Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
merk wel dat ik erg voorzichtig ben met uitbreiden van de afstand, wil haar niet overbelasten.
rijd af en toe een rondje door de weide (hobbelhobbel) en merk dat ze dan veel meer moet trekken. keona schreef:Nou gister nog effe gereden,was wel een gevecht gister man wat wilt die jongste toch vaak hard.maar pech als ik niet hard wil dan maar even een gevecht.het is namelijk jiet de bedoeling dat ik dadelijk mijn hele ronde in ren galop doe.hihi
Wel mooie manier om ze dan toch samen te trainen. LinSa schreef:keona schreef:Nou gister nog effe gereden,was wel een gevecht gister man wat wilt die jongste toch vaak hard.maar pech als ik niet hard wil dan maar even een gevecht.het is namelijk jiet de bedoeling dat ik dadelijk mijn hele ronde in ren galop doe.hihi
Zou stom zijn als je een halfuur na vertrek alweer binnen komt![]()
Hier inmiddels een hoofdstel zonder oogkleppen besteld, past alleen niet (lekker klein welsh hoofdje) en erg grove afwerking. Dus de zoektocht gaat weer verder. Zou zo fijn zijn als ik gewoon meerdere hoofdstellen zou kunnen testen, met en zonder oogkleppen..
En als het hoofdstel dan eindelijk voor elkaar is, dan nog op zoek naar een geschikt bitje.![]()
Afgelopen zaterdag de shetlander ook meegenomen, achter de wagen. Ze vond het niet zo interessant en sjokte er achteraanWel mooie manier om ze dan toch samen te trainen.