Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Napie schreef:Zeker een gaatje of twee. Nu voelt hij alles op zijn rug stuiteren. Maar ik denk zelfs dst de sulky niet in balans komt omdat hij te groot is voor de pony. Deze pony zou beter passen voor een kleine sulky zoals de pirouette of een HCA
Maartje1990 schreef:Ik heb heus wel gezocht en het zal vast érgens staan, maar kan het precieze antwoord niet vinden.
Wanneer hangt een sulky/tweewieler nou correct in balans? Als het in de lichtogen 'zweeft' of net niet drukt? En hoe krijg je je sulky correct in balans? Maakt het daarnaast nog uit of je er met 1 persoon op zit, of met 2 (en als je de ene keer met een ander/zwaarder/lichter 2e persoon) er op zit?
Ik men al anderhalfjaar ondertussen, maar gewoon met een vierwieler. Nu heb ik al een tijd een tweewieler (beide wagens van Cavalier) en sinds 3 weken ook een nieuw schoftje dat ik nog nodig had. Dus ik kan 'm nu eindelijk gaan gebruiken. Maar weet dus de antwoorden op bovenstaande vragen niet goed. En aangezien ik m'n pony niet beschadigen wil door het fout te doen. Hoop ik dat hier mensen mij kunnen helpen. Alvast bedankt!