Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.. het ging super goed nu loop ik even vast.
Ik heb nu een kant als net gemaakt en opzich hoef ik maar een kant een net. Nu schiet me te binnen dat ik de andere kant ook met een zeiltje of... kan maken zoals die hooizakken.
.. iemand tips?
.. en lekker je kleine vent weer thuis 
maar dat doe ik nooit, ik pluis ze alijd helemaal uit en doe er meestal 2 per keer in ofzo.
Gelukkig was mijn vriend zo lief om hier te blijven slapen zodat ik niet helemaal alleen moest terugkomen met de auto. Gelukkig maar, want om 4 uur werd ik wakker en plots kreeg ik verschrikkelijke maagpijn, heb mijn vriend dus laten rijden. Maagpijn is nog altijd niet over...hopelijk beginnen de pilletjes snel te werken! 
maar hier hoe wij het doen

Heb ik van de winter wel eens gedaan, want je wist maar nooit of je de dag erop wel of niet naar stal kon. Die netten van mij hebben ook 3 cm doorsnee-gaten. En over de hooibox ligt als ik dat nodig vind een rek.
). Met Alwyn een stuk gewandeld, waardoor Snuit al rondrennend door de paddock zijn beweging ook heeft gehad
Morgen ga ik Freddy ophalen, komt die er ook weer bijstaan. Zijn er weer drie op het land.
). Het gaat zomaar 5 minuten goed totdat er een knop omgaat en hij in blinde paniek begint te draaien steigeren flippen. En dan zomaar gaat het weer super, alsof hij het al jaren doet. Dat is dus ook de reden dat we niet verder zijn gegaan voor de wagen, het is gewoon niet betrouwbaar nu. We zijn ondertussen al een flinke tijd aan het LL en slepen, maar er zit totaal geen verbetering in.
Citaat:Het gaat zomaar 5 minuten goed totdat er een knop omgaat en hij in blinde paniek begint te draaien steigeren flippen.
) dat hij dus op de grond lag, erg zielig. Hij was ook vreselijk bang voor mannen met petten en als ik mijn hand omhoog deed. VanHuisUit schreef:Met Alwyn zijn ze voordat ik hem had op 2.5 jarige leeftijd ook al begonnen met beleren, ze deden hem weg omdat hij volgens die mevrouw voor haar veel te zenuwachtig en gevoelig was. Hoe fout het is gegaan weet ik niet, wel dat hij een paar keer was gevallen. Bij mij is hij met wandelen en met de lange lijnen wel een paar keer zo geschrokken (waarvan, geen idee) dat hij dus op de grond lag, erg zielig. Hij was ook vreselijk bang voor mannen met petten en als ik mijn hand omhoog deed.
maar als die man zijn arm omhoog doet of in zijn richting springt hij nog steeds weg. Daar moet dus nog aan gewerkt worden
En die man heeft hem natuurlijk nooit wat gedaan. Bij andere mannen reageert hij nu ook zo, gelukkig hoeven we niet met elke voorbijganger in therapie 
. Of dat bij Kaj zo is is inderdaad maar de vraag. S_L vertelde hoe Romeo was, die heeft volgens mij nooit iets naars meegemaakt maar had eerder last van zijn hengst-zijn.