[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 00:18

Ah ik hou het allemaal niet bij, heb het erg druk :P

Ben druk bezig met een webshop voor showproducten voor arabieren, hiervoor moet ik zondag nog bijna het hele assortiment op de foto zetten.
Gister heb ik voor een restaurant mooie plaatjes sfeer geschoten, die ze kunnen gebruiken voor social media/krant/website
Afbeelding

Ook nog andere foto opdrachten gehad en van Sil een paar leuke geschoten. Zaterdag nog 3 fotoshoots op de agenda staan!
Afbeelding

Verder heb ik gister mijn laatste werkdag gehad bij de McDonalds! Was wel raar om daar na 5 jaar voor het laatst naar binnen te stappen.
Maandag heb ik trouwens foto's laten maken ik het ziekenhuis van mijn polsen, morgen krijg ik de uitslag, maar ik denk niet dat er wat op te zien is.
Wel moet ik morgen 2 huizen schoonmaken, vorige week had ik dat niet gered vanwege de pijn.. hopelijk morgen wel.

Ollie, klinkt als een lekkere mini vakantie :D
Happytime, lekker een menweekendje! Veel plezier!!
SL, jammer dat er geen foto's van zijn :P Ik sta regelmatig in mijn pyjama in de tuin de konijnen te voeren haha.

_Dingetje_

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 07:26

Goedemorgen :wave:

@ S_L is de paardenvanger van Genk en strooit broodkruimeltjes :D
@ HT gaat lekker een weekendje weg :) Geniet ervan!
@ Smickey, helpt marathon organiseren, maar doet zelf niet mee.....verstandige keus als Mick niet rustig kan doen!
@ Masie wordt niet een blij gemaakt met een dooie mus :n, hopelijk vind je gauw een baan die wel bij je past....zal mijn ogen en oren open houden :j
@ Biancacoo, nog wezen steppen met de honden? Spannend een nieuwe pup <3
@ Tine heeft een mini kinderboerderij......ik wil de namen echt niet weten, anders maak ik er helemaal een zooitje van :')
@ Saaarrr leuke foto's van poown *D
@ Crazymel, benieuwd naar bb, maar wacht met foto, todat er een paard onder zit :+
@ Aks....Dids super gelopen +:)+ fijn dat het zo goed gaat :)
@ Jenkins, wat een lieve foto heb je gemaakt, andere foto ook erg mooi. Hopelijk komt er wel wat uit de foto's van je polsen zodat ze je kunnen helpen :(:)

Mijn excuses voor de personen die ik vergeten mocht zijn :o

Oh ja @ Bicci doet mee met de marathon......en had een blonde actie net zoals ik gister......en heb toch echt bijna zwart haar O:)

Phoe heb nu bijna geen inspiratie meer om nog een stukje over mezelf te schrijven :=
Maar goed, gisteren een lunchbijeenkomst gehad op mijn werk.....erg positief gesprek, hopelijk wordt er nu eens naar geluisterd ;)
Verder Mr Pown gelongeerd, was het er af en toe niet mee eens en maakte dan een gekke bokkesprong :)) verder heeft hij goed zijn best gedaan en liep lekker.
Morgen weer eindelijk les *\o/* heb er zin in.

Ik hou het hier voorlopig even bij :D

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 07:35

Goedemorgen allemaal.

Wij gaan zo op pad naar de Hoge Veluwe om 3 dagen te toeren met 8 koetsen over de heide samen met HT. :wave:
Het beloven 3 droge dagen te worden, maar wel koud. Thermo ondergoed zit in de koffer.

Gedraag je allemaal ~~}> zodat ik maandag alleen maar fijne verhalen lees!

Tot maandag

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 08:10

:wave: Goedemorgen
Genieten maar janouk en Happytime !! gezellig touren !! wel foto's maken he ?! dan kunnen wij ook meegenieten.
dingetje morgen weer les !! super, alvast veel plezier.
mooie foto van Sil. balen van je polsen..
ollie lekker in movie park geweest, lijkt me superleuk !
PSM, wat fijn dat je een contract voor een jaar krijgt !!
Aks genoten van paardje..super toch !!
Vhu maakt mooie samenvatting.. _/-\o_ idd de temp. gaat omlaag.
gisteren eind van de middag was het hier 10 graden, en hebben idd getraind, we zijn lekker 5.5 km op pad geweest, en het is zo gaaf om te doen, vandaag hebben ze vrij.
zaterdagochtend ga ik weer met ze trainen.
Vhu, heel veel plezier bij je endurance alvast ! ga lekker genieten met Bente !! mooi is het dat je dat kunt he ?!

nou...geen nieuws hier verder...dus...ga maar eens aan de slag...... :evaw:

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-12 08:27

Mooie samenvattingen van Dingetje en Biancacoo!!!!
Ollie lekkere dagen gehad
Janouk en Happytime: heel veel Veluwe plezier!!!!
VHU genieten met Bente met de endurance
Biancacoo weer aan het trainen met de honden nu de temperaturen zakken
Jenkins wat een sfeervolle foto's, mooi hoor!
Dingetje na samenvatting geen puf meer over voor eigen verhaaltje haahaha, en veel plezier met les morgen!

Mick moet een beetje wennen aan zijn nieuwe schoentjes, de vorige ijzers zaten er weekje langer onder dan normaal (had geruild met stalgenoot vorige week) en de verzenen waren er beetje overheen aan het zakken sinds de rit dit weekend en ik vond hem gisteren geloof ik maar voorzichtig lopen op zijn nieuwe schoentjes, we hebben maar niet gereden met hem. Kijken of hij straks hupsiger loopt weer ;-)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 08:36

:brr:
Ook goedemorgen :9k en wat je zegt Biancocoo helemaal super dat endurance weer lukt, zij het met aangepast programma in week ervoor :7 En goed bezig Jenkins! Waren dit opdrachten voor je eigen bedrijf? Stoer hoor.

Hier is Wis zo schattig aan het spelen met 2 ballen en een knuffel tegelijk. Ze legt (met haar poten) de 2 ballen steeds naast elkaar en dan zwiept ze er met de knuffel doorheen. Gaan die ballen natuurlijk 2 kanten uit, moeten die weer bij elkaar (ook weer met poten) soms met poten soms met knuffel ook nog in de bek :# erg grappig om te zien. Poes staat er wat boos bij te kijken want die wil ook bij de ballen maar krijgt geen kans (sist en slaat zo af en toe <<) )

Net al mail bekeken, zo naar de garage want een koplamp vd auto geeft nog maar erg weinig licht := en terwijl ik wacht nog wat dingen nakijken, dan boodschappen doen en vervolgens naar stal om alles voor morgen klaar te leggen. Maak me toch wat zorgen om de kou, voor mezelf, m'n groom en zeker ook om 't peerd. Hoop dat het niet waait in ieder geval. Heb al extra dekens verzameld en ga maar thermoskan heet water meenemen zodat ik slobber warm kan aanbieden na de rit. Heb wel eens paarden gezien met onderkoeling (na zo'n flinke rit en daarna koelen) met dit soort weersomstandigheden, dat is super zielig plus drama voor de spieren.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 08:57

goeiuh tip voor mel, mits ze dat al niet wist natuurlijk...

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 09:05

Ik vind het wel jammer dat ik een drukke planning heb dit weekend, was anders wel naar jullie komen kijken in Wanrooy (voor endurance-wedstrijdbegrippen lekker dichtbij).

@Jenkins: die tweede foto is echt super!
@Smick: Mick met zn nieuwe schoentjes, hopelijk loopt ie vandaag wat beter
@Janouk: veel plezier op de veluwe.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 09:11

Ik vond het heerlijk op de fiets vanochtend :) Lekker wakkerword-weer :)
Hier op kantoor is het uitgestorven... Zitten 5 mensen including me.. :=

Ik ben eigenlijk op zoek naar een klein testpanel.. Heb een enquete die de lucht in moet. Maar wil hem eerst graag laten testen door een aantal paardminded mensen. Just for fake. De echte versie waarvan de resultaten tellen moet dan later nog een keertje.
Wie biedt zich aan? :o Dan pb ik de link van de enquete vanmiddag :)

@biancacoo; kun jij niet 's met een helmcamera trainen met je hussen? :D Kunnen wij meegenieten? O:) Lijkt me zo gaaf he!

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 09:16

Je mag mij pben hoor, als ik binnen je doelgroep val.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 09:19

Doelgroep is iedereen die paardrijdt of ment :D
Alleen dan liefst ook nog buitenritten, anders is de enquete wel heel snel afgelopen :P

Ik pb vanmiddag :) Nu nog bezig met aanpassingen :)

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 09:20

Ooh nou dat zit wel goed dan :D
Ik zie het verschijnen.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 09:24

Akshay schreef:
Doelgroep is iedereen die paardrijdt of ment :D
Alleen dan liefst ook nog buitenritten, anders is de enquete wel heel snel afgelopen :P

Ik pb vanmiddag :) Nu nog bezig met aanpassingen :)

stuur maar op hoor,
kan alleen vanaaf pas invullen, of miss pas in t weekend, wanneer moet je het hebben?

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 09:25

Goeiemorgen!

Janouk en HT, heel veel plezier! Doe geen dingen die ik ook niet zou doen :)) .
Mooie foto Jenkins!
Smik: ik krijg een liedje uit Sesamstraat in mijn hoofd: "Ik heb nieuwe schoéééénen, máár ze zijn te klein..." :)ddd :x . Zoonlief heeft ook nieuwe schoenen, dus liedje wil er maar niet uit.
VHU: Wiske en poes bezig met ballenspelletje :D .
Maisie: uitzendbureau-ellende :(:)

Over vriendins paard met koliek: DA is gisteren weer geweest, want hij knapte niet op. Het beeld bleef hetzelfde.
Ze denken dat hij een flinke infectie te pakken heeft, en dat de koliekverschijnselen "slechts" symptonen zijn. Hij moet ook steeds hele kleine beetjes plassen, dus het zou mij niks verbazen als hij een blaasontsteking heeft. Hij staat nu iig op AB en de infectie wordt onderzocht (weet niet of ze bloed of urine meegenomen hebben).

Gisteren voor de eerste keer dit seizoen weer indoorles gehad; Anke (hier op bokt) rijdt daar ook mee in het uur vóór mij. Zit ik 'smiddags nog tegen haar (in een ander HK-topic) op te scheppen over hoe schaapmak Ster wel niet is, met voorbeeldtopics van mijn kinderen en al *D .
'Savonds in de rijhal is Anke aan het uitstappen, ben ik net binnengereden met Ster. Zet haar stil om het pinkriempje vast te maken, Ster begint te miepen (zoals weleens gezegd heeft ze een hekel aan stilstaan als ze :):) is); ik zet de voeten op de rem en ga rustig door. Gooit ze er toch een méga-steiger uit :D :') _O- !!! Anke: "ja hoor, scháápmak zegt ze dan :D "
Ach... allemaal drama en aanstelleritis, maar het was wel grappig :') .

Het was weer ff wennen aan het hele circus. Ik ben in feite van 17 - 23 uur bezig voor 1 les, beetje buiten verhoudingen dus, maar gisteren heeft het toch wel weer een extra'tje opgeleverd.
De bedoeling is dat er óm de zoveel weken, waarin we les krijgen van onze lesmees, een avond lesgegeven gaat worden door Gerard Leijten. Uiteraard zitten díe avonden al helemaal volgeboekt door de -op niveau presterende- wedstrijdmarathonners, maar ik heb een deal kunnen maken met een andere deelnemer dat we 50/50 rijden. Samen een uur in de rijhal, allebei een half uur les. Kan ik toch nog meedoen -:) .

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 09:25

Wil de enquete zondag of maandag publiek maken :) Dus voor die tijd eventuele opmerkingen nog kunnen verwerken :)
Hij gaat hier vanmiddag kantoor ook rond, maarja.. eh.. Die weten niet wat een paard is :')

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 09:30

dat moet wel lukken dan... :))

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 09:32

wauw gem! Wat een leuke lessen moeten dat worden! :) En van meeluisteren en kijken leer je ook een hoop toch :)
En een schaapmak paard :P Ze wilde graag die uitspraak ontkrachten :P

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 09:32

Goedemorgen,

Hier druk aan het inpakken en straks weer op de boot naar huis.

AKs: kom maar op met pb
Zag verder heel mooie samenvattingen, waar ik me dus maar bij aansluit.

Starttijden lijken opgelost voor de wedstrijd van zondag.
Gisteren kwam nieuwe lijst. Had ik 8 minuten de tijd om Amerigo uit te stappen, uit te spannen, Thabor op te tuigen, in te spannen en los te rijden. Ik ben wel snel, maar zo snel.. :D Dus maar even mailtje gestuurd.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 09:36

Aks, ik vrees dat je niks meekrijgt van de andere lessen. Gerard gaat gewoon achterop staan, en je hoort niks.
Morgen wel, morgen komt hij een clinic doen, en deze wordt met headset en speakers gedaan. Ben heel benieuwd!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 09:48

Oh das wel jammer.. Dan kun je niet tipspikken :P

Ik vind dat zelf altijd heel leerzaam (mits bij de goeie lessen :+ ) om gewoon mee te luisteren en te kijken :)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 10:26

aks..als ik een helmcamera had wel..haha.. :+ komt vast ooit wel...lijkt me zelf ook gaaf om terug te zien.
wel een mooi filmpje van andi birkel..met lekker veel honden ervoor..supergoed team !
http://www.youtube.com/watch?v=ipnlcVFB ... ture=share

Gem, wat gaaf dat je een 50/50 les hebt kunnen plannen..en ach...ster is toch ook schaapmak...hahaha..had het gezicht graag willen zien van die anke na de steiger van ster..hihi..
Aks doet enquete...haha..mushen valt er vast niet onder..anders had ik het best voor je in willen vullen hoor.
vhu, met een spelende wiske..haha makes your day..slim om warm water mee te nemen met de endurance..
tine op weg naar huis...en tijdenstress ..hopen dat ze nog wisselen kunnen.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 11:01

*ziet wiske helemaal spelen met de ballen* :))
Ook die blik van die kat. Onze Bonkie kon dat ook zo, echt zo'n >;) en nou wil ik óf meedoen, of je gaat maar helemaal weg! >;) blik :P

Zo zeg.. Ik heb toch wel onwijs last van m'n rug.. Gisteren gereden natuurlijk, in de bak.. En dan heb ik geen bodyprotector aan...
Ik krijg nu toch wel heel sterk het idee dat ik daar een hoop steun uit haal.. Na die ''endurance training'' van vorige week had ik lang niet zoveel last.. Dag zelf niet, en dag erna ook niet...

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 11:43

@Aks pb maar even hoor. Vul het wel in ben wel wat je zegt een 'buitenrijder' :P
Met trainingen buiten / endurance rij je echt anders qua aanspanning in je lendenen/heupen/rug/bekken enz dan met dressuren. Ik kan zo 3 uur buiten rijden heb ik wel wat last maar allemaal prima uit te houden (en ik hou het ook maar op het feit dat ik gewoon wat krakkemikkeriger ben geworden in de loop der tijd :P ) maar met half uurtje / drie kwartier intensiever dressuren zeker met doorzitten erbij is het drama. Gelukkig gaat wat minder intensieve dressuur wel dus doen we dat dan maar :D

@Tine nou dat is ook niet echt nagedacht zeg zo'n planning, heel bijzonder }:0 ben je dus weer thuis? Stonden de paardjes er goed bij? En ben je lekker uitgerust?

@Gem tjonge zeg dat is een tijdsinvestering.... hoe red je dat dan met thuis? Wat een tuttebol is die Ster toch af en toe :roll: bij mijn 'nieuwe' stal komt iemand eens in de twee weken lesgeven. Het is een bak van 20x40 maar ik hou me toch maar even vast aan Tine die al jaren traint in zo'n bak dus waarom zou ik het met een kleiner paard en kortere wagen niet kunnen (ik spreek mezelf moed in := ). Ik wil dus wel proberen of ik aan kan sluiten en ook les kan krijgen. Mennen we in ieder geval eens in de twee weken serieus.

Net even tussen door **wat heeeeerlijk als dat straks gewoon ook steeds gaat, even tussendoor naar mijn paard :D ** stal van Bente klaargemaakt voor als ze zondag komt.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 11:50

@VHU; je gaat wel gemist worden in brabantland hoor! En kun je met OV bij jou/stal komen? Want dan kom ik nog wel een keer spieken als dat mag :D

WBT dressuur/buiten verschil. Ik hoop dat je gelijk hebt :j
Heb ook echt voor mijn doen veel te serieus gereden :')
Monster kan blijkbaar in draf in een geweldig laag en ronde aanspanning van hals lopen. Wat ook nog eens geweldig leuk zit :P
't ging zo goed dat ik, ondanks rugpijn, nog eens wil :D Misschien zondag :) En dan daarna lekker wandelen in het bos met paard en hond :D

Saaarr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 11:55

Jenkins: Mooie foto hoor :j hoop dat er wat te zien valt op de uitslag.. best vervelend zeg!
Dingetje, Leuk hoor morgen weer les :D
Janouk: veel plezier op de Hoge Veluwe :D
Smick: hopelijk loopt ie vandaag er wat beter op
vhu alvast succes voor morgen!
akshay: ik men ook buiten dus naar mij mag je 'm ook wel sturen denk ik..
Gem, haha een mega bok van een schaapmak paard :D wel fijn dat je toch kan meedoen met de lessen
biancacoo: wat een leuk filmpje zeg, krijg helemaal de kriebels vindt dat echt gaaf zou het ook wel willen :j
akshay: lijkt me wel fijn dat je daar steun uithaald, kun je rijden zonder pijn te krijgen.. Ik heb gister en vandaag ook weer pijn in me rug.. weet niet of het van de kou is, stress of toch van het actieve paardrijden van dinsdag dat zou wel balen zijn.. irritant dat je nooit precies weet waar het nou door komt :(