Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en dan jammer dat je niet vindt wat je zoekt ...
denk dat het echt mijn eigen schuld was, was er niet bij met mijn hoofd en dat heeft ze nog nooit afgestraft, want heb ik wel vaker natuurlijk, ben soms een dromer op mijn paard/pony maar deze keer dus wel. 't Hoort niet maar neem het haar niet kwalijk. Wel goed voor me hoor, denk ik, want als ik straks een endurance rijd moet ik gewoon goed op blijven letten en niet zitten dromen van 'wat gaat het toch leuk en wat zijn we blij
' 
VanHuisUit schreef:Ohhh wat heerlijk Tine, wat fijn dat je hebt kunnen skieen
ook ffies
geven die het nodig hebben!
helemaal
heel veel succes alvast!
, inmiddels als weer 7 kilo lichter en ik wil er nog wel wat af hebben
. Gelukkig was de temperatuur van het water wel aangenaam (tot nu toe altijd heel koude zwembaden gehad in Frankrijk)
zie het zo voor me Tine, Maisie en Ollie1 heel veel succes vandaag en veel plezier. Ollie1 vind het ongelovelijk knap van je dat lijnen, moet er niet aan denken
gesprongen, echt zo stom. Met haar achterpoot precies op mijn oogkas, hoe krijgt ze het voor elkaar.... alleen nu dus echt een
hoop dat het donderdag dus wat bijgetrokken is, ziet er niet uit.
zielig allemaal met Diantha Baudyh...
Als ze zo naar zijn helpt het trouwens wel om ze een beetje op te kikkeren door wat electrolyt door de spuit te doen met appelmoes oid. Vaak worden ze van het niet genoeg eten ook helemaal 'flauw', soort cup-a-soup voor paarden zeg maar. Wel zorgelijk hoor
snap niet dat het zo kleurt poes zetten zich wel hard af maar dat het dan zo rottig uitkomt