Sandrina schreef:Dannon: Kom maar op.PB als je telnrs wilt uitwisselen.
Kiddokids: kwam niet opdagen voor eerste afspraak? Zoo minpuntje!!!!!
Sandrina, nogmaals bedankt voor een goede les in tuigen en een geweldige buitenrit!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sandrina schreef:Concrete vraag voor iemand die mij as vrijdag wil vergezellen op een tocht over de heide in Epe en Tongeren.
Ik zoek een groom voor die dag. We gaan met twee aanspanningen, maar zijn pas met 3 mensen. twee koetsiers en een groom. 'k Zoek met spoed een groom erbij.
Je mag: naar mij toe komen; Houten of naar Epe, Camping Jagtlust of nog nader bekend te maken locaite daar in de buurt.
(kijkt naar de lucht) ik hoop dat het weer zich van zijn mooiste kant laat zien en de regen de andere kant op duwt en zonneschijn laat komen.
Voor telnrs uitwisseling--> PB even.
Femke_Tweety schreef:Bij mij is een groom ook welkom. Ook iemand die gewoon graag een keer mee wil rijden is welkom.
Paard is braaf. Maar volledig alleen op pad met de kar zie ik niet zo zitten. (doe ik onder het zadel wel)
In feite hief he niets te kunnen. Gewoon gezellig kletsen is genoeg in feite.
Paard staat in Echteld, zelf even sturen kan zeker ook.
kionasuppie schreef:Hoi! Ik ben een gemotiveerde meid van 14 jaar.
wil graag kijken of mennen iets voor mij is om het in de toekomst zelf de gaan doen.
ik woon in drenthe vledder
als er iets moet gebeurd op stal vind ik dit ook niet erg!
stuur maar een pbtje als je mij enthousiast wilt maken over deze tak van de sport!