Er hangt een gewone enkelgebroken trens in, on een stang loopt ze gewoon niet:P Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Er hangt een gewone enkelgebroken trens in, on een stang loopt ze gewoon niet:P
(what's new?
)
hafjelinger schreef:Wij hebben gewoon en vliegendeken met hals gekocht en daar heeft onze zadelmaker gaten in gemaakt voor de leidsels.Ziet er altijd grappig uit, zo'n groen spook voor de wagen
Het vertrekken ging na 10 minuutjes al véél beter, het was al niet meer zo dramatisch als de vorige keer. Ik denk dat hij er nog niet klaar voor is om op gras te rijden. Nu ga ik eerst zijn zelfvertrouwen wat aansterken door heel veel op verharde weg te rijden.
Het enige stukje waar ik toch wel bang was, was om thuis te vertrekken, we moeten eerst van onze oprit af, dus aan de ene kant is het huis, de andere kant draad. Als hij daar zou beginnen draaien, zou alles om zeep zijn...
Hij was echt boos op Romeo, ik had hem nooit zo gezien
Toen zei hij tegen mij: "Ja het is toch altijd hetzelfde! Vanaf het moment dat ik bij Romeo kom, is mijn shirt vuil! Als die nu eens gewoon zijn hoofd zou stil houden hé... En als hij gewoon zou vertrekken zoals ieder normaal paard dat doet! Maar nee... Daar doet hij weer niet aan mee!"
ik sta zo ook weleens een hele monoloog tegen Dids af te steken als hij weer eens een gat in zijn burka heeft ofzo
als mensen me dan horen lachen ze ook 

voor het rijden onder het zadel en het mennen

toen 3 grote vlechten erin gedraaid en gaan rijden 

heb m'n rijhoofdstel thuis liggen, die mag morgen mee naar vorstenbosch!!
(kan ik de maat zien die ik moet hebben) 
(en 4 clips voor en aan de hals)

niet omdat hij anders bang is ofzo, maar zodat hij niet teveel zieet en z'n aandacht gewoon bij mij houdt 
nu dus verplicht eerst een heel verhaal vertellen en een voorzichtig klopje op de hals
) 
Mijn paard heeft mensenvrees
dan springt hij 4 benen gelijk de lucht in, of wil a-la roadrunner vertrekken.. slijt hij zijn achterijzers zo mee 

heerlijk zoon nuchtere pony 

(hij is bang van 1 op de 100 putdeksels, soms een skeeler, soms een fietser
ligt er maar aan waar hij zin in heeft
)
dan ligt ze of in de Amstel of onder een vrachtwagen/fiets/auto/motor 

dan wil hij wat leven in de brouwerij..
Ik kom net uit m'n bed gerold
Weer een dag verspilt