tallechie schreef:Ollie komt goed. Ik kijk even als het wil en anders mag vriendlief het doen. maar ben daar wat secuurder in als hem
Heb net de vk gebeld. Ben in 4 uur tijd al 7 keer naar de wc geweest terwijl ik nog maar 4 glazen thee op eheb. Waarschijnlijk een blaasontsteking, moet morgen urine naar de ha brengen
Ja, dat schijnt de ellende te zijn van zwanger zijn, je voelt blaasontstekingen niet
hopelijk is het met een kuurtje AB weer over
thee zakt er zo doorheen lijkt het altijd
ik baal echt dat ik binnen zit, zonnetje schijnt hier dapper, afentoe zo'n mooi wit wolkje door de strakblauwe lucht..
Ze waren halve bos aan het kappen. Echt doodzonde. Overal waren ze met zware machines bezig. Blijft echt geen bos over zo. Maar goed, daardoor ook een groot deel van de paden niet bereikbaar. Heb kleine stukjes draf gedaan, maar zwieber dan echt alle kanten op. Rotlijf. Galop ging wel goed.
Toen ik zwanger was, moest ik echt heel vaak naar de wc, dus kan heel goed gewoon daar aan liggen hoor.
.. Dat heb ik hier inmiddels wel geleerd. Bijft dat het zonde is, m aar je moet het ook op lange termijn kijken he
hoofdingredient: granen........
Maar...als je het weer vaker doet wordt Rembrand weer wat 'kleiner' en dan kun jij ook weer wat meer eraan rijden zeg maar, dat je echt met je paard rijdt in plaats van maar een beetje meelift. Echt waar
.
Even in je profiel gespiekt maar jij hebt wel een super gave wagen zeg (en gave pony's
). Chevano ook van harte welkom, gezellig! Wat leuk dat je je paard zeg maar 'op latere leeftijd' nog zo goed voor de wagen hebt gekregen.
Ben nadat Han naar school ging direct afgereisd met het plan naar buiten te gaan onder het zadel (ha ha Tine, jawel ik ook