Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ipsilonka schreef:Ik heb wel veel vrienden/kennissen, maar eigenlijk geen mensen die me echt dichtbij staan. Waar ik terecht kan enz.
chamion schreef:Misschien een gek idee, maar wie heeft er zin om na het corona gebeuren samen een buitenrit te maken hier in de veluwe (kant ermelo) kan een rit wezen van 1 uur, 1,5 of 2 uur. Maar we kunnen ook richting de hei (en dan zijn wel +2 uur weg, zeker als we eerst linksom gaan)
chamion schreef:Misschien een gek idee, maar wie heeft er zin om na het corona gebeuren samen een buitenrit te maken hier in de veluwe (kant ermelo) kan een rit wezen van 1 uur, 1,5 of 2 uur. Maar we kunnen ook richting de hei (en dan zijn wel +2 uur weg, zeker als we eerst linksom gaan)
Jorex schreef:chamion schreef:Misschien een gek idee, maar wie heeft er zin om na het corona gebeuren samen een buitenrit te maken hier in de veluwe (kant ermelo) kan een rit wezen van 1 uur, 1,5 of 2 uur. Maar we kunnen ook richting de hei (en dan zijn wel +2 uur weg, zeker als we eerst linksom gaan)
Alex vindt dat wel leuk, die vindt met een groep leuker dan alleen. En hij wordt zo druk dat hij grote paarden ook wel gaat bijbenen. Alleen vanuit Friesland ben ik dan wel lang onderweg, want ik gok dat de maatregelen eind juli nog gelden. Maar dan maak ik er liever een weekendje van. Dan heeft de Joor even pech hoor, dan mist ie zijn mattie wat langer. Of hij moet voor spek en bonen mee kun lopen met iemand die hem wel vast kan houden (achter een grote wagen spannen) . Jorie wordt extreem panisch als ik Alex van hem weg neem namelijk. En ik denk niet dat ik ze in tandem voor de sulky wil zetten en mijn tweespan wagen is helaas niet geschikt voor het bos.