Ja, waarom 2 huizen aanhouden! Gewoon lekker op wielen wonen
Gem
Geplaatst: 11-02-12 18:31
Weer niet veel tijd, wel even snel bijgelezen.
xxJoycexx: je hebt pb .
FF snel over mijn boosheid op de kinderen: heb compleet MP en krantjes afgezocht naar een chic pakje voor haar balletvoorstelling (ze speelt een prins, en een geschikt pakje vinden was niet eenvoudig). Heb ik er eindelijk eentje gevonden, 30 euro betaald voor een pakje dat 3 voorstellingen van 3 minuten gebruikt wordt, raakt ze hem ná de generale repetitie kwijt....... pakje weg, niemand heeft iets gevonden . Ze heeft vandaag haar voorstellingen, dus vliegensvlug een tweede keus pakje gekocht bij een carnavalswinkel (lang niet zo leuk als de eerste), accessoires erbij..... nog een keer 45 euries armer . Zoonlief presteert het om zich in te schrijven voor een badmington-toernooi in Roermond. Mams heeft gezegd dat hij zelf zijn vervoer moet regelen met andere spelers, omdat dochter naar ballet gebracht moet worden...... doet hij natuurlijk niet . Zelfs niet weten wáár hij moet zijn in Roermond, hoe laat hij klaar is .
Soms zou ik iedereen bijna willen adviseren om vooral géén kinderen te nemen (maar dat meen ik niet ) .
kiss
Geplaatst: 11-02-12 18:32
ik begrijp dat sommige niet mee hebben gekregen dat ik in september op de hippiade om ging, waarbij ik mijn enkel en bovenarm had gebroken. zie filmje http://www.youtube.com/watch?v=LRKxgHFf ... tube_gdata niet schrikken hoor! inmiddels gaat het redelijk goed met me, maar mijn voet wil nog niet helemaal wat ik wil en dat is lastig en vervelend! met longeren sta ik er eigenlijk ook te lang op. rijden gaat goed, mijn arm heb ik met rijden niet zo'n last van. heb een frozen shoulder, dwz dat ik nog niet zo goed vanuit mijn schouder kan bewegen. voor mijn genezing staat een jaar , en ik ben helaas niet zo'n geduldig type, dus doe ik al van alles, en daar heb je dan wel eens last van.
vandaag wel lekker gereden met pink, we zijn aan het oefenen, volgende week minimarathon in aalsmeer. wie gaan er ook heen?
zag dat tallechie lekker kon wachten op de jury, dat vind ik wel triest, hoop dat je in ieder geval lekker kan rijden.
biancacoo lekkere caravan gekocht, wij hebben er ook één voor de wedstrijden, vind het heerlijk. zal je ook fijn van kunnen genieten!
da's grappig Biancocoo. Wat heerlijk Bicci dat de trailer verkocht is Dacht al Frensie dat dat vlakbij jullie was.... maar bosgrond moet nog wel wat ontdooien, zo als het nu is is het geen echte vergelijking met een flinke training natuurlijk. En dat is juist wel de bedoeling (voor degenen die het mocht interesseren, is endurance training waarbij we voor/nametingen doen o.a. hartslag natuurlijk maar ook diverse andere zaken, parcours rijden met hartslagmeter en dan rijden inverschillende tempi en dan vervolgens nameting. Kun je mooi zien hoe je er aan het begin van het seizoen bij staat en tips krijgen van doorgewinterde endurancers / dierenarts. Had met dus opgegeven met Bente)
Vanmiddag fijn gereden kreeg het zelfs warm maar had ook wel extreem veel kleren aan dus halverwege jas uitgetrokken.... heb eindelijk wat langere tijd fatsoenlijk kunnen doorzitten
Baal er eigenlijk enorm van dat ik niet naar de wedstrijd durf maar het weer ziet er echt niet fijn uit voor morgen later in de middag....
Kiss, ik heb je filmpje gekeken en ik schrok toch, vooral omdat ik zeker de eerste rit erg gaaf vond om te zien, lekker dressuurmatig ingesteld en dan zo een einde, heftig. Het is wel een super gaaf paard.
lanouska
Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-12 19:03
@ kiss wij stonden er bij en keken er naar en daarna ook echt gewoon nog een dikke regenbui over je hoofd heen en het zand was al nat
ik heb vandaag lekker weinig gedaan. was om 11 uur wakker. werdt wakker gesmst vanmiddag even met bettepet een buitenritje gedaan. en ga zo nog even naar de manege want er is clubkampioenschappen. en daarna lekker op tijd naar bed. heb wel al sinds gister 2 mutsen op lekker warm voor de oren
Maisie
Geplaatst: 11-02-12 19:15
Ben ook benieuwd naar tine en thabor.
vhu balen maar als ze zulk slecht weer afgeven? Ik hoop dat het mee gaat vallen.
bicci fijn dat je trailer verkocht is !
Tallechie wat appart van de jury.
Vriendin is zeeuws kampioen M1 geworden ze was echt super blij !! Ze deed het ook netjes alleen hij vloog er nog even een stukje vandoor. Maar alsnog 65%.
Heb nog een paar foto's gemaakt zal er zo een paar plaatsen.
Oei Kiss dat was een flinke smak!! VHU het duurt idd even voordat het bos ontdooit is, maar wie weet wordt het tropisch volgende week? Lekker warm Lanouska 2 mutsen! En Maisie gefeliciteerd voor je vriendin!
Hier net lekker chinees op! Zou eigenlijk boerenkool koken, maar dat ligt nu in de diepvries Manlief had zin in chinees.
was ff benieuwd naar uitslagen bij tine en tallechie, maar nog geen nieuws...
Maisie, knap van jouw vriendin ! Was het bij de Kroo??? Kiss ik heb nog niet naar filmpje gekeken, ik heb op mijn laptop per ongeluk wat software verwijderd en kan nauwelijks filmpjes kijken, daar vallen hele happen uit, maar ik geloof dat het de moeite was jouw val? Zo zie je maar dat het gevaarlijk blijft onze hobby (helaas) Gem, da's inderdaad wel onmogelijk... (en stiekem voor de lezer ook wel grappig, sorry ) Dochter van vriendin is zo haar nieuwe winterjas kwijtgeraakt, was moeders ook niet blij mee... Biancacoo nog met husky's aan de slag geweest???
Hier kwam een stalgenoot net erwtensoep aan de deur brengen, hoe lief is dat??? We hadden het in de kantine over erwtensoep en ik zei dat ik 't zo lekker vond, maar voor jezelf ga je dat niet even snel maken, veel werk... en dat had hij onthouden!
Fijne avond, hier avondje tv kijken, het manvolk is naar het stadion (wat zal die het koud hebben )
Vanmorgen al vroeg opgestaan, Thabor had zijn vlechten keurig laten zitten. Daar aangekomen kregen wij de 1e stal (noodstallen), dus alles kwam bij hem langs, maar hij stond gelukkig heel rustig. Heel veel toeschouwers vielen over het feit dat hij geschoren was, dat hoort niet bij een Groninger. Maar ja, heb hem 3 maanden geleden geschoren vanwege het vele zweten en ik wil geen ziek paard. Had gedacht dat hij inmiddels wel genoeg vacht weer terug zou hebben, maar helaas. Maar goed, hij deed het allemaal heel goed. Koel in de kop (sommige braken echt de stal af) maar toch goed lopen. Helaas dacht de jury er anders over. Ze vonden zijn stap niet goed genoeg ( en iedereen roept steeds dat hij zo'n goede stap heeft, snap het maar) Maar het belangrijkste om hem niet goed te keuren (hij had 69 punten, bij 70 zou hij 1e premie hebben gehad) was het feit dat vorig jaar een halfbroer is goedgekeurd en Thabor heeft dus geen toegevoegde waarde voor de fokkerij. Hadden ze dat niet eerder kunnen bedenken, had ons veel tijd en geld gekost. Nou ja, Thabor heeft weer veel geleerd. De vorige eigenaar was ook gekomen, erg leuk.
Zijn ballen gaan er niet af hoor. Zolang we er geen last van hebben blijft hij gewoon zo. Kan altijd nog, bovendien hebben we nog steeds erg veel spijt van het castreren van Rembrand.
Ik zal straks of morgen nog even proberen wat foto's te plaatsen.
@ maisie, die foto met die neusjes bij mekaar..... sooowwww schattig...
VanHuisUit
Geplaatst: 11-02-12 20:35
Wat jammer Tine.... tja als de bloedlijn blijkbaar niet 'voldoet' / er al genoeg van is, dan doe je daar niets aan (maar inderdaad, dan hadden ze dat jullie moeten adviseren / afraden van te voren...) aan de andere kant ziet een stamboek een hengstenkeuring vaak ook als een soort 'presentatie' van het ras en wie weet als hij zich uitmuntend had getoond dat ze dan nog hadden getwijfeld....? Ballen eraf gaat snel, eraan niet meer
Kiss, had je post niet gezien/je filmpje dus niet toen ik postte.... harde val zeg je werd gewoon gelanceerd. Heb jij enig idee waarom er bij vaardigheid niet gegroomd mag worden trouwens? Ik begrijp dat niet, zeker niet in een barrage want dan zit je toch op het randje van omgaan of niet als je niet groomt? Wat een prachtig paard jullie Pink
Samen met zoonlief uitgebreide chili gemaakt en nu vond hij het wel lekker, zo grappig.
Had afgelopen week erg zere knieeen/heupen grrrr van de kou. Merk dat het nu minder koud aan het worden is.... voel de strammigheid wegtrekken gek is dat toch (maar vind het wel best natuurlijk). Nou iedereen fijne avond verder
**edit** @Maisie
tine10
Geplaatst: 11-02-12 20:36
Iedereen trouwens bedankt voor het succeswensen. (grappig, jullie leven gewoon veel meer mee dan mensen in mijn directe omgeving)
Ze vonden dat hij teveel leek op zijn broer, dus daarom niet interessant. We waren trouwens redelijk teleurgesteld of zelfs eigenlijk wel geschokt van het niveau van de goedgekeurde hengsten (die voorgaande jaren al waren goedgekeurd en nu een demo gaven) Paarden liepen volledig met weggedrukte rug, totaal niet aan de hand, zelfs 1 in telgang. Leek echt nergens naar. Slechts 3 hengsten gezien die een nette proef/demo lieten zien.
Maisie: heerlijke plaatjes, dit soort beelden hebben we hier ook iedere dag met honden en paarden. Prachtig dat ze zo samen kunnen. Wat een hoop sneeuw nog zeg.
Dennis: ze wilden hem toch in het echt zien, omdat hij misschien heel anders eruit zou ziien. Dat bleek helaas neit zo te zijn.
Tallechie: bedankt voor sms, geen puf (smst niet zo fijn die foon van mij) om terug te schrijven. Typen op pc gaat makkelijker Hoe ging hij bij jou?
Nu ga ik paarden verzorgen en naar bed. Sorry, morgen beter hoop ik