Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Haar aanleuning was wel fijn, dat is de laatste tijd ook wel anders geweest dus daar was ik wel blij mee.
.
.. gelukkig heeft hij nu rust. 
) dus dat was echt een tegenvaller van het gesprek. Ook voelde het gesprek ook niet lekker en voelde ik al erg mijn besluit voor de andere job
(scheelt een hoop gedoe met twijfelen en keuze maken)
.. wel lekker want zo kan ik ook af en toe een wedstrijd doen of andere leuke dingen
Had ik gisteren met buitenritje langs de pomp met de pony. Was kotsmisselijk, voelde mijn darmen... maar uiteindelijk was alles weggezakt. Wat zit een mens toch gek in elkaar.
reed hem weer eens een keertje zonder oogkleppen en een stapel takken langs de weg was toch wel érrug eng
hij was sowieso vandaag erg lastig, dook ook ineens een oprit in, ging ineens stilstaan enz. Had ook even een praatje gemaakt met mn neef, en daarna wilde Mick dus helemaal niet meer doorlopen, hij vond t veel te gezellig daar. Dus ding ff flink aangepakt en toen nog een fijne rit gehad

En gaat dan bij andere paarden in het land staan. Maar vaak word hij aangevallen oid. Gelukkig is hij nog niet het erf af gegaan en zijn er steeds mensen die hem vangen. Of nouja eigenlijk pakken want zo moeilijk doet hij niet. In het landje waar hij eerst stond kon hij niet ontsnappen, maar daar is een dominante merrie bij gekomen en kan hij dus niet meer bij.
Heb er zin in!! 
,. het is zo'n leuk paardje!
Volgende week wordt ik geholpen met mijn 2 span
.. zal is kijken of ik een fotograaf kan regelen 
.. ben erg blij dat ik eindelijk wat heb (al was ik niet super lang opzoek) maar toch wilde ik voor mijn paardjes zekerheid hebben
en natuurlijk komen er meer rekeningen op mijn af leuk he dat volwasse worden

bij mij winnen de rekeningen altijd van de loonstrook zegmaar 
lekker he zo'n paard wat je een fantastisch gevoel kan geven voor de rest van de dag