[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Smickey2011

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 21:32

super, zo komt alles weer op pootjes terecht, heel fijn!
nu lekker genieten deze week en dan een super ontspannen marathon rijden, komt goed :j

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 21:43

Weet 1 van jullie hoe Dennis het gisteren gedaan heeft ? Of heb ik tussen neus en lippen door iets gemist ?

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 21:45

@Ollie: geen idee?

@VHU: fijn, kan me voorstellen dat het rust geeft!

Mijn paard heeft net zitten elastieken :+

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 21:54

He dat klopt Ollie, we misten nog een uitslag van Dennis!
Zal allemaal toch wel goed zijn, hoop ik dan?

De marathon zie ik op zich qua paard en hindernissen niet tegenop hoor, heb er echt zin in het eindelijk eens een keer te doen, het is onze eerste keer, ik heb geen idee en zie wel. Het lijkt me zo leuk om mee te doen, hoop alleen op beetje mooi weer. Maar ik hoop zo dat ik de juiste volgorde doe met alles := en niet als een soort :o? over het veld ga ^)

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 21:57

@VHU, dat zal vast goedkomen... ook mij is het gelukt afgelopen zaterdag _/-\o_ en wat fijn dat je een 'rustiger' vooruitzicht hebt met je werk :list: +:)+ Nu wel je 'nee' knopje aanzetten want voor dat je het weet....... ;)
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 16-04-12 22:06, in het totaal 1 keer bewerkt

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 22:03

Ollie ik ben daar toch zo slecht in, in 'nee' zeggen -O-

Had jij afgelopen weekend trouwens ook een wegparcoursje erin zitten of waren het 'alleen' de hindernissen? En kreeg je er nog wat hulp bij, omdat het een oefenmarathon was?

Wij hebben wegparcours, vaardigheid en dus 6 hindernissen. Kan dus overal de weg kwijt gaan raken hahaha. Ik ga hem wel samen met Peter lopen, dus zal wel genoeg tips krijgen. En hij bood ook nog aan bij me op de wagen te gaan. Maar ik had zoiets van eens moet de 1e keer zijn, dus wij (Tamara en ik) gaan er gewoon voor }:0 of zoiets :+

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 22:05

Je kon een wegparcours rijden maar heb ik niet gedaan... was niet op tijd en ook stonden er geen bordjes met afstanden langs de weg.. wel moest je een route rijden van en naar de hindernissen. Heb verders geen hulp gehad...wel een klein beetje overlegd bij de palen hindernis hoe we het beste konden rijden...

Ik zit met smart op de foto's te wachten die gemaakt zijn echter staan deze nog niet online... ook ben ik benieuwd naar de totale uitslagen...

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 22:07

Ik vind het zo grappig en stoer dat je straks met de klasse III mee gaat doen echt supercool. Zo van we mogen het dus we doen het. Gaaf hoor.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 22:14

VanHuisUit schreef:
Ik vind het zo grappig en stoer dat je straks met de klasse III mee gaat doen echt supercool. Zo van we mogen het dus we doen het. Gaaf hoor.

Weet je wat het is... ik rijd nu ZZ-dressuur en Z- vaardigheid. Het niveau van de proef klasse 3 is een Z proef en ook een Z-vaardigheid en de hindernissen zijn hetzelfde voor klasse 1 t/m 3. Misschien is het inderdaad te hoog gegrepen maar als het mag wil ik het toch proberen :o . Komende periode heb ik dan weer een uitdaging om naartoe te werken... ik heb nog wel een gebrek aan ervaring mbt het hindernissen rijden... echter blijft dat voor mij gelijk wat voor klasse ik ook rijd :o

En onze ervaringsdeskundige 'Kiss' is oa ook op deze wedstrijd en die kan en mag ik om raad en daad vragen _/-\o_

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 22:37

Druk avondje hier :)

Ook benieuwd naar de uitslag van de wedstrijd bij Dennis! :)

VHU die de marathon in gaat. Stoer! Staat er iemand langs de kant fotos te maken!? :D En fotos van je knappe wiske! Die mis ik ook :D ( ;) )

Hier gaat het toch een beetje >;) ^). Waarschijnlijk tijd voor een 2nd opinion.. Ergens hoop ik dat het nodig is, en aan de andere kant ben ik dat gezeik wel een beetje beu en rammen ze er maar gewoon een spuit in :')

Naja, nog een uurtje of 2 leren, en dan bedje toe :)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 22:47

Pffff 10 blz bijgelezen, wat is er veel gebeurd! Wp's, een stuiterende Bicci, een nieuweling (Biancailona, welkom), een PrinsjeH qua emoties van het ene uiterste in het andere uiterste geschoten is, VHU die kastelen beklimt, uhmmmmmmm oh ja! De bak van Avaluna *\o/* . Tja...... als ik tegen de kinderen zeg dat we 15 of 20 km verderop op vakantie gaan, denk ik dat ze beginnen te steigeren -O- .

Zoals jullie in mijn fototopic hebben kunnen zien heb ik voor de eerste keer van mijn leven een vaardigheidje gedaan *\o/* ! Met de Andalusische hengst van mijn stalgenootje :D . Ik had haar gezegd dat ze mijn koets mocht gebruiken, dan kon ze daar meteen een paar uur aan wennen, want uiteindelijk gaan we natuurlijk samen op wedstrijd (en dan tussendoor paarden wisselen).
Op het vaardigheidsterrein vond ze echter dat ik het parcourtje moest doen. "Voor geen goud", zei ik..... hield voet bij stuk..... en 20 minuten later vloog ik in volle galop door de poortjes heen :D :') _O- _O- _O- ! Ik kreeg de leidsels even in handen zodat ik ff kon "voelen".... gewoon in stap. Had meteen in de gaten dat meneer en ik mekaar wel liggen :o? . Probeerde een drafje, hij was erg fijn te sturen en even later heb ik de vaardigheid in galop gedaan..... geen balletje eraf.... en volgens stalgenootje de snelste tijd van het deelnemersveld :') . Wat een gaaf paard!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 23:01

Jeetje Gem wat een belevenissen!!!

Wiske 2x zwaar in overtreding
Afbeelding

Afbeelding

en lekker stoeien met zoonlief

Afbeelding

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 23:04

Wiske maakt een mummiepak! Da's alvast voor carnaval volgend jaar! Woef is gewoon aan het voorbereiden
:') (die snuit, ''ikke doe nie stouuuut! '' )

En op die foto met zoonlief zie je teminste dat ze niet zo huge is als ze elke keer leek :P

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 23:06

Wiske lijkt op mijn zwarte kater, die sloopt ook wc-rollen :( !

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 23:09

@Gem: is anders wel een vakantie in het buitenland :') . Wat stoer van je 8-) .

@VHU: ah, wat is het toch een stouterd <3

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 23:11

Mag ik in het kader van ondeugende woefs ook? :P
Afbeelding
Afbeelding

Hij heeft gewoon de stoel gekoloniseerd :)) Iedereen mag hem eruit jagen, behalve pa, daar gaat ie elke keer opnieuw mee in discussie (de hond :') gaat ie mopperen _O- )

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 23:14

:+

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 23:28

@Akshay: heerlijke hond <3

Zo, nu ga ik toch echt slapen!

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 07:31

Hier heeft Bubbles een stoel overgenomen door hem helemaal te bezaaien met haren, niemand die er meer op wil zitten _O-
Vannacht superrustige dienst gehad, er was gewoon he-le-maal niks :D Dus heerlijk geslapen en uitgerust om weer een dagje te gaan werken.

Fijne dag allemaal :wave:

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 07:38

Goedemorgen.

Ik heb alles braaf bijgelezen, maar geen puf om te reageren. Weer erge hoofdpijn. Welkom nieuwe.
Straks nog menles, ben benieuwd of ik dat kan volhouden. Ga nu eerst de paarden maar binnen halen.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 07:49

goedemorgen :wave:
@tine, hoop dat hoofdpijn snel over is hier de paarden buiten gezet ipv naar binnen halen
stoute hondjes allemaal, van mij hebben huiskamerverbod als ik er niet ben. Anders gaan ze ook op de bank enzo liggen en dan al die haartjes pffff
@VHU en dan die onschuldige blik bij de wcpapier
@gem, superervaring gehad met eerste vaardigheid
@akshay, hoop dat ze iets kunnen doen, anders idd spuit erin

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 08:17

@Kiss: Kane staat weer op MP... ;(

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 08:34

Jullie gaan hard, maar ik word wel gemist ;).

Fijn gereden. Roos heeft nog nooit zo hard gelopen in de dressuur (misschien het resultaat van 2,5 jaar alleen maar vaardigheid en indoors rijden O:) ). Na 2 proeven ging ze nog als een debiel de baan door terwijl normaal het kwartje wel op is. Laten we het er op houden dat Roos erg goed in haar vel zit ;).
1e proef dramatisch, loei hard, dood zenuwachtig (ben nooit zenuwachtig :? ), slordig, voorlezer verkeerd verstaan een paar keer dus heel laat oefeningen inzetten of fout rijden, dus de geweldige score van 173 :o.
2e proef leek er meer op, gingen nog steeds erg hard, maar nam meer m'n rust om netjes te rijden doordat de kop er af was en ik minder zenuwachtig was. Meteen goed te zien in de punten ook, nu 195.
Dus nog genoeg om aan te werken, wel fijn gereden. Voortaan met een race-Roos langer losrijden (doordat ze normaal halverweg de 2e proef dood viel heb ik heel kort los gereden (span vaak 2 proeven van te voren in zodat ik ongeveer 1 proef de tijd heb om los te rijden en dat werkte altijd prima).

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 09:19

Goedemorgen zeg... :O wat zijn jullie weer snel gegaan...
nog een naamgenootje...welkom hier !!
Aks...haha...weet precies hoe die woef van jou kan mopperen,mijn ma en pa hebben ook zo'n geval apart !! bord voor de kop hond vind ik dat zeg, heel bijzondere dieren !
Vhu...haha wiske die even test of je wel page wc-papier gebruikt.....heel ondeugend...hahaha...zorryy zal niet meer lachen..
en wat spannend marathon met bente....kei gaaf !!!! gewoon lekker rustig starten, en dan knal je vanzelf door de hindernissen, al doende krijg je onderweg meer zelfvertrouwen, en wat super dat je het op je werk doorgezet hebt !!!! idd wat ollie zegt Nee-knopje aan laten staan !
Dennis,...hahaha race roos doet haar naam eer aan, geweldig !! maar de 2e proef wel een goed resultaat, super !
prinsjeh ziet Kane ?? weer op mp....da's balen, neem aan dat het om een peerd gaat ??? nou duimen dan dat hij nu een goed thuis vind.
Tine beterschapjes maar weer !!! duim voor je dat je nog wat aan je dag hebt !
Frensie heeft een stoel met Bubble vacht.haha.en een rustige nacht achter de rug..
gem heeft haar roeping gevonden...vaardigheid met een andalus !! in volle galop, super gaaf...foto's moet ik nog zoekenn..hahaha.
Ollie gaat haar nieuwe uitdaging marathon met Brutus met volle overtuiging en plezier aan, you go girl !!!! zet h'm op met Brutus, volgens mij vind hij dat wel heel erg gaaf !!!en jij ook !
oh..en ik zag nog roze aangeklede peerdjes met carnaval...haha..super.
nou wie ik gemist heb..solly Y;(
Ollie...de industrienaaimachine heeft gisterenavond al de eerste halsbanden gerepareerd, ging prima, ze loopt nu super !!! en de draad blijft heel, dankzij de deskundigheid van mijn man,...die is zadel en tuigenmaker geweest, en heeft het gefixt !!

nou ik moet dringend aan het werk...
vanmiddag lekker met de hondjes...en zoontje lekker thuis gezellig ! al was hij vanmorgen een beetje met verkeerde beentje uit bed gestapt..
Dat brengt me dan weer bij Tallechie..hoe gaat het met je ? en hoe is het met Daan ??

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 09:22

he tine, hopelijk trekt de hoofdpijn een beetje weg als je bezig bent... :(:)