[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

avaluna

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 06:17

Pffff; idd heftig, Tine! Maar toch heelveel plezier en succes!

Hier eigenlijk helemaal niet geslapen, wat over de gangen gezworven en mijn buuf gaat vandaag naar huis dus die was al vroeg wakker van opwinding, gelukkig; nog even gezellig gehad.

Ik merk er niks van, want moet eigenlijk braaf blijven liggen, maar dus weer een mooie warme dag. Er is hier een mooi terras, maar kan de drukte ook nog niet hebben.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 06:53

Tine, balen van de bok....is zoon blijven zitten..?
veel plezier met competitie, en succes met opruimen.
keet, leuke foto, enorme zandbak inderdaad ! _/-\o_
ava,..waardeloos dat alles in t ' honderd loopt... :(:) :(:) over de gangen gezworven,...zie dat al voor me in een voor de rest bijna slapend ZH :(:) :* .....en buur al naar huis....is er al zicht op hoelang je in het ZH moet blijven...?
en warm, inderdaad.....nu even koel,...de honden nog blij,,,straks allemaal voor pampus....eentje ligt er echt bij op een oud tuinkussen , ....beweegt de rest van de dag niet meer, zij kan slecht tegen de warmte...ligt altijd in de schaduw....voor ons dus te warm :+ verlang al weer naar...het najaar... :+

zoonlief kampeert nog steeds in zijn tent, gisteren lekker groente en een tartaartje op de camping-bbq geroosterd bij zijn tent, tafeltje en stoelen neergezet voordat papa thuis kwam van zijn werk, helemaal gezellig....
nu weer...huis schoonmaken, en man naar zijn werk.
zoon even wakker worden binnen met lego....

Sterkte, succes en
fijne dag allemaal

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 11:02

Oh, wat ontzettend gezellig, Biancso!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 11:58

Bianca, ja, gelukkig wel blijven zitten, maar erg geschrokken. Denk dat het toch van een daas was, want vandaag bij uitstappen ook rare actie. Gevoelig typje :+
Stoere zoon hoor, zo in de tent. Hier staat de tent ook, maar hij komt steeds rond 10 uur, half 11 toch maar weer naar binnen.

Ava over de gangen gezworven en ergste is dat je helemaal niet geslapen hebt. Wat zul je moe zijn!

Hier is het bloedheet, ben heel blij dat zoonlief vanmorgen al bijtijds moest starten (en komende dagen ook) want is heel beschutte plek, dus geen zuchtje verkoeling.

Nu even slapen en dan afkoelen (dat lukt wel, water is ijskoud) bij recreatieplas. Vanavond dan maar uitmesten en dergelijke. Nu veel te warm voor.

Fijne dag, sterkte, succes of wat je ook nodig hebt ;-)

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 14:31

zo iedereen al weggesmolten vandaag? {:}
vandaag de kap van mijn trailer maar eens gewassen,zat vol vogelpoep en meteen de letters van de dealer eraf gepeuterd,nu wil ik 2 mooie fotostickers erop,iemand tips en ervaringen van bedrijven? (ik ben niet zo handig in fotoshoppen enz....)

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 14:44

bij vistaprint heb ik die van mij besteld: van raamfolie; http://www.vistaprint.nl/raamfolie.aspx ... GNF=1&rd=1

7 euro het stuk: die zitten ook op onze trailer van Janouk en Meneer Anton: blijven echt heel mooi. En ik heb ook de magneten met Janouk en Meneer Anton op de auto: gemakkelijk te verwijderen als je eens op net wil gaan.

Vanavond de trailerstickers bekijken op de les: of het iets voor je is

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 15:16

heb ik al geprobeerd ,maar al mijn foto's hebben een lage resulution ??? en maken de vergroting onscherm. ZUCHT!
verschillende foto's geprobeerd van verschillende fotograven ...steeds hetzelfde uitroepteken!

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 15:22

Even inbreken in jullie topic: Ik heb hele goede ervaring met horseprint.nl . Is van bokker Barb. Zij denkt fijn mee en heeft ook mooi spul speciaal voor op auto's/trailers.

Dan geef ik nu snel iedereen een knuffel die het kan gebruiken en veel (men)plezier en ga ik terug onder mijn steen ;)

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 16:45

happytime schreef:
heb ik al geprobeerd ,maar al mijn foto's hebben een lage resulution ??? en maken de vergroting onscherm. ZUCHT!
verschillende foto's geprobeerd van verschillende fotograven ...steeds hetzelfde uitroepteken!

je moet de fotografen vragen om het grote fotobestand. Dat betekent een hoge resolutie: veel pixels.
Digitaal krijg je meestal de foto in een lage resolutie: klein bestand: hoef je niet zoveel te versturen.
Voor dit soort vergrotingen heb je een groot bestand nodig: veel MB's minimaal 2. Die moet je echt opvragen.

Snappie nog?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 05:41

Goedemorgen allemaal. Beetje kunnen slapen met de hitte?

Ik ben heel benieuwd wat we vandaag op de wedstrijd kunnen verwachten. Eerst hadden we een onmogelijke startlijst; toen we gisteren inschrijfgeld wilden betalen moesten we meer betalen dan in vraagprogramma stond en bleken de definitieve startlijsten toch niet zo definitief, want er waren allerlei wijzigingen. Ook hier werd categorie a-e bij elkaar gevoegd. Ze beweerden toestemming te hebben van de KNHS (die na mail van mijn kant liet weten nergens van te weten en daar ook zeker geen toestemming voor zouden krijgen; zou ook wat zijn, wij moeten ons aan reglement houden, organisaties ook).

Ben dus benieuwd wat ze zometeen zeggen wat inschrijfgeld is. Niet leuk om steeds dit soort dingen tegen te komen. Gelukkig waren er gisteren meerdere ouders die de reglementen goed kennen, dus ik was niet de enige zeurpiet.

Nou, iedereen een fijne dag, hopelijk kunnen jullie verkoeling vinden ;-)

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 07:56

Wat een gedoe Tine!
Hier prima geslapen airco aan hihi.
Nu is de smid er dus morgen kan Det weer aan het werk.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 11:22

Ppfff benauwd afgelopen nacht...nu gordijn dicht aan zo'n kant....en ventilator aan....dan is het binnen goed uit te houden. .
Zwembad van zoon geplakt vanmorgen. ..hopen dat het gelukt is..dan kan er weer extra water in...
En het hekje om het terras heen afgelakt.
Nu het huis nog witten buiten...maar heb ik nog geen verf voor...eerst maar weer sparen.

Hoop dat de warmte mee valt tine. ...ook voor de paarden en Kids zo warm....beetje verfrissende dingen aanwezig hoop ik.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 13:21

Ik ga zo een specikuip vullen voor gup. Vanavond eerst een rondje kajakken en daarna bbq. Zo lang niet gevaren, zo veel zin in

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 15:42

Leuk kajakken. ...lijkt me super gaaf. ... ben altijd bang om om te vallen...Dus nog nooit gedaan...

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 15:45

Ik eerst ook. Maar alleen bij het in en uitstappen. In de kajak zit je verrassend stabiel :)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 16:49

Wat een leuk idee Keet *\o/* veel plezier!
En wat een gedoe toch telkens Tine gewoon door blijven 'zeuren' want je zeurt niet je hebt gewoon gelijk...wel fijn dat er meer ouders zijn die de regels kennen maar wel heel raar dat die secretariaten het niet kennen. Is het een idee om met een paar ouders een powerpointje te maken en die te versturen naar alle secretariaten of zoiets?

Hier bij mijn ouders geweest in Groningen het gaat gelukkig weer goed met ze. Vandaag op terugreis was het bij Utrecht in de buurt in de file 38 graden :oo
Kreeg leuke berichtjes van Ollie op het ponykamp, lekker crossen, in de waterpoel enzo erg grappig.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 17:13

Keet, goed om te weten,....ik ga het zeker ook proberen !! nu al zin in !! *\o/* kijken of we dat deze vakantie kunnen realiseren...

Vhu..Retour Groningen....heb je naar ons gezwaaid bij Beilen..haha... :wave: :wave: :wave: :wave:

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 17:35

Deze keer teruggegaan via de polder, doen af en toe maar andere route anders is het zooooooo saai.
Volgende keer zal ik toeteren :+ :P

Bij mijn ouders is elk jaar een nest buizerden/buizerds, weet niet hoe je dat schrijft :+ die waren net aan het uitvliegen toen we er waren echt super mooi, 5 van die vogels in de lucht. Opeens zat er een naast mij in de boom, op schouderhoogte, keek me recht aan, op 1.5 meter afstand hooguit. Was echt gaaf 8-)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 18:56

Buizerds ;-)
Gaaf om zoiets mee te mogen maken!!!

Hier vanmiddag lekker naar een zwemplas met een vriendje en zijn zusje. Dat zusje heb ik in groep 1/2 een paar keer gehad. Op school ben ik juf, nu ben ik mama van Patrick hihi.

Vanmorgen was het om 9 uur al 25 graden dus erg warm op de pony. Daarna gelijk naar huis gegaan en niet gewacht op de protocollen. Hopelijk is het morgenochtend afgekoeld, want nu vreselijk benauwd en windstil.

Zometeen nog 2 ponys vlechten in die hitte. Bleh.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 20:39

Zo stukje gevaren. Uitstappen was een uitdaging omdat onze steiger heel veelboven het water uitsteekt.
Ben wel droog gebleven :)

Door het warme weer compleet bek af

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 05:43

Goedemorgen
Bij iedereen een beetje afgekoeld. Hier is best wat regen gevallen en ook onweer gehad, toch vind ik het helaas niet erg aangenaam buiten. Maar goed. Net de knotten van Sam nog vastgezet met naald en draad. Lukte gisteravond niet meer, zoonlief is nogal bang voor onweer.

Keet lekker gevaren. Dat in- en uitstappen zou denk ik niets voor mij zijn. Ben zo'n hark :o

Fijne dag allemaal

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 07:13

Helaas, hier droog.

Ik lees mee, maar mis energie.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 08:05

Sluit me aan bij Belker xxx

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 08:10

Ik stuur wat energie jullie kant op hoop dat het aankomt {:} :*

Hier geen druppel regen gehad en ik vind het prima wel genoeg regen gehad afgelopen weken :+ het is hier heerlijk weer :) zo naar Ber hoop dat ze lekker sloom is van de warmte :P

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 08:18

Ik ben gister buiten met water wezen spelen (slangen leggen en bak sproeien met slootwater met de hand) en dan weer ff naar binnen. Lang buiten met dit weer trek ik slecht.
Vandaag weer lekker aan het werk.