voor vol hoofd en goede bril is inderdaad wel superverstandig tegen hoofdpijn!@Ollie: hoe gaat 't met Bruutje zijn wang??? Zie je dat de ontsteking al minder wordt?
@Tine: paardjes toch naar buiten en voor jou welterusten

@Baudyh: benieuwd naar je kleding dan straks
Hopen er maar het beste van!
.
.
.

hoofdpijn...
. 

Stephanie heeft echt als een speer gereden.
neeej...geen dooi...lekker vorst, en vannacht nog wat sneeuw hier plaatselijk graag....dan kan ik met mijn slee op pad.....hier thuis is geen succes..want er is geen route..alleen heen en terug...snappen die honden niets van...dus een ronde door het bos zou zooooo gaaf zijn...
maar goed wel zo veilig en ik merkte het wel toen ik weg reed.
vandaag was ze dus een engeltje
dat is er echt een in de categorie you love them, you hate them. Daarna Ollie gelongeerd en lekker rond laten rennen
plus flink gepoetst en hoefjes doen enzo. Ze was vorige week nog erg met haar achterbenen aan het maaien als je ze op wilde pakken gaat nu gelukkig goed. Dat gemaai kunnen we natuurlijk men-technisch gezien niet gebruiken.
en zou mijn eigen zadel dan moeten verkopen.... maar ben ik nog een beetje aan gehecht... zoveel mee beleefd...
. Nu is het hopen en afwachten dat deze kies ook niet vervelend gaat doen....hij eet nog wat moeilijk daar de plug verwijderd is en het toch nog wel een behoorlijk gat is....Ik hoop echt dat hij niet vervroegd met pensioen hoeft en dat we nu weer een beetje op kunnen gaan bouwen....de tijd zal t leren...
Kom ik ruggenwervels tekort in m'n paard