Ik heb vandaag een staldeken maat 145 besteld hoop dat ie past! Zou ik tab volgende week nog scheren?
tine10
Geplaatst: 04-03-11 21:59
It: ik ben ook een muts met verkeer. Ik weet dat Rembrand en Amerigo super braaf zijn. Maar als er een sloot naast zit, dan word ik zooooo bang. Patrick: succes Tallechie: ben je nu helemaal gek. Jij moet echt geen hond meer gaan wassen. Als het echt nodig is en je vriend wil het niet doen, dan brengt je vriend hem maar naar een hondentrimsalon. Echt niet meer doen hoor!!!!! vieze hondjes!!!
bettepet
Geplaatst: 04-03-11 22:21
Net bij de demo van Leo Kraaijenbrink geweest te kijken. Toch wonderlijk hoe die man een voor hem bijna vreemd span knoeterhard door de baan stuurt. Hij heeft dan ook wel 30 jaar ervaring, maar toch erg leuk. Ook een super uitleg over hoe het 4 span rijden gaat met het leggen van lussen en dergelijke. Al met al erg leerzaam
Tine hondentrimster gaat niet, heeft een trauma over gehouden. Je hebt me daar toen nog mee geholpen in zeijen geloof ik of in ten post. Ik ben net weer zover dat ik hem kan borstelen en kan knippen dus ga hem nu niet weg brengen. Of hij moet onder verdoving geschoren worden. Zal vriendje straks wel even vragen en anders moet mijn zus het maar even doen.
Bettepet. Leuk dat het leuk was Heb hem nog nooit in real life zien mennen maar hij kan het wel inderdaad. En knap inderdaad dat hij het met een vreemd paard doet. Paarden van harry zijn natuurlijk wel ontzettend braaf maar toch. Als de kleine er is wil ik ook zeker een keer naar zo'n clinic toe
VanHuisUit
Geplaatst: 04-03-11 22:43
Die mensen hebben gewoon 'iets' met paarden en zoveel ervaring dat ze precies weten wat ze moeten doen. Vind dat zelf ook altijd machtig om te zien
@Rhine, ik zou niet meer gaan scheren, waar zou je het voor doen? Als je nu een heftige (m)endurance gaat doen of zoiets maar gewoon voor het makkelijke, nee. Dan zou ik eerder een furminator kopen (is heel goede borstel-achtig-iets, google maar even ).
April is over een maand, temperatuur wordt weer hoger ik zou gewoon lekker borstelen en het er zelf af laten komen. Of je moet pony niet droog kunnen krijgen. Anders zou ik niet meer scheren. Dan zou je pony ook weer onder een deken moeten zetten
verhaart gij al goed? zo ja, lekker flink rossen zweet hij heel erg na het werken? zo nee, dan zou ik hem gewoon niet scheren en met de furminator aan de slag gaan. je kan hem altijd een week voor je wedstrijden beginnen nog eens scheren toch?
@VHU; heb jij ervaring met furminators? diddle wordt er statisch van, beest staat gewoon te knetteren als ik hem ''furminator'' geen porum hoor maar vraag me af of dat normaal is?
nu nog scheren zonder luizennoodzaak oid zou ik ook laten.., maarja dat ben ik
ik heb ook een furminator. en heb dat ook wel eens, dat knetteren.
Maisie
Geplaatst: 04-03-11 22:57
Ik zou ook niet meer scheren nu. Het word nu al langer licht dus ze gaan nu verharen.
Ik heb volgende week ook weer wedstrijd. Heb er zin in. Vandaag nog met ferro gereden en hij kucht echt niet meer. Het is wel echt een bommetje nu zit er over te denken om zn liverpool maar weer even te gebruiken zodat ik m goed terug kan nemen. Wat ik wel weer grappig vind is dat hij echt hard gaat lopen als ik druk op mn leidsels heb. Als ik ze dan loslaat dan kakt ie zo in en gaat uit zichzelf stappen. Het monster.
Morgen lekker een rondje of met robijn of met 2-span moet nog ff kijken.
mirror666
Geplaatst: 04-03-11 22:58
IvysToeter schreef:
ik heb ook een furminator. en heb dat ook wel eens, dat knetteren.
ik stond gisteren echt te kijken van echt continu gewoon.. stom geluid, het was net zo'n lolly van ''vroegah'' met knetterdip
heb trouwens mijn voorlopige aanslag over 2010 in gevuld van de belastingdienst. heb zo'n vooraf ingevulde aanslag met mijn gegevens gedownload met digiD. ik hoef als het goed is niks te betalen... maar krijg ook niks terug... dat eerste is toppie! maar dat laatste weer een beetje jammer hihi.
Vorig jaar bleken er nog al veel fouten in te zitten. Ging voornamelijk om eigen woning, maar ze vullen hem wel zelf in, maar als je extra dingen hebt wat je mag aftrekken dat weten ze natuurlijk niet
ik moet alles nog doen, moet eerst de administratie van vriendlief er in zetten, hij moet de kilometerregistratie nog invullen dan alles nog bij elkaar zoeken e.d.
Wij hebben uitstel ivm eigen bedrijf. Maar blijft k.. werk
ik ga maar eens tandjes poetsen en dan richting huis van vriendlief. als ik hier thuis mijn tanden poets hoef ik het bij hem niet meer te doen en kan ik zo mijn bedje in
jawel ze mag hier gezellig doen dat betekent namelijk dat ze braaf af en koest zit
we bedoelen 't lief he
mirror666
Geplaatst: 04-03-11 23:13
IvysToeter schreef:
ik ga maar eens tandjes poetsen en dan richting huis van vriendlief. als ik hier thuis mijn tanden poets hoef ik het bij hem niet meer te doen en kan ik zo mijn bedje in
jaloers die van mij loopt rond te huppelen in een konijnenpak