Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
voor Belker en Ava...stuur energie jullie kant op....op een of andere manier hebben de honden toch teveel over..
pas voor 11 okt maar toch mooi vooruitzicht,weer heerlijk niksen op gran canaria

dus eerst maar slobber erin en flink laten drinken, ze vindt het drinken uit het automatische waterbakje altijd erg lekker. Toen wat t-touch gedaan en toen toch maar erop gestapt, ondanks wat publiek en gedoe met een paardje wat in de verkoop staat. Ze was superbraaf
daarna nog maar een pavo koek erin en nog een keer flink laten drinken en heerlijk de weides langsgelopen helemaal het veld in, want de stalbaas is aan het hooien en dan kan je helemaal naar achteren lopen, sta je echt middenin het land
al met al zo'n 2.5 uur bezig geweest en toen ik haar wegzette was het opgetrokken en gestresste gelukkig helemaal weg. Turgor gecheckt die was prima dus ze had blijkbaar wel genoeg gedronken en ze kan normaal prima tegen de hitte, ze worden ook flink bijgevoerd (staat eigenlijk 24/7 bak hooi vol) maar misschien dat ze zich druk maakt als ze me een poosje niet ziet ofzo.... was 2.5 dag niet bij stal geweest.

ga van de week net hoofdstelletje kopen voor Piet, kan ze gaan lange lijnen of zoiets
).
. Net heerlijk uitgewaaid met Piet op het land wat net gemaaid is en waar we nu op kunnen, voor het eerst voor Piet op een groot veld, lekker draven, wat is het toch een heerlijke pony
hij staat ook zo te glimmen als ik het tuigje tevoorschijn haal hij gaat er echt voor staan. Pony heeft nog geen stap verkeerd gezet in het werk. Hoe moeilijk Ber is hoe makkelijk hij. Houd elkaar mooi in evenwicht

ik snap dat hele keuringsgedoe toch al niet, qua wat ze echt willen zien...
Hoe is het bij jou en je paardje..