Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Floortje_NL schreef:Hca en tjeu heb ik ook op mn lijstje staan maar een wagentje waar een voetrem op kan heeft wel de voorkeur.
Maar de Kraay valt af vanwege de prijs. Daar kan ik 3 hca's van kopen
Daphneeeej schreef:Floortje_NL schreef:Hca en tjeu heb ik ook op mn lijstje staan maar een wagentje waar een voetrem op kan heeft wel de voorkeur.
Maar de Kraay valt af vanwege de prijs. Daar kan ik 3 hca's van kopen
Zowel HCA als de Pien van Tjeu kunnen met rem ook. Bij de HCA word het wel meteen een heel stuk duurder en bij tjeu zit die er een soort van basis op (kan ook zonder voor aftrek prijs)
Jorex schreef:Een rem is in mijn ogen volledig overbodig op die lichte wagentjes. Of je moet al heel intensief heuvels willen gaan rijden/in Limburg wonen. Maar als je puur een rem erop wilt voor het geval ze er vandoor gaan dan kun je beter een korte volte inzetten op het moment dat zo iets wel gebeurt. Dat doen ze wel met en zonder rem. Mijn tweespan trekt vanuit stilstand ook zo mijn koetsje door de rem heen. Maar in het bos of als ze plotseling moeten stilstaan is een rem heel erg praktisch.
Floortje_NL schreef:Daphneeeej schreef:Zowel HCA als de Pien van Tjeu kunnen met rem ook. Bij de HCA word het wel meteen een heel stuk duurder en bij tjeu zit die er een soort van basis op (kan ook zonder voor aftrek prijs)
Maar is dat dan een voetrem?