Ik vind alle drie de pony's van IT erg leuk
@Tallechie die poes waarvan ik vertelde is toen Han er was na 2 dagen weggelopen en we hebben haar pas na drie weken weer kunnen vangen. Daarna is ze nooit meer weggelopen hoor maar ze was dus echt zwaar beledigd
@Schaduw fijn zeg dat het zo goed ging. Wil je hem tuigmak maken via tweespan rijden?
@Rivaldo, lijkt me erg pittig span, wel leuke poowns maar zie op de foto's de spanning eraf knallen. Net als in enkelspan vind ik in tweespan te pittig echt niet fijn en in het verkeer zelfs gevaarlijk. Ze zijn ook al wat ouder, ben benieuwd of je die spanning er dan nog uit krijgt. SNuit krijg ik pas nu zo langzamerhand relaxterer.
Citaat:
VHU, wat fijn dat je een oplossing hebt voor de pony's! zal wel even een flinke opluchting zijn toch?
gaat peter de koning je pony's (snuit & alwyn) dan ook zo af en toe trainen? net als met Rizanta? en heb je met je ponymannen dan ook menlessen van peter?
't is echt een noodoplossing omdat ik anders nog 3, 4 maanden niet kan mennen, ik niet weet of ik het land kan houden en ik ook zoiets heb van als ze verkocht moeten worden wil ik wel dat ze als goede menpony kunnen worden verkocht....
Peter gaat ze niet trainen hoor, dat houden ze nog lang niet vol en daarbij denk ik dat ik er zelf heel veel aan kan doen. Heb de laatste twee maanden al wel weer heel veel bijgeleerd. Mocht het zo uitkomen neem ik wel een keer een lesje maar dan moeten ze het eerst een uur goed kunnen volhouden (in de bak, met de wagen), dat is nog lang niet zo.
Film was leuk en gezellig, Han had een aardig vriendinnetje uitgenodigd. Zo schattig hoe ze dan met elkaar omgaan, samen popcorn kopen en opeten, napraten over de film enzo 
Oja, Buckje een ban en een OW
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 04-03-11 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt