Biancacoo: weet niet of je katten hebt, maar husky's zijn ook echte kattenjagers helaas. Ik vind je wel heel dapper dat je 2 pups tegelijk neemt, enorme opgaaf met de opvoeding.
Wij enten altijd alles in 1x, hoef ik niet in de wachtkamer te zitten en voor de dieren zo ook veel fijner. Helaas was 1 kat toch ontsnapt, maar goed, die moet dan later nog maar. De rest kan er weer een jaar tegenaan. De dierenarts denkt dat Thabor een gekneusde voetzool heeft. Er is nergens iets dik of warm, ook geen hoefzweer te bekennen, maar hij loopt veel slechter dan gisteren. We hebben ze nu maar even in de winterwei gezet. Hoefde Thabor niet zo'n eind weer naar de wei te lopen en we kunnen hem beter in de gaten houden.
Maisie: nee, denk niet dat jouw ponys zoveel wegen als mijn paarden. Dan ging het niet goed met ze haha. Amerigo weegt rond of onder de 200kg, Rembrand 600 kg en ik denk dat Thabor daar ook ergens op zit.
Nou, ik ga zo zoontje van school halen. Zou een vriendje meekomen, maar dat is nogal een warhoofd en nu heeft ie een dubbele afspraak gemaakt. Ben benieuwd. Nou ja, als hij niet meekomt, kan zoonlief nog even (rustig, ivm entingen) met zijn pony oefenen.