Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar denk dat nog nooit iemand onder zijn staart had gezeten of zoiets
na paar keer vond hij het geen probleem meer. Maar dat gaan we dus wel paar keer oefenen voordat we weer stapje verder gaan.
Met compleet menhoofdstel met oogkleppen en liverpoolstang, en pony was zo lief. Had wel de leidsels aan de bril van het bit gedaan. Dat mocht nooit, maar weet hier iemand waarom niet? Werkt hij dan niet gewoon als een ongebroken trens? Antwoord is overigens nee, het is niet helemaal hetzelfde, want ik heb ook wel eens met ongebroken trens gereden en vandaag reageerde pony veel heftiger. Aan het begin een hoop gezwiep met zijn hoofd, veel spelen met de tongvrijheid in het bit, maar toen was het goed en liep hij als een zonnetje. Binnenkort toch eens zien of ik hulp kan vinden die eens wat spanning op de strengen kan zetten. Vermoed dat hij slepen ook wel prima gaat vinden. Eerst dan nog bedenken hoe ik een zweng ga fabriceren om dat veilig te doen... Haal me ook wat op de hals
Die dingen zijn echt nergens los te koop toch?

zowel met Stalker als met Anjo. Je hebt inderdaad veel wagens waarmee je enkel- en tweespan kunt mennen.
ziet er dan zeer imponerend uit maar hij luistert eigenlijk heel goed (tot nu toe
).
VanHuisUit schreef:Hij is me er een keer tussenuit gepiept met longeren, toen schoot de lijn los terwijl hij zo bezig was, rende hij weg... richting maisland ... ik dacht o o nu gaat het mis, kwam hij weer terug snuivend en bleef vlakbij me staan, zo van was beetje saai daar verderop, kom maar weer terug
Maar je zult vast wel ff flink geschrokken zijn
VanHuisUit schreef:Wat is er misgegaan met inspannen voor de sulky? Heb Ollie sinds kort af en toe in de sulky staan, vind ze zo fijn, hoeft ze niet te trekken, kan ze gewoon lekker gaan. Dus ben benieuwd of ik nog op iets speciaals moet letten (staat met draverstuigje/kliktuigje ervoor).
Tja, dat was geen leuke ervaring. Ik heb er nog wat mooie littekens van op mijn arm
Ik ga zaterdag weer oefenen met mn verzorgster. Misschien dat we wat foto's kunnen maken.
dat die gek er overheen sprong zeg .... ben met mijn vorige paard inclusief wagen ook wel eens over een caveletti gekomen, ook zeer onhandig maar boel viel gelukkig om
en met mijn andere pony zo ongeveer half in een heg blijven hangen.... tja, soms
en toen
) en dan pas longeren aan bit.
.
.

)
)