Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fenny schreef:Na tig keer de pagina te hebben ververst gisteren is het wachten dan nu beloond haha![]()
Voor mij mooie tijd gelukkig. Je zou maar om 22.45u moeten starten!!
Grainey schreef:Dat klopt, ik vermoed ook dat we het strakke schema niet kunnen halen dus het zal nog wel wat later worden....Nou ja, we moeten het maar zien, het is roeien met de riemen die we hebben, maar 1 ding is zeker, volgend jaar moet het anders. Voor de jury's, vrijwilligers en deelnemers, het moet wel leuk blijven natuurlijk.
![]()
Maar aan de andere kant, wel fijn dat er zoveel animo is voor het indoor dressuurkampioenschap, dus dat is in ieder geval een positieve kant
Fotografie91 schreef:Fenny schreef:Na tig keer de pagina te hebben ververst gisteren is het wachten dan nu beloond haha![]()
Voor mij mooie tijd gelukkig. Je zou maar om 22.45u moeten starten!!
Haha dat deed ik ook al!
Ik mag om 10:00 starten!
Ben ik wel blij mee
MelanieB schreef:Jullie hebben geen selecties voor de indoor kampioenschappen? Wellicht toch handig voor volgende jaren met zoveel animo, hier in Oost zijn paarden en pony's sowieso aparte locatie en weekend, en er zijn selecties. Anders word te druk haha.
Succes vooral aan de organisatie en vrijwilligers etc, die zullen zaterdagavond idd gesloopt zijn hihi.