Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
knap van jou en jullie!
, jaartje doortrainen, mooi
. Man is Alfa gek
ik hou ook wel van een mooie auto en heel erg van auto's die hard rijden
dus leuke middag gehad.
) en ja nu is er opeens een merrie bij
ze stuiterde dus de wei in gillend naar die andere merrie en daarna heel hard naar achteren. Ach ja...
maar toen stond hij op de 'n' stand van normaal. Zit zo'n knop op waar je de boel mee kunt afstellen. Toen hebben we hem op de d gezet van dynamisch of direct of zoiets. Wow... toen werd het een hele fijne auto. Echt super wegligging heel direct te sturen echt geweldig. Voel je jezelf tegen de stoel gedrukt als je optrekt

meisje wat erop rijdt is net 13 geworden, net paar jaartjes ouder dan Patrick, denk dat dat wel uitmaakt. Daarbij is Ollie in groepen nooit vervelend geweest gelukkig. Aan de andere kant is Ollie natuurlijk paar jaar door mij bereden (niet dat ik zo goed rij maar meer een groter/zwaarder iemand dan een kind van 10/12) misschien kan het een idee zijn Sam door iemand anders te laten rijden paar keer in groep, echt de moeilijkheden opzoeken zeg maar zodat ze weet dat dat niet mag en dat Patrick dan narijdt? Patrick is natuurlijk maar zo'n smal menneke... zeg ook maar wat hoor hoop dat het gewoon allemaal goed gaat. Helaas zijn dat soort pony's met scheut arabisch erin erg gevoelig voor stemming van degene die erop zit, als je vertrouwen uitstraalt zijn ze super relaxed, doe je dat niet heb je een springveer...
bij elkaar wel 3 uur wakker geweest...