hoop zo dat het nu rustig blijft in Bruutjes mondje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maargoed, is best wat in te varieren 
Kan niet wáchten tot die lenzen binnen zijn (vrijdag).
), dus daar ben ik niet blij mee. Wordt tijd dat we fatsoenlijke schuilstal mogen bouwen, maar ja, die toestemming gaan we nooit krijgen..
.
voor bruutje

Heb 3 km gesleet vandaag. Bosrit met slee
Ben gewoon de ruiterpaden op gegaan, best gaaf 

Vriendlief gaat wel elke dag longeren en hij mag even in binnenbak los, maar toch wel heel veel op stal. Vanmiddag even een rondje met hem over het erf gewandeld en hij was flink aan het snuiven, vond het allemaal reuze spannend. Nog heel even geprobeerd op de wei, maar met 4 stappen gleed hij uit en kwam hij naar het draadje, hij durft het zelf geloof ik ook niet zo goed. Toen maar in de binnenbak en heeft hij lekker een rondje gerend en paar flinke bokken gegeven, haha, heerlijk
(tegen de vreselijke schuurplekken van de deken)
. Laat maar dooien, ik wil ook weer kunnen koetsen! Met wie of wat dan ook
! Vandaag ponyzadel gepoetst, ingevet en op de Bokt Markt gezet. Ik kan hem toch niet hergebruiken op het nieuwe paard.
. Ook weer binnenbak-paardjes (net als afgelopen zondag), en hopelijk kan ik het weekend er na naar de weide / buitenbak - lopende paardjes. Daarna zal mijn lijstje wel wat verkort zijn.