[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 19:35

Janouk, weer aan de slag met de muziek, dat lijkt me ook zo moelijk om dat helemaal naar t zin te krijgen ! Maar hoop dat je er uit komt, en dan hoop ik natuurlijk een keer een filmpje van de kur te zien, gaaf hoor !

Vhu, wat super goed en fijn dat hero zo goed reageerde de eerste keer voor de wagen, nu lekker met regelmaat door en komt vast goed met die kanjer.
En ollie die een gekke sprong maakte...verwacht je toch niet...
Ava die een jonge 18-jarige heeft, haha wat kun je je soms verbazen over de lenigheid van dieren hè ?! Mooi is dat.

Wij hebben vanmiddag met zoontje een stukje gefietst, was wel fijn.
Bij de vrijbuiter geweest en bij ikea, niet gevonden wat ik zocht, komt van de week wel. Druk en energie vretend vind ik dat soort uitstapjes...nu dus ook....op zeg maar...

Tot later.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 19:51

Even egopost. Moet zo weer weg, lekker eten. Zitten nu in Val Thorens, heerlijk weer vandaag. De mannen hebben vanmiddag al bijna 3 uur geskied. Gisteren om 12.30 van huis vertrokken, waren om 23.00 pas in hotel in Geneve. Erg veel file gehad. Ik ga me morgen lekker laten verwennen in de spa (massage). Ben benieuwd.

Ik reageer later op jullie posts!!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 20:00

Ohhh wat heerlijk Tine, wat fijn dat je hebt kunnen skieen *\o/*
Dat soort uitstapjes vind ik ook altijd slopend Biancocoo :\ en dan jammer dat je niet vindt wat je zoekt ...
Avaluna heerlijk toch dat je 18-jarige zo vrolijk is, top hoor!

En ja die uitspatting van Ollie... <<) denk dat het echt mijn eigen schuld was, was er niet bij met mijn hoofd en dat heeft ze nog nooit afgestraft, want heb ik wel vaker natuurlijk, ben soms een dromer op mijn paard/pony maar deze keer dus wel. 't Hoort niet maar neem het haar niet kwalijk. Wel goed voor me hoor, denk ik, want als ik straks een endurance rijd moet ik gewoon goed op blijven letten en niet zitten dromen van 'wat gaat het toch leuk en wat zijn we blij :)ddd '
Les nr 1: let op je pony :o
En ik was al met Hero's voor de wagen gaan bezig. Ja dat kan natuurlijk niet ~~}>

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 21:32

VanHuisUit schreef:
Ohhh wat heerlijk Tine, wat fijn dat je hebt kunnen skieen *\o/*

Ik heb niet geskied hoor, mag niet van de fysio. Als ik val, zou dat veel ellende voor mijn hand betekenen. Als ik nu een heel goede skier zou zijn....... Eerst vond ik het niet zo erg, maar toen ik hier aankwam baalde ik er best wel even heel flink van.
Bianca: ik kan ook echt niet tegen winkelen, dat vreet energie. Zeker als je dan ook nog niet slaagt
Janouk: weer aan het stoeien met muziek. Rembrand loopt in de kur ook met veel meer impuls dan zonder de muziek. Paarden vinden het echt heel erg leuk om te doen. Zit nu te overwegen of ik als ik thuis ben voor pony ook een kur zal gaan maken. Heb al wel idee over de muziek, weet alleen niet of die ook past bij de beweging van Amerigo.
VHU: super dat Hero het zo goed doet. Wat een topper is het toch. Oeps, van Ollie afgevallen Hoop dat je geen last hebt verder

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 21:35

Ik :list: ook ffies

Ik wil iedereen even een dikke :(:) geven die het nodig hebben!
@Aks, jij ook gewoon hier blijven hoor }:)
@Annemie, waardeloos is dat troubles in de familie en ook als je je hobby samen doet ;(
@VHU, Knappe Hero voor de wagen :):) helemaal +:)+
@TIne, laat zich lekker verwennen in de sneeuw *\o/*
@Janouk, ik ben heel erg nieuwsgierig naar jullie kür :):)
@maisie, ik vond jouw nichtje écht het beste in de finale van de tvoh :j

Wat een schaatskanjers hebben we toch :)F *\%/*
Vanmiddag mijn oornetje en plastron binnen gekregen....ben er blij mee...morgen maar eens gebruiken tijdens

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 22:16

Dank je ollie en alle andere. Isabel heeft het echt super gedaan hebben ook op
haar gestemd maar het heeft helaas niet geholpen. Maar goed bij de laatste 3
is al super natuurlijk!!!

Gaaf zeg die hero voor de wagen. Kom binnenkort toch eens spieken hoor vind m echt
heel leuk! En hoop dat je niet te veel last heb van je val.

Tine lekker vakantie aan het vieren!!

Het is nu ook lekker weer voor de paardjes. Heb de dikke dekens er ook maar afgehaald.

Morgen kampioenschap. Kar en tuig zijn al schoon morgen nog even de pony. Heb ook
nog een cake gebakken. Kan wel niet op tegen al dat lekkers van ollie maar het is toch iets :D

Ollie1

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 22:20

Jammer dat ik nu net weer aan het lijnen ben Maisie had graag ffies geproefd morgen!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 22:27

Jullie hebben kampioenschappen morgen *\o/* heel veel succes alvast!
Vind jullie netjes echt super gaaf Ollie1, wat is het adres waar je die hebt besteld?
Vinden al jullie pony's/paarden die netjes dan 'goed'? Heb het bij Ollebol geprobeerd, zo'n netje, had ik bij mijn draverstuig maar ze keek zeer ongelukkig met koppie naar beneden, heb het maar gauw weer afgedaan :+

@Tine sorry had gelezen dat je zelf had geskied maar dat waren je mannen.
Beetje stijf van val, voor de rest niets hoor.

Nog gefeliciteerd met je nichtje Maisie, knap van haar gedaan hoor _/-\o_
Zou leuk zijn als je komt kijken :j

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 22:42

Ollie weer aan het lijnen?ik vond je in de rai er super uitzien!
En samen met maisie heel veel succes morgen....toy toy toy *\o/*
Hero voor de wagen,vhu maakt een noodlanding
Janouk in de weer met de muziek...veel plezier morgen met oefenmarathon

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 22:44

Die van mij hebben niets met netjes. Als ik robijn 2 proeven aan het hoofdschudden wil
hebben moet ik er 1 op doen. Heb zelfs de oren er al afgeknipt maar dat helpt niet.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 22:47

@VHU, ik heb mijn plastron en oornetje besteld bij Plastron Plasta Lique via FB. Ik rijd morgen niet met oornetje maar wil het bij de marathon gebruiken en bij de kur op muziek. Ik ga niet een dag van tevoren met een nieuw netje rijden...eerst even kijken hoe Brutus er op reageert :j
@HT, ik was na de feestdagen weer wat (te veel) kilo's aangekomen :oo , inmiddels als weer 7 kilo lichter en ik wil er nog wel wat af hebben _/-\o_

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 07:13

Goedemorgen.. :O

alle kampioenschap menners, heel veel succes vandaag, zet h'm op !! ik duim voor jullie dat het allemaal goed gaat, en natuurlijk, heel veel plezier toegewenst !! +:)+ +:)+ +:)+ +:)+

Tine mooi op wintersport :wave:
Maisie's paarden willen geen oornetjes..
Ollie1 heeft nieuwe, en gaat die eerst uitproberen !
Vhu, hoe is het vanmorgen, ik hoop niet al te stijf..??

Ik heb wel goed geslapen, maar dat opstaan..pfff dat wil ik dan niet uitstellen, want dan gaat het een stuk beter....balen..maar goed..straks maar even met de hondjes naar het bos.

en zien dat ik ook serieus af ga vallen..Ollie1..respect, hoe doe je dat met afvallen ??

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 07:19

Succes dames op het kampioenschap!!! Duim; may the best win *\o/*

Wij gaan zo op pad om de oefenmarathon op te bouwen; Janouk loopt al buiten om even de benen te strekken voor ze op de wagen gaat.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 07:42

veel plezier bij de oefenmarathon janouk !! *\o/*

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 10:26

Goedemorgen

Succes bij de kampioenschappen!!
Ik moet ook dringend afvallen, maar dat wil nog niet erg lukken. En deze week zal er wel weer het nodige bij gaan komen -O-

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 11:12

Nou, ik ben goed bezig hier. Heb op papier al een kur voor Amerigo in elkaar gezet. Nu wachten tot ik weer thuis ben, zodat ik hem eens kan gaan rijden en klokken. Zal nog lastig worden met zo'n kleintje om binnen de tijd te blijven.

Nu maar eens de gewone proeven bekijken, zodat ik weet wat ik straks op de kampioenschappen moet doen.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 11:28

Goed bezig Tine

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 12:05

Nu alleen nog zorgen dat ik pony ook kan starten op een wedstrijd. Hij wordt steeds ingepikt door zoonlief. Tja, het is zijn pony he, maar ik wil toch ook wel af en toe nog met hem starten. Hij ging zo goed in de M, ben pas paar keer gestart, maar al 7 winstpunten.

Ik geloof dat ik nu weet hoe een goudvis of guppy zich voelen in zo'n ronde vissenkom. Het zwembad is hier rond. Dus in plaats van baantjes trekken, 20 minuten lang rondjes gezwommen. Pfiew zie alles draaien ;-). Gelukkig was de temperatuur van het water wel aangenaam (tot nu toe altijd heel koude zwembaden gehad in Frankrijk)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 12:17

:') zie het zo voor me Tine, Maisie en Ollie1 heel veel succes vandaag en veel plezier. Ollie1 vind het ongelovelijk knap van je dat lijnen, moet er niet aan denken :o

Wiske uitgelaten in stuk van bos waar vrijwel nooit honden komen omdat het er zo nat is (ze is loops maar wil haar wel graag even goed los hebben elke dag). Getverdemme zeg ik weet nu weer waarom we daar vrijwel nooit heengaan want ze meurt echt enorm naar 'sloot' }:0

Vanmiddag weer verjaardagsbezoek afleggen dus weinig poown vandaag. Vrijwel geen spierpijn trouwens, gelukkig :)

Komende week op donderdag en vrijdag voor het eerst naar de universiteit. Is onze kat gisteren op ons bed / mijn hoofd 8)7 gesprongen, echt zo stom. Met haar achterpoot precies op mijn oogkas, hoe krijgt ze het voor elkaar.... alleen nu dus echt een #) hoop dat het donderdag dus wat bijgetrokken is, ziet er niet uit.

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 13:10

VHU, leuke binnenkomer op de Uni met een blauw oog!! Gelukkig niet te veel last van je van, anders denken ze meteen dat je slachtoffer bent van huiselijk geweld, hihi..
Wel super, die Hero zo voor de wagen!

Tine moet nodig de pony terugkapen! Maar nu eerst lekker vakantie vieren!

Iedereen succes gewenst op wedstrijd en oefenmarathon!

De grijze hengst die ik gisteren gezien heb is niet aangevinkt als a.s. kandidaat..
Wel twee hele gave 'gewone' gelen gezien!!

De rest was ook wel leuk, verschillende rassen.
Nog wel een schrikmoment, nou ja een paar, maar eentje ging echt net goed!
Friese hengst liep al wat te klooien met voorbrengen, al eens een bok e.d. Maar die draafde voor de jury langs en mepte me toch een keer flink in de lucht, volle kracht en raakte op een haartje na het hoofd van een jurylid. Brrr..

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 16:16

Duim voor alle wedstrijd gangers!

Hier nog altijd zorgen om Diantha. Het gaat wel iets beter maar eigenlijk zou het met de antibiotica en ontstekingsremmer nog beter moeten gaan vind ik. Maar ik denk dat zich er net iets geopenbaard heeft wat wel eens nog een probleem kan zijn. De DA dacht dat dat geen hooi eten kwam uit het ziekte beeld van dat abses. Maar nu deed ze in ene heel raar met der hoofd. Liet zich niet meer pakken aan het halster en liet zich slecht het halster aan doen. In eerste instantie dacht ik komt omdat ze elke avond nu een spuit in der mond krijgt. Maar na goed opserveren zag ik een bult op der kaak. Daar zit dus toch iets. Je mag er net naar wijzen maar niet aankomen. Doet er echt pijn. Dat verklaard het ook dat ze de appel niet heel wilde eten en wel in stukjes. Morgen de DA maar weer bellen. Arm paard.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 17:38

Baudy: dat schiet niet op zeg. Hopelijk weet je morgen nu echt wat er mis is.

Nou, mijn eerste kur versie is niet door de commissie gekomen, was te saai, dus heb al een tweede versie gemaakt.

Zometeen met zoonlief naar het zwembad.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 19:36

@Tine: hahaha, jij gebruikt je tijd goed, terwijl de mannen skiën :D .

@Jeskim: wat akelig...

@Baudyh: :(:) :(:) , hopelijk slaat de ab snel aan. Hier wat zorgjes om opaatje die is wat "aan de dunne", sowieso een heel moeilijke eter, dus htk-middeltjes blieft 'ie niet -O-

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 20:30

;( zielig allemaal met Diantha Baudyh... :(:) Als ze zo naar zijn helpt het trouwens wel om ze een beetje op te kikkeren door wat electrolyt door de spuit te doen met appelmoes oid. Vaak worden ze van het niet genoeg eten ook helemaal 'flauw', soort cup-a-soup voor paarden zeg maar. Wel zorgelijk hoor -O-

Heel benieuwd hoe de kampioenschappen zijn gegaan :j

Mijn oog is nog erger geworden ... het was groen/geel/paars het is nu echt zwart/blauw het ziet er niet uit >;) snap niet dat het zo kleurt poes zetten zich wel hard af maar dat het dan zo rottig uitkomt ^)

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 20:50

Het was niet raak hoor Avaluna, maar het scheelde maar heel weinig. Denk dat ik het in mijn broek had gedaan als het mijn hoofd was geweest!

Balen Baudyh, kieswortelontsteking ofzo? Dat hoor ik de laatste tijd wel opvallend vaak, zit het in de lucht ofzo? Hopelijk is ze snel beter!