz rijden, daarna speurles met Bubbles. Ik wilde eigenlijk allebei de honden meenemen, maar Zhazha heeft een zeer pootje, dus die maar even niet. Vanmiddag wat rommeldingetjes doen en vanavond weer dienst. Hopelijk is het weer zo lekker rustig :o

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 08:40

goedemorgen allen..
Vhu nog gefeliciteerd met je trouwdag, en wat fijn dat er een chinese maaltijd klaar stond toen je thuis kwam, dat is toch :+:
en je wagen verkocht...hoe ga je nu met Bente mennen ? of heb je ze allebei al verkocht ? en kan je op zoek naar een andere ?
Frensie veel plezier met de les met Gwin en speurles met Bubbles, leuk !!
Tine veel sterkte met je drukke dag vandaag.
Aks...lekker uitgeslapen..haha.succes vandaag.

hier een paar uurtjes werken en dan lekker vrij !! +:)+

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 08:55

Mogge,

Hier gisterenavond heerlijk droog gelesd....wel wat laat naar bed gegaan :):) :O

@VHU, gefeliciteerd met de verkoop van je trailer en boze buurvrouw gespeeld ~~}>
@Aks, hier draaien de +:)+ ook voor jou...
@Frensie, veel plezier vandaag :):)
@Tine, druk...druk...druk... denk je wel een beetje om jezelf :(:)
@PrinsjeH, gelukkig iets fitter vandaag +:)+ You go girl *\o/*
@Gem, toch overstag gegaan met het kopen van een cap...hopelijk ga je er mee 'vertrouwd' voelen.

Nu een ochtendje aan het werk :list: vanmiddag hopelijk voor de buien nog een rondje 'uit rijden' buiten met Bruutje...