ik weet het niet ik gebruik bij mijn longeersingel dus een onderlegpad van het tuig
dus andersom zeg maar. Hier kan gelukkig ook alles gewoon naar binnen, wat voor hond ook, die honden van ons zijn super sociaal. Maar ja dat moet ook wel hier in de stad en met ons B&B, het is altijd zoete inval. Bij jou zien ze niet zoveel honden natuurlijk Tine.
Vind het ook maar benauwd weertje

Baal trouwens vreselijk, we hadden een heel mooi vrachtwagentje op het oog, waren er nog niet helemaal uit wat we willen, trailer of vrachtwagentje maar dit was er ook een die evt tot campertje omgebouwd kon worden. Ben ik aan het kijken hoe het zit met stalling, is gewoon niet te betalen
kost gewoon rond de 150 / 200 Euro per maand... stal je ook een pony voor
en we moeten een stalling hebben want ivm de milieuzone mag zo'n vrachtwagentje de stad niet meer in (we wonen vrijwel centrum Rotterdam).
. Sponsoren zijn allemaal goed gekomen; hij had zelfs een "overschot" naast zijn verplichte minimum van 1800 euro. Nu maar veel nieuwe ervaringen opdoen!
. Ze deed erg moeilijk met afspuiten met een tuinslang, dus ik heb haar meegenomen onder de tuinsproeier van de het kleinvee-weitje. Zo kreeg ze toch de volle laag, maar IK had het dit keer niet gedaan
Ik had gevraagd of ze in het begin iemand wilden laten meelopen (ik moet altijd 5 min naast hem lopen), is niet gebeurd, maar was ook niet nodig. Nou ja zeg, en ik moet er steeds naast lopen. Dat doen we dus niet meer hahaha
de Waard....is het inderdaad geworden Gem. 
maar je beseft nu natuurlijk zo dat je dat gedaan hebt en andere dingen gelaten... de jaren vliegen ook wel moet ik zeggen ...
maar moest nog wat facturen eruit doen en dat is natuurlijk stom als je dat niet doet
en de toeristenbelasting, BTW afijn nu even tijd voor