Dan zijn ze erg lang weg Tine, kan me voorstellen dat dat saai is op den duur
't Is stress die uitslag, van mijn werk. Coordineer afstuderen, is mega klus met allerlei mensen en vandaag met het inleveren van de opdrachten komt alles dan bij elkaar. Had heel systeem ontworpen waardoor het digitaal kon en dat is **gelukkig** grotendeels goedgekomen
maar heb er slapeloze nachten van gehad en vanochtend dus 'opeens' onder de uitslag
Ben erg allergisch voor van alles bij mijn ogen en kan er niets op hebben heb wel traumeeldruppeltjes. Denk dat dat wel wat helpt... en vanavond lekker vroeg naar bed
, verder hooikoorts, exceem, huisstofmijt en overige dieren met vacht en veren.....
, gelukkig ook niet ingevallen van die paar dagen
.
. 

, was je even langs geweest? Volgens mij hebben de nieuwe eigenaren er veel plezier van
.
....en zo lief !!
erg sneu voor hem, maar hij is rustig en tevreden zelfs als hij alleen thuis moet blijven en de andere hondjes mee gaan, ...mijn man was helemaal huh ?? wat is ie braaf....word alleen achter gelaten en zegt niets..gaat gewoon liggen pitten...
.
.
), losgooifoto's en rij-foto's. Omdat het zulk mooi weer was, waren er heel veel extra wandelaars die opeens ook fotograaf werden
. Hij is 2,5 uur bezig geweest