Hoewel de osteo mij ook niet van m'n rugpijn kan/kon afhelpen...
Maar voelde me wel beter daarna

En pas op met ibuprofen, is maag-verwoester. Kijk anders of je er maagbeschermers bij kunt pakken. (Die heb ik ook, als snoepje bij de diclofenac..
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) Akshay schreef:ik zou een osteo proberen Jenkins.
Hoewel de osteo mij ook niet van m'n rugpijn kan/kon afhelpen...
Maar voelde me wel beter daarna
En pas op met ibuprofen, is maag-verwoester. Kijk anders of je er maagbeschermers bij kunt pakken. (Die heb ik ook, als snoepje bij de diclofenac..)

)
en hoeveel ik (en mijn paardjes) ervan geniet(en)
De afgelopen dagen druk geweest met trainen (wedstrijd zondag - voor het eerst M vaardigheid) en naar John Mayer geweest. Dus hele dag aan het heen en weer rennen geweest gister (en eergister). Even geen uitgebreide reactie, maar ik ben wel fanatiek aan het inhalen qua lezen, maar wilde even op het wagenverhaal reageren.
Naar mijn idee zien de banden er nog goed uit, profiel staat er nog goed op etc. Ik zie wel dat écht alles een likje verf mag gebruiken... Ik heb even de foto's uitvergroot. 
.. Zo werd mijn wagentje inderdaad nog wel duur 

Maar je moet wel werken voor je geld kan verdienen 

Rijden was echt heerlijk vandaag.
En niemand neemt het een 15 jarige kwalijk dat die dromen langzamer gerealiseerd worden!

word altijd erg jaloers hier van de mensen die lekker wedstrijden rijden en mooie wagens hebben, maar dan denk ik ach ben pas 24
Mijn probleem is voornamelijk linkerschouder (tijdens mijn ponytijd daar wel eens op geland
). Door stress straalt die pijn dan uit naar mijn hand (niet echt fijn voor een linkshandige) en verder heb ik de 'usual' onderrugprobleempjes... (gelukkig geen uitval zoals bij jou - dat lijkt mij echt eng!)