Ben druk bezig met een webshop voor showproducten voor arabieren, hiervoor moet ik zondag nog bijna het hele assortiment op de foto zetten.
Gister heb ik voor een restaurant mooie plaatjes sfeer geschoten, die ze kunnen gebruiken voor social media/krant/website

Ook nog andere foto opdrachten gehad en van Sil een paar leuke geschoten. Zaterdag nog 3 fotoshoots op de agenda staan!

Verder heb ik gister mijn laatste werkdag gehad bij de McDonalds! Was wel raar om daar na 5 jaar voor het laatst naar binnen te stappen.
Maandag heb ik trouwens foto's laten maken ik het ziekenhuis van mijn polsen, morgen krijg ik de uitslag, maar ik denk niet dat er wat op te zien is.
Wel moet ik morgen 2 huizen schoonmaken, vorige week had ik dat niet gered vanwege de pijn.. hopelijk morgen wel.
Ollie, klinkt als een lekkere mini vakantie

Happytime, lekker een menweekendje! Veel plezier!!
SL, jammer dat er geen foto's van zijn
Ik sta regelmatig in mijn pyjama in de tuin de konijnen te voeren haha. 
Geniet ervan!
, hopelijk vind je gauw een baan die wel bij je past....zal mijn ogen en oren open houden
verder heeft hij goed zijn best gedaan en liep lekker.
heb er zin in.
zodat ik maandag alleen maar fijne verhalen lees!
idd de temp. gaat omlaag.
en wat je zegt Biancocoo helemaal super dat endurance weer lukt, zij het met aangepast programma in week ervoor
En goed bezig Jenkins! Waren dit opdrachten voor je eigen bedrijf? Stoer hoor.
erg grappig om te zien. Poes staat er wat boos bij te kijken want die wil ook bij de ballen maar krijgt geen kans (sist en slaat zo af en toe
)
. Zoonlief heeft ook nieuwe schoenen, dus liedje wil er maar niet uit.
is)
!!! Anke: "ja hoor, scháápmak zegt ze dan
.
en nou wil ik óf meedoen, of je gaat maar helemaal weg!
ben je dus weer thuis? Stonden de paardjes er goed bij? En ben je lekker uitgerust?
bij mijn 'nieuwe' stal komt iemand eens in de twee weken lesgeven. Het is een bak van 20x40 maar ik hou me toch maar even vast aan Tine die al jaren traint in zo'n bak dus waarom zou ik het met een kleiner paard en kortere wagen niet kunnen (ik spreek mezelf moed in