moet je binnenkort op herhaling ??? dat is echt niets aan..
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Maar inderdaad.. ik eu.. heb 't ook maar opgegeven omdat ik langer dan 20 minuten moet kunnen zitten op beest 
met die regen
hopelijk is het weer een beetje opgeklaard
.

Biancacoo schreef:Gem..op zoek in een goede winkel naar zo'n lichtgewicht helm ?? er zit nogal verschil in per merk...
ik heb een goedkope maar wel licht en het waaid er lekker doorheen zeg maar..dus voelt niet zwaar of benauwd, scheelt een boel, kreeg eerder hoofdpijn van helmen..
De overige helmen wiebelden ook nog eens van voor naar achteren; vond ik al helemaal niks.
uitgesport 

maar ben wel trots op hem
, sorry
ik ben zelf soort van vergroeid met mijn Casco Duell Master, heerlijke helm, licht en luchtig en zeer betaalbaar
Heb ook een New Master gehad maar daar brak het frontje vanaf, ook hele fijne helm. Ik denk dat je in no time ook zo heerlijk met Ster door de bochten gaat hoor! Jij durft in ieder geval dat is al de helft van het parcours denk ik!
Ik heb vrijdag 5 studenten staan voor assessment/afstudeergesprek en vind het als docent/assessor bij twijfel ook altijd erg moeilijk moet ik eerlijk zeggen

Gefeliciteerd nog met je trouwdag! En de wagen verkocht!!
vanmiddag hopelijk voor de buien nog een rondje 'uit rijden' buiten met Bruutje...