Ik zal trouwens wanneer ik tijd heb alvast een 2014 topic openen met een overzicht van de tot nu toe bekende wedstrijden openen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Marjola schreef:@Gem goed bezig! Als je wat hulp nodig hebt (een rijtje van data voor district West), moet je het maar even zeggen
Maisie schreef:het topic ligt een beetje stil.
Ik heb mij ingeschreven voor Dordrecht. Zijn er nog mensen die daar heen gaan of
die weten hoe de bakken daar liggen?
Verder heb ik a.s. zaterdag ook weer D&V met mijn jonge pony.
liberty schreef:@sjolvir, een mondelinge inschrijving is toch geen inschrijving? Toch alleen als je een inschrijfformulier doormailt?
Anke schreef:Zolang het een aangename verrassing is dat mondeling toch gezien werd als inschrijving.
Ik heb het een keer gehad en was het helemaal vergeten (paar maanden overheen).
Attendeerde iemand anders me erop dat ik op de startlijst stond, pony zat helemaal niet meer
in de training. Kon dus niet deelnemen, contact opgenomen...echter moest ik wel inschrijfgeld betalen.
Dit heb ik dan ook maar gedaan, maar leuk was anders! Ik zou mondeling altijd even nachecken en
vragen om alsnog het inschrijfformulier in te sturen of iig of deelname nog steeds gewenst is.