Na een paar uur wachten en beetje kou lijden toch mijn proeven kunnen rijden.(met dank aan ollie voor het afstaan van haar startplek) En nog nooit zulke slechte punten gehad.
Snel vergeten dus vandaag. Mede omdat de bus op een bergingsauto is afgevoerd en ik met de trailer ben opgehaald door bekende. Het zat niet mee
VanHuisUit
Geplaatst: 23-02-14 23:00
Jeetje wat een toestand Maisie Vond je foto op facebook erg mooi, prachtige combi zo met die bordeauxrode accenten
Ollie1
Geplaatst: 23-02-14 23:19
Hiet ook een teken van leven
@Baudy, allereerst van harte beterschap voor Diantha, hopelijk kunnen ze snel wat voor haar betekenen...zo zielig @Maisie, wat een toestand vandaag zeg! Kan me voorstellen dat het een dag is om snel te vergeten...zo waardeloos als je met je diertje aan de kant van de weg komt te staan . En Vwb het afstaan van mijn startplaats graag gedaan hoor @VHU, nog ? Oeps je wordt er niet knapper op met die donkere ogenschaduw
Hier wel lekker gereden helaas kwam dat bij 2 jury's niet helemaal terug in de punten en er stond zelfs wat vreemd commentaar bij maar goed eindelijk komt mijn traingsinspanning terug in mijn proef . Helaas heb ik al een hele lange tijd een abonnement op de 2e plaats dus bij deze ook nog niet opgezegd (zoals verwacht) en dus reservekampioen geworden.
Biancacoo
Geplaatst: 23-02-14 23:31
Maisie.....baaldag vandaag zeg....
Ollie, dan toch maar van harte gefeliciteerd !!! ik doe het je niet na...toppers zijn jullie en ik zag heeel chique foto's !! op fb.
verder.......... trusten voor ieder..
janouk
Geplaatst: 24-02-14 07:27
Ollie, You're looking chique in de nieuwe outfit. Wie is de Distictskampioen geworden in Z / ZZ?
Biancacoo
Geplaatst: 24-02-14 07:31
Goedemorgen, Jullie zien er echt heel chique en mooi uit ollie1.
Fijne dag allemaal ! Hier zoontje lekker thuis, vakantie !
Ollie1
Geplaatst: 24-02-14 08:21
Mogge,
@Janouk, zoals verwacht Kimberley . Was min of meer al van tevoren bekend
Biancacoo
Geplaatst: 24-02-14 09:12
Ava, is oudje wel wormvrij ?....pony hier bleef ook aan de dunne terwijl die goed ontwormd was,.....bleek bloedworm te hebben.... Hoop dat het snel beter word.
avaluna
Geplaatst: 24-02-14 09:56
@Biancao: bedankt voor het mee denken! Ik denk zelf dat het van het gras is, waar hij eerder stond was geen gras, dit is dus een tijd goed gegaan, maar nu begint het gras natuurlijk te groeien... Oeh, heerlijk, hier nog een weekje en dan pas vakantie.
@Ollie: gefeliciteerd
@Maisie: oei, wat een vervelende dag
Hier heeft het wat gevroren, maar straks schijnt het tot 15 graden op te lopen . Eerst maar even aan de grote schoonmaak en kantoorwerk en dan zien we wel of er nog tijd over is om wat leuks te doen
tine10
Geplaatst: 24-02-14 10:25
Goedemorgen Ava: zorgen om oudje. Lastig, Oef, 15 graden. Ik hoop dat dat bij mij thuis meevalt ivm de dekens die ze op hebben (wordt voor mijn ouders lastig om die te gaan wisselen. Dunnere dekens liggen ergens, maar weet zo niet waar....) Maisie: wat een ellende, langs de kant van de weg. Met mijn vorige bus 3 keer gehad, gelukkig toen wel zonder paarden. Zoiets vreet energie. Gelukkig veilig thuis gekomen. Ollie: gefeliciteerd. Jammer dat je van te voren al wist wie er zou gaan winnen. Jurysport blijft iets raars. Gelukkig wel zelf tevreden over je proeven. VHU: hoe is je oog nu? Baudy: hoe gaat het met Diantha? is da al geweest?
Hier weer strakblauwe lucht en stralende zon. Jammer dat ik zo allergisch ben voor de zon, anders lag ik in badpak op balkon. Zometeen weer lekker een massage en vanmiddag nog even de sauna in.
Overleg met de DA gehad. We kijken het even aan. Ze is rustig. Knabbelt toch nog wel wat weg en eet goed der slobber met medicijnen. De bobbel op de kaak blijft hetzelfde.
janouk
Geplaatst: 24-02-14 11:23
Hoop dat ze zich snel beter voelt.
@maisie ik las niet goed. Ik dacht dat je op het wedstrijdterrein lang had moeten wachten, maar nu snap ik dat je autoproblemen had. Gatver wat een prut. Gelukkig wel weer veilig thuis gekomen.
tine10
Geplaatst: 24-02-14 14:58
Hier even een baalmoment. Ben helemaal klaar met dat niks doen. Wil ook naar buiten/skien. Sorry, even klaagmodus aan hier. Maar ja, dagen zijn zo best saai. Zwemmen, sauna, lezen, braaf mijn oefeningen voor mijn hand doen.....en verder niet veel. Wandelen lukt ook niet echt. Omdat k allergisch ben voor de zon, moet ik helemaal ingepakt, maar omdat het erg zonnig is, beslaat alles steeds. Tv kijken kan wel, maar allemaal buitenlandse zenders met weinig interessants, voorzover ik dat kan beoordelen.
Nou ja, ik ga maar weer wat rondjes zwemmen.
Biancacoo
Geplaatst: 24-02-14 15:20
Tine, kun je niet een fijne wandeling gaan maken, mooie foto's maken van de omgeving ? Geniet er van, er zijn mensen die niet eens op vakantie kunnen gaan...
Echt balen maisie, ik hoop dat je auto wel zonder al te veel kosten gemaakt kan worden.
janouk
Geplaatst: 24-02-14 15:48
Het is hier zo'n zalig weer: wat is er lekkerder dan genieten met de schapen in het zonnetje
@tine ik snap wel dat je baalt, dat je niet lekker kan genieten van de zon en sneeuw buiten.
Lukt het ook niet met een dikke sunblock en grote zonnebril om lekker buiten te zijn?
tine10
Geplaatst: 24-02-14 16:06
Nee, factor 50 is helaas niet afdoende. Moet echt een masker voor, pet op, bril op. (als ik ga skien heb ik helm met vizier en nog halsstuk) Maar omdat het zo warm is beslaat dan de bril en zie ik niets meer. Dan moet masker af, wat echt onverantwoord is (mijn hoofd zwelt wel 3 keer zo groot namelijk en doet dan vreselijk pijn)
Bianca, ik vind je reactie een beetje jammer. Zo van, je moet niet zeuren. Maar zo is vakantie echt niet leuk hoor. Wandelen en foto's maken zit er niet in, zoals ik al schreef. Ik zit dan liever thuis, kan ik van alles doen. Heb net maar weer een half uur rondjes gezwommen in het zwembad, maar omdat het rond loopt, kun je niet op je rug zwemmen. Van schoolslag krijg ik erg veel last van nek en rug.
Maar goed, ik zal hier verder niet meer zeuren. Tot over een week.
Ken je deze skimaskers ook? Je hebt ze ook alleen zwart: die heb ik hier ook bij de honden uitlaten etc als het koud is. Deze masker hebben een neusopening, waardoor je bril niet beslaat en je toch beschermd bent tegen zon/kou Ik heb de mijne gekocht in Finland toen, was het min 37 graden. Toen was het hard nodig. http://nl.aliexpress.com/item/New-Neopr ... 23276.html
baudyh
Geplaatst: 24-02-14 16:25
Kan je niet ergens naar toe gaan waar bos is. Tussen de bomen kan je ook lekker wandelen Tine. Val thorens ligt natuurlijk weer te hoog voor de bomen maar misschien als je wat afzakt naar beneden kan het wel. Of eventueel met een paraplu. dan kan je je gezicht toch helemaal afschermen voor de zon. Als je zo een bezige bij bent als jij bent is niks doen erg lastig.
Bianca bedoeld het echt niet zo zoals jij denkt, denk ik. Ze heeft natuurlijk wel een punt. Wintersport is voor menigeen een luxe die niet te betalen is. Jij bent lekker weg, gaat heerlijk eten, zwemmen, sauna. Geniet ervan zou ik zeggen
VanHuisUit
Geplaatst: 24-02-14 16:57
Ik wil ook rondjes zwemmen als een goudvis ipv om 5.30 uur op en nu weer thuis om 12 scripties te lezen van elk 40 a 50 pagina's
Tine, snap dat je baalt maar 't is niet anders. Als je kijkt naar wat niet kan is het altijd vervelender dan wanneer je kijkt naar wat wel kan. Vermaken zoon- en manlief zich goed? Da's toch ook goud waard. Je mag over een paar dagen weer naar huis
Biancocoo was afgelopen weekend trouwens jouw laatste hondenwedstrijd of komt/komen er nog? Het is vandaag wel zaaaalig weer, voor ons dan, maar voor jou waarschijnlijk te warm.
Hero heeft gisteren ook nog even voor de wagen gestaan, ging ook braaf
Wanneer komt de stoet lammetjes bij jullie Janouk? Fijn dat Dianta er rustig bij staat Baudyh.
@VHU: hoe gaat het vandaag met je oog? @Baudyh: beterschap voor je paardje
Vandaag weer behandeling gehad bij de chiropractor, hier en daar een beetje beurs nu haha. Maar ja, is voor het goede doel he.
Gisteren was het idd heerlijk weer, dus lekker nog een rondje gedaan met Vjell.
Biancacoo
Geplaatst: 24-02-14 17:23
Tine..ik bedoel het niet rot...meer in der trant van probeer te genieten samen, met je man en zoon, en als zij dan buiten zijn heb jij tijd voor jezelf, ik snap dat de muren op je af komen op een gegeven moment, en dat het zwemmen niet leuk meer is na tig x zelfde stukje.... Maar er zijn veel mensen die toch met je zouden willen ruilen denk ik.
Lijkt me een schitterende omgeving in ieder geval ! Jammer dat je er niet op uit kunt gaan, hoe doe je dat thuis met alles in de zomer ?
VanHuisUit
Geplaatst: 24-02-14 17:38
Wat lekker dat jullie nog hebben gemend met Vjell ML, het was inderdaad heerlijk. Vandaag ook weer. Hoop dat het woensdag ook beetje lekker is want dat is de enige dat van de week dat ik naar de poowns kan.
Hier weer eens onder de uitslag aan binnenkant van mijn armen en mijn oog is best naar want heb er toch wel last van, onderste ooglid is stijf/gevoelig. Dus beetje lappenmand idee
Lijkt me heel moeilijk zeg als je allergisch bent voor zon
tine10
Geplaatst: 24-02-14 19:20
VHU: allergische reactie op iets of is het van stress? Heb je arnica of sintjanskruid in huis voor je oog? Bianca: man en zoon zijn van 9-17 (met half uurtje tussen de middag voor de lunch) op pad. Zomer in Nl is gelukkig minder erg als hier (hier is zon veel feller en combi met sneeuw maakt het nog erger) Betekent dus ook geen zomervakanties naar zonnige bestemmingen. In Nl overdag petjes op. Handen en armen hebben in Nl minder last gelukkig, maar moet wel altijd goed opletten. Ik gebruik geen zonnebrandcremes meer. Ik had 1 die goed werkte, maar samenstelling was iets veranderd en toen ging dat ook mis. Zonder creme is de ellende minder als met creme. Versterkt op een of andere manier. ML: behandeling gehad.
Nou, sauna is niets voor mij. Heb het gevoel weg te schroeien. Dus maar snel onder de douche gevlucht. Morgen wordt het een bewolkte dag, dus dan zou ik wel kunnen wandelen. Voor de skiers wel minder fijn
Biancacoo
Geplaatst: 24-02-14 19:36
Tine, je man en zoon zijn lang op pad overdag.. balen dat een goede zonnecreme oid ook niet goed helpen kan.. Balen dat de sauna niet bevalt...
vandaag idd heerlijk weer ! hondjes hebben buiten gespeeld in de tuin..lekker in de zon. ik moest nog wat schoon maken in mijn aardbeienkasje...