Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
welsh_lover schreef:Ik wil 6 juli wel meerijden alleen heb ik dan nog geen vervoer. Mijn groom heeft dan onder het zadel wedstrijd en ik leen altijd hun trailer.Maar ik vind nog wel een oplossing !!Maar als ik dan meerijd is het wel met het tweespan !!
welsh_lover schreef:Ik woon bijna in zundert, maar is daar geen wegtraject ? Ik moet ook nog even de waterbak gaan oefenen!! De jongste gaat daar namelijk nog niet zo makkelijk in !
welsh_lover schreef:Toch wel typisch inderdaad dat veel paarden aan de hand heel anders zijn dan in het tuig !! Ik heb heel lang getwijfeld of het toch wel verantwoord was om hem voor de kar te zetten, maar in het tuig gaat het super!
happytime schreef:ik meld me ook aan...ik men met mijn welshpony sunrise, heb een concourswagentje en men met een simpel tuigje (tja moet ergens mee beginnen)
Ik rij wat dressuur, zodat ik straks weer veilig met een gehoorzame pony de weg op kan![]()
Heb alleen 1 probleempje: Sun gaat steeds een beetje open, waar de singel zit, heeft iemand een tip?
(viltje verschuift steeds, dus die gebruik ik niet meer, maar gewoon de singel op de huid lukt niet)
sammykuh schreef:
frisiangirl schreef:Hoihoi, ik meld me hier ook even aan! Ingeborg, 31 jaar. Mijn vriend en zijn dochter mennen en ik hang ergens achteraan de koets...![]()
Effe een fotootje natuurlijk!
Dit was afgelopen weekend in Lorup (duitsland). 2de bij dressuur (6,8), 2de bij vaardigheid en 6 de in marathon. 3de algeheel klassement.
avaluna schreef:Dat klopt maar van Ideal kosten alleen de twee broekstukken 180 euro...
Is me iets te heftig...
frisiangirl schreef:Nee, dat was ik niet, hoewel ik wel veel friezen heb staan. Bedoel je ingeborg klooster toevallig?