[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Maisie

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 22:42

Nou tine hier ligt een behoorlijk pak sneeuw. Dus je man zal wel blij zijn als hij hier is aangekomen.

Ik ga naar bed. Man is werken hondje is uitgelaten. Cavia's hebben eten gehad en de konijnen een
nieuw flesje water. Morgen een nieuwe dag met sneeuw.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 23:17

Baudy jij kan je niet opgeven :P want dan kan ik niet winnen :+

Iedereen kan zich opgeven inderdaad. Voor de kampioenschappen binnen word je niet afgevaardigd naar de hippiade.

Voor buiten kan je je ook gewoon opgeven voor de B, maar pas bij de L mag je naar de hippiade

Tine fijn dat E veilig aangekomen is. Wij zitten ook op sneeuw te 'wachten' maar hier ook niks. nu wel ijzel

Verder houdt ik me braaf aan mijn rust, anders kom ik de dag ook niet door. Paard en pony's hebben dus verplichte rust. Ben er vanaf dinsdag al niet meer geweest.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 00:13

hier ook weer veilig thuis,ik vind het zo eng met de auto te rijden(pak nu steeds met sneeuw de mountainbike ) maar was te ver naar janouk toe....mennen in mokum was echt onwijs leuk,west heeft gewonnen *\o/* en heerlijk zitten kwijlen om de leuke welshponys die meeliepen....blijven topponys _/-\o_

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 01:26

Ook hier thuis. Om half 9 vertrokken uit midwoud.. Was bar slecht op de weg. Maar mijn auto heeft het gehouden. Nu gauw slapen. Morgen weer vroeg op. Nja vandaag eigenlijk.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 08:01

Baudy dat is flink balen, het is zo schitterend als je eigen gefokte paard naar zo'n keuring kan, en dan zo teleurgesteld worden dat is niet leuk, kun ke hem niet voor de kar beleren, en dan een liefhebber voor hem vinden, hier op het forum mengt ook iemand met zo'n grote vos tuiger, een liefhebber kan best ver met zo'n paard komen!
Tine, fijn dat je man op plaats van bestemming is.
Verder....... *\o/* goedemorgen, er ligt sneeuw ! Nu nog een klein beetje erbij en dan kan ik sleeën.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 08:05

Hier ligt weer een megapak sneeuw. :brr: Kan ik nog niet aan de gang met Her royal Badness.

Mennen in Mokum was gezellig, ondanks het gekwijl van HT in mijn rug op de tribune :+ :+ :+ bij de Welshjes.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 08:55

Goedemorgen.

Hier ligt nu ook sneeuw. Maar door de wind heb ik hier en daar flinke heuvels. Natuurlijk net voor de deur naar de schuur met paardenstallen. Dus moest eerst aan het werk voor ik de eten kon geven. ~~}> Ook in de schuur en op de deel lagen flinke bergen sneeuw. Allemaal naar binnen geblazen. Nu eerst maar zorgen dat zoon op school komt, en dan eens zien wat we gaan doen. Of ik uberhaupt iets met paarden kan trainen, wat ik moet doen om erf schoon te maken (of dat zin heeft met die wind)

Hoop dat ik straks wat foto's kan maken van de paarden in de sneeuw, maar zo eerst maar eens bij daglicht kijken hoe en wat.

Doe voorzichtig allemaal

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 09:17

Mogge, hier ook super genoten in Amsterdam...erg leuk en gezellig....ook erg gelachen ...en ook Jantjes snelle welshjes gezien en knap stuurwerk van menig menner :j ...heel even Janouk gezien en HT's rug want die had haast :):)

Ik ging om 2.00 uur naar bed...voordat 't paard ingeladen was en we weer thuis waren... :7 maar met zo'n grote vrachtwagen rijdt t super fijn en merkte je weinig vd sneeuw...vandaag komt de DA weer voor Brutus....dus rustig opstarten vandaag :9k

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 09:46

Hopelijk gaat het een stuk beter met Brutus.

Heb net mijn oppas en les voor vanavond maar afgezegd. Hier flinke sneeuwduinen, dus dat wordt me toch te link. Zit er zelfs aan te twijfelen of ik de paarden wel buiten moet zetten. Het waait en sneeuwt behoorlijk. Denk niet dat ze het nu heel lekker vinden buiten. Bovendien krijg ik het hooinet niet gevuld vrees ik. Voor ik bij het net ben, is de kruiwagen al leeggewaaid. :+

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 09:58

@Baudy: dat is wel heel erg zuur :(:) , ik vind het trouwens gave foto's :j <3

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 10:18

ik laat de paarden nog even binnen...straks maar naar buiten, als het goed is, stopt het straks met sneeuwen, dan is het wat prettiger voor die oude sokken buiten..gisteren stond vamor te rillen...dus dat is wel sneu,dan maar iets korter per dag buiten, hij is ook al 22 jaar nu, dus mag wel een beetje verwend worden...
nog niet genoeg sneeuw voor de slee helaas...zal straks eens rondlopen hoe veel er overal ligt.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 10:19

Tine, ik heb de paarden ook binnen gelaten vanmorgen. Ga vanmiddag proberen met de trekker de paddock een beetje te slepen en dan kunnen ze nog naar buiten. Kadervergadering vervroegd naar 11 uur ipv half 2. Kan ik op tijd weg :D
Baudyh, echt vet zonde van jullie hengst! Ga als ik weer een keer achter de pc zit naar de foto's kijken.
Mennen in mokum werd t niet voor ons. Moest werken tot 1800 en we waren rond kwart voor 8 thuis. Paarden stonden zonder water, vet vaag, alle waterbakken zijn verwarmd en de buizen geisoleerd en met thermolint. En de kraan aan het begin van de leiding deed het wel, ik weet het niet hoor. Vandaag word er naar gekeken.
Ollie, ik hoop dat t met Brutus beter gaat!

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 11:10

ja hoor hier is hier ook wit,en het sneeuwt rustig door.Daardoor had het mooi niet zo hard gevroren en had ik nog 4 waterbakjes los van de 9.Scheelt alweer een beetje met water geven.

Wij hebben de laatste tijd ruzie met de stroom.Nu ook weer alles doet het behalve de was maschine en ja handige harry die vriend van mij.Had ik gisteren avond voor het slapen gaan de wasmechine aangezet en vanmorgen vroeg uit gedaan dacht ik.We hebben er zo een draai knop aan maar ik had hem niet goed uit gedaan en mijn vriend kwam langs en die dacht oh ze heeft hem vergeten aan te zetten en die zet hem weer aan.Stond hij op 95 graden....................Nu doet de wasmachine niks meer maar staat me was er nog in in loei heet water............ben benieuwd wat er nog over is van me kleren.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-13 11:18

Goedemorgen,

Baudyh balen van de keuring :(:) En ojee voor de wasmachine, hopen dat het meevalt voor je kleding

Tine twijfelt over paardjes naar buiten, en voor vanavond les afgezegd, verstandig

Ollie, Janouk en HT hebben genoten bij Mennen in Mokum en gelukkig allemaal heelhuids terug

en verder weer vergeten... Y;(

Ik had een heel verhaal getypt over hoe ik de pest in heb over wat dingetjes, maar toch maar weggehaald }:)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 11:23

@Smickey: o, dat ken ik en doet toch goed het ff een beetje van je af geschreven te hebben.

Hier ook een baalochtend, met slecht nieuws, zat er wel aan te komen, maar toch.

Even proberen mezelf af te leiden...

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-13 11:25

@Ava: :(:) wat ik denk waar het over gaat? :(:) Hoop dat je wat leuks als afleiding vindt

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 11:27

@Smickey: :j , had gehoopt dat de hele strijd niet nodig zou zijn, maar goed was te verwachten.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-13 11:37

@Ava: :(:) :(:) :(:) hele grote hoop met sh*t zeg! :(:) :(:) :(:)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 11:49

:(:) voor avaluna

Ik weet niet precies waarvoor. Maar kan ook zijn dat ik dingen mis.
Waarvoor dan sorry!

Ik zit een beetje tot een meter boven mijn hoofd vol... Vreselijk..

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 11:52

@ Ava en Smickey, :(:) ....

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 11:52

@ smickey en @ avaluna :(:)

bbrrr ik krijg het niet echt lekker warm in huis.Die koude wind staat precies over de weilanden op ons oude tochtige boederijtje.
ik haat een net niet warm huis. -O-

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 11:54

@Aks: je mist niks, hoor.

Bedankt voor al jullie knuffels, heb hier idd met Smickey pb contact over (gehad).
Niet leuk, maar aarde zal niet vergaan.
Heb alleen met vriendin afgesproken dat we niet meer snoepen/zo min mogelijk suiker nemen en dat is nu wel even erg lastig :') , ik zou me nou het liefst helemaal vol proppen :o :o :o ;(

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 11:59

Ava en Smickey :(:)
Baudy: :brr: , ook in huis En die wasmachine, handige Harry heb jij in huis. Hoe is het met je kleding afgelopen?
Aks: vol hoofd, misschien :r ? Leegt de boel wat

Toch de paarden maar buitengezet, ze staan te dringen om het hooinet. Net de stallen uitgemest en de deel weer sneeuwvrij (2 kruiwagens via kattenluik naar binnen gewaaid) gemaakt.

Ga zo maar naar bed denk ik. Heb nog heel veel rotklusjes liggen (foto's van jaar geleden uitzoeken en inplakken en dat soort gein), maar geen zin in.

Ben wel heel blij dat ik niet met tractor bezig ben geweest om erf sneeuwvrij te maken. De duinen verhuizen aldoor.

Mijn hulp zou vanmorgen komen, maar heeft helemaal niet afgebeld. Niet netjes. Ik snap best dat ze niet wil komen met dit weer, maar bel dan even. Hoef ik me ook niet ongerust te maken of ze misschien een sloot in gereden is.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 12:02

he bah tine, nog altijd sneeuwstorm daar. Gisteren was het aan de andere kant van 't ijsselmeer ook al zo'n storm.. Dat je gewoon van de weg waaide (en ja, dat gebeurt gewoon echt met gladheid :oo ) brr..

:(:)

Hier is het inmiddels droog.

En nee :r helpt niet :)) 't is vol met ''moet'' en ''denk'' :)) en onwijze hoofdpijn al een paar dagen door m'n bril die weer eens scheef staat. Dus ik ga vanmiddag even los bij de hans anders gok ik zo... :')

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 12:02

me kleren zitten nog altijd in de machine nog te heet om aan te pakken.Ja wat wil je op 95 graden gewassen en in dat hete water blijven staan.Als het afgekoeld is ga ik wel eens kijken........