nu lekker genieten deze week en dan een super ontspannen marathon rijden, komt goed
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
en niet als een soort
over het veld ga
of zoiets
VanHuisUit schreef:Ik vind het zo grappig en stoer dat je straks met de klasse III mee gaat doen echt supercool. Zo van we mogen het dus we doen het. Gaaf hoor.
. Komende periode heb ik dan weer een uitdaging om naartoe te werken... ik heb nog wel een gebrek aan ervaring mbt het hindernissen rijden... echter blijft dat voor mij gelijk wat voor klasse ik ook rijd 

En fotos van je knappe wiske! Die mis ik ook
(
)
. Waarschijnlijk tijd voor een 2nd opinion.. Ergens hoop ik dat het nodig is, en aan de andere kant ben ik dat gezeik wel een beetje beu en rammen ze er maar gewoon een spuit in 
. Tja...... als ik tegen de kinderen zeg dat we 15 of 20 km verderop op vakantie gaan, denk ik dat ze beginnen te steigeren
.
! Met de Andalusische hengst van mijn stalgenootje
. Ik had haar gezegd dat ze mijn koets mocht gebruiken, dan kon ze daar meteen een paar uur aan wennen, want uiteindelijk gaan we natuurlijk samen op wedstrijd (en dan tussendoor paarden wisselen).
! Ik kreeg de leidsels even in handen zodat ik ff kon "voelen".... gewoon in stap. Had meteen in de gaten dat meneer en ik mekaar wel liggen
. Probeerde een drafje, hij was erg fijn te sturen en even later heb ik de vaardigheid in galop gedaan..... geen balletje eraf.... en volgens stalgenootje de snelste tijd van het deelnemersveld
. Wat een gaaf paard!
(die snuit, ''ikke doe nie stouuuut! '' )

Iedereen mag hem eruit jagen, behalve pa, daar gaat ie elke keer opnieuw mee in discussie (de hond
gaat ie mopperen
)
Dus heerlijk geslapen en uitgerust om weer een dagje te gaan werken.

.
). Na 2 proeven ging ze nog als een debiel de baan door terwijl normaal het kwartje wel op is. Laten we het er op houden dat Roos erg goed in haar vel zit
.
), slordig, voorlezer verkeerd verstaan een paar keer dus heel laat oefeningen inzetten of fout rijden, dus de geweldige score van 173
.
wat zijn jullie weer snel gegaan...